Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

    Даже имам един в повече /стария/ - всъщност не тече,просто се скъса едната пластмасова тръба там където се намушква гуменото съединение от страната на термостата и нямах време да чакам докато я залепят,даже като гледам са поставили и метална муфа вътре.Така,че ако някой търси ще го дам за около 250лв.

    Коментар


    • #32
      Re: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

      Хехехе ти пък вече бизнес взе да въриш, само за информация ще ти кажа че аз със същия проблем на стария ми радиатор го поправях 3 пъти и накрая го продадох за 50 лв. заради питата да си го използва човека. Всички радиатори на Фронтери това им е проблема изгнива бакелита или там от каквото е направено казанчето и заради напрежението на входящата тръба чупи гърловината. Ако искаш да направиш услуга на колега с Фронтера го подари този радиатор а не го продавай ( това е само препоръка ) Тук в софия радиатори в този вид се намират за по 100 лв.
      no signature no problems

      Коментар


      • #33
        Re: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

        пичове, баща ми си купи фронтера преди два месеца и я удари мнооого яко, ама това е друга тема, за радиаторите- имахме уазка преди фронтерата, той зе че я продаде за 1500(бордова), страшна машина, обаче нема никакъв начин да вкараш радиатора от уаз на фронтерата, поне от наща де, фронтерата е 2.5 тдс 98 година, дълга база, радиаторът и е два пъти по тесен от на уаз-а а вътре няма място пръста да си провреш камо ли оня радиатор да сложиш, а и от личен опит знам че охладителната система на уазките е много по бъгава от на фронтерата... факт.... 300 км душманско каране като я зехме аз я карах и доста я юрках под 3000 оборота не е падала стрелката и като спрях в софия предния капак даже не беше топъл, а и вътре на уреда постоянно си стоеше около златната среда, от начало помислихме че нещо е повредено докато не отворихме капака и самия радиатор не беше много топъл щом го пипахме с ръка, това бе фронтерката, а с уазката 40 км , натоварена с 800 кила, през лятото от прехода 10 км е байр, в родопите ако някой е ходил знае за какви наклони става въпрос отсечката е Широка лъка- Гела, три пъти се спира излива се цялата вода от радиатора и се сипва студена, за да може да се изкачи до Гела, същия тоя номер и с москвич и лада става, а с една астра на един приятел и с едно ауди съм ходил и сам нямал проблеми. тоя същия байр с фронтерката го взех без проблеми с едно ремарке и два тона камъни, верно не беше лято ама и два тона не са малко, а и няколко пъти сам карал лек оффроад по поляните там, само за сведение :
        фронтерата- 1 час каране по ливади и гори, не става въпрос за километри защото може и 3 километра да са, беше много яко и не прегря, то се мина и през едно малко блато
        уазката- на същите места празна не може да да мине щото е много лека, с около 600-700 кила минава ама няма да ви казвам че дига 80-90 градуса, а и няма оборотомер така че на око газта до дупка гумите въртят на място и ти само въртиш волана наляво на дясно, е в това състояние са й необходими 10 минути за да прегрее.


        тъй че верно- в доста отношения руските дървета са много за предпочитане но за охлаждане и по старите главно за диференциали не ги хвалете че мога да ви изпиша цяла книга за това,



        2. на фронтерката радиатора някаде е леко спукан и сълзи много леко, баща ми го сваля да види какво му е, каза ми че е истинско мъчение да си го постави обратно, а и мисля не сам 100% убеден, че и тая фронтера е с налягане в охладителната система, сега след като е яко сплескана отпред, почти 100% сигурно ще трябва да се сменят и масления радиатор и на парното и водния така че и аз ще се допитвам до вас от къде и за колко може да се намери, но първо да я карат на стенд че е огъната отпреди и трябва да се изправи.

        Коментар


        • #34
          До: Re: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          Хехехе ти пък вече бизнес взе да въриш, само за информация ще ти кажа че аз със същия проблем на стария ми радиатор го поправях 3 пъти и накрая го продадох за 50 лв. заради питата да си го използва човека. Всички радиатори на Фронтери това им е проблема изгнива бакелита или там от каквото е направено казанчето и заради напрежението на входящата тръба чупи гърловината. Ако искаш да направиш услуга на колега с Фронтера го подари този радиатор а не го продавай ( това е само препоръка ) Тук в софия радиатори в този вид се намират за по 100 лв.
          И аз вече съм с този проблем,сега ще пробвам да залепя маркуча за останалата част от гърловината(около 1,5 см),само че не зная какво лепило да използвам,че да лепи гума и бакелит.Ще ми каже ли може ли да стане или да се орентирам към друг радиатор.

          Коментар


          • #35
            До: Re: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

            Първоначално публикуван от Dian NZ Преглед на мнение
            И аз вече съм с този проблем,сега ще пробвам да залепя маркуча за останалата част от гърловината(около 1,5 см),само че не зная какво лепило да използвам,че да лепи гума и бакелит.Ще ми каже ли може ли да стане или да се орентирам към друг радиатор.
            Дано съм ти от полза, но преди години имах подобен проблем с друг автомобил. Реших проблема по следния начин-направих на стругар по вътрешния размер тръбичка и по външният тръбичка, които бяха от алуминиева сплав. Залепих тръбичката за вътрешната част на останалото парче от гърловината и външното от горе. Получи се като сандвич и в средата беше отчупената гърловина а от вън и от вътре метални тръбички. Лепих с лепило, което беше двукомпонентно, единственото което гледах е да е високотемпературно. Три години съм карал тази кола и я продадох без да имам проблем, а до колкото зная и новия собственик все още няма. Успех!
            "Когато Господ раздавал земя на народите, българите закъсняли и земята вече била свършила. Затова Бог им дал къстче от своята земя."

            Коментар


            • #36
              До: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

              @Dian NZ
              И аз вече съм с този проблем,сега ще пробвам да залепя маркуча за останалата част от гърловината(около 1,5 см),само че не зная какво лепило да използвам,че да лепи гума и бакелит.Ще ми каже ли може ли да стане или да се орентирам към друг радиатор. 01-06-07 11:46
              Здравей колега само мога да те посаветвам да не ходиш на пласмасови замарки защото този материал ( макролом или нещо подобно ) не подлежи на заварка. Аз преди време реших такъв проблим с помоща на Лозан от форума
              Поздрави и успех
              Последно редактирано от Boby; 16-02-09, 23:03. Причина: Вече е късно и водката...
              ОФА 2.0 Спорт "96
              Боян 0898642831

              Коментар


              • #37
                До: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

                Фанатик,може да ти прозвучи много смешно ама налеи една голяма БОЗА в охладителната система и след това покараи половин час.Гарантирам ти ,че спира теча и не запушва останалата част от системата.Изпробвал съм го на две коли и всичко е било ОК.
                Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                Коментар


                • #38
                  До: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

                  Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
                  Фанатик,може да ти прозвучи много смешно ама налеи една голяма БОЗА в охладителната система и след това покараи половин час.Гарантирам ти ,че спира теча и не запушва останалата част от системата.Изпробвал съм го на две коли и всичко е било ОК.
                  Знам го тоя номер. Но не съм му фен. Ако ми се случи на път и има шанс да не се прибера може но аз не обичам подобни изпълнения. Ще ходя да го запоят и след това ще си поръчам нов. Обичам да мога да разчитам на фронтерата си по всяко време.
                  Мерси за съвета все пак.


                  П.С. Само да отбележа, теча заради който е темата беше отстранен преди 2 години чрез нов радиатор. Който преди 1 месец също се спука. Толкова калпава охладителна система като на Опел не съм виждал никъде. Слаби детайли съчетани с налягане в системата водят до постоянни проблеми. Отчитам факта че и доста километри съм навъртял но все пак.... ;(
                  Последно редактирано от fanatic; 17-02-09, 09:39.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #39
                    До: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

                    Моля.В момента карам служебна кола на която лятото сипах боза защото капеше радиатора и вече над 40 000км нито капе нито загрява повече от нормалното.Но наи добре е да се запои или нов.Успех
                    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                    Коментар


                    • #40
                      До: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

                      Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
                      Фанатик,може да ти прозвучи много смешно ама налеи една голяма БОЗА в охладителната система и след това покараи половин час.Гарантирам ти ,че спира теча и не запушва останалата част от системата.Изпробвал съм го на две коли и всичко е било ОК.
                      И на мене ми капе радиатора. И то от време на време. Сипах една капачка от някаква купешка боза със стърготини и спря. Мина месец и гледам нивото паднало. Долях 0,5л и пак капнах малко от бозата със стърготините. Сега гледам, че за 2 седмици съм загубил 100-200 грама. От време на време намокри гредата под парното, после е суха, после пак намокри малко.
                      Мога ли да сипя половин кило радомирска боза (щото е много вкусна ) или след като съм сипвал от това със стружките не бива? Защото не смея да продължа със стружките да не направя някоя по-голяма беля.
                      Разбира се, най-добре е радиатора долу и ремонт, ама това ще стане в едно друго, по-светло бъдеще.

                      Поздрави!
                      Държа се с другите така, както искам те да се държат с мен.

                      Фронтера-Б ДБ 2000г. 2.2DTI

                      Коментар


                      • #41
                        До: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

                        Добре де,явно си му е слабо място-от Омега/Вектра същата цифромания ли е и защо да не може да се приспособи.Като трябва заедно с перката от някоя морга и да се махне вискомуфата.Някое ухо и да го местиш-вървят две греди пред радиатора и вариации за фиксиране бол.
                        "Газелския" вече е слаган при руснаците-сигурно е 200/250 и половин ден тамънене+две нови водни съединения и някоя дреболия още.
                        Пак не виждам сложнотия кой знае каква,та сипвайки разни времянки да търсиш и радиатор за парно и при повече ентусиазъм и количества-да покривиш главата от прегряване и затлачване на цялата система.
                        Моя се държи още/да чукна на дърво/,но при проблем бих ползвал горните варианти.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

                          Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                          Добре де,явно си му е слабо място-от Омега/Вектра същата цифромания ли е и защо да не може да се приспособи.Като трябва заедно с перката от някоя морга и да се махне вискомуфата.Някое ухо и да го местиш-вървят две греди пред радиатора и вариации за фиксиране бол.
                          "Газелския" вече е слаган при руснаците-сигурно е 200/250 и половин ден тамънене+две нови водни съединения и някоя дреболия още.
                          Пак не виждам сложнотия кой знае каква,та сипвайки разни времянки да търсиш и радиатор за парно и при повече ентусиазъм и количества-да покривиш главата от прегряване и затлачване на цялата система.
                          Моя се държи още/да чукна на дърво/,но при проблем бих ползвал горните варианти.
                          Oт лека кола на джип номера не става. Двигателя може да е същия но топлината която трябва да се абсорбира е повече. Радиаторите са с по-широки ламели и са по-големи като размер, и то значително. Затова и търсих вариант от друго 4х4.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #43
                            До: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

                            Първоначално публикуван от nemirko Преглед на мнение
                            И на мене ми капе радиатора. И то от време на време. Сипах една капачка от някаква купешка боза със стърготини и спря. Мина месец и гледам нивото паднало. Долях 0,5л и пак капнах малко от бозата със стърготините. Сега гледам, че за 2 седмици съм загубил 100-200 грама. От време на време намокри гредата под парното, после е суха, после пак намокри малко.
                            Мога ли да сипя половин кило радомирска боза (щото е много вкусна ) или след като съм сипвал от това със стружките не бива? Защото не смея да продължа със стружките да не направя някоя по-голяма беля.
                            Разбира се, най-добре е радиатора долу и ремонт, ама това ще стане в едно друго, по-светло бъдеще.

                            Поздрави!
                            Утре сутринта като отидеш на фурната до вас за закуски купи една боза(0,5л) за охладителната система,налеи я и караи до вас по наи дългия маршрут(20минути).Ако всичко е ОК прати една Радомирска боза към Варна.Бозата и да не помогне поне не вреди.Успех
                            Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                            Коментар


                            • #44
                              До: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

                              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                              Oт лека кола на джип номера не става. Двигателя може да е същия но топлината която трябва да се абсорбира е повече. Радиаторите са с по-широки ламели и са по-големи като размер, и то значително. Затова и търсих вариант от друго 4х4.
                              Ясно,но втория вариант дето Стефан го е коментирал с руснаците,каращи Фронтери пак не ми се вижда голяма философия-цената няма как да не е по-човешка,а дебита топлообмен ще е достатъчен.Ако са и изцяло медни последващ ремонт ще е по-лесен и траен.
                              Бе,като ми дойде яйцето на задника,ще пиша какво съм правил.Ама 600/1000 и кусур-нема да я бъде.
                              Омегата не е лека,има и вариант 4x4-екстремното натоварване на Омегата би било съпоставимо с нормалното на Фронтерата.Принудителното охлаждане също не ми се види ялово с тази голяма перка.
                              Де да знам-теоретично сигурно няма да работи,но никой практически не е ползвал радиатор от Омега,та рискувайки прегряване да сподели кое-как.
                              Обаче,гложди ме съмнението,че радиатора като е унифициран за всички модификации Фронтери където има и по-мощни двигатели,за C20NE принудителното охлаждане и да влиза по-често в действие пак не би трябвало да се окоти мотора.
                              Да не би радиатора и той да не е Опелски и от там да идва дебелеца/като съединителя/?

                              Коментар


                              • #45
                                До: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

                                Абе пичове , неми е ясно защо се вайкате за тези радиатори ?! Няма никаква философия .
                                1. Не отъждествявайте радиатора с охладителната система . Той е само част от нея. С други думи Опела си има добро охлаждане на двигателя , както всеки друг западен автомобил.Това че са калпаво изработени радиаторите е друг въпрос.
                                2. Замяната с друг радиатор не е проблем по простата причина , че всички радиатори са преоразмерени , т.е. с топлообмен по-висок от необходимия. За пример - ако не ви мързи , по време на движение слезте и пипнете радиатора - половината е студен. Затова и перката се включва само авариино - при голямо натоварване. Така че :
                                3. Намирате подходящ по габарити радиатор /да може да се "завре" на мястото настария / .Изработва се рамка от метална шина , която да се пасва на ушите на стария и вече на нея монтирате каквото си искате. Това че е с десетина - двадесет процентна по-малка площ не пречи. Аз на Мерцедес съм слагал от Лада без проблем с охлаждането.
                                Единствено проблема е да се намери подходящ по габарити радиатор със все дифузьора ,но и на подходяща цена - нов или стар

                                Айде със здраве !
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X