Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Стават и за още нещо! Последно я ползвах за запушване на теч в камина с водна риза. Иначе ми предстоеше тежък и непривлекателен ремонт насред зима!

    Коментар


    • #17
      Аз съм отварял .. радиаторчето на парното ... третирано ... с горепосочените ла.на ...
      Не тъжна ами МНОГО тъжна картинка .... а колата беше А8 ... без парно при температура -19 ....... а това струва .... колкото стар УАЗ ...
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #18
        А най-запушват радиатора на парното.

        Коментар


        • #19
          Най-запушват водното охлаждане на турбина от типа на Gdrrett T3(T4)....
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Стефан
            Да де, ама и по размери и по топлоотдаване пО ти върши работа от Газела. Така обадиха момчетата.
            А нещо модел не казаха ли?
            каде продават части за газели?
            no signature no problems

            Коментар


            • #21
              аз съм с радиатор от уаз триредов! Преди да го вкарам в бокса го тествах и бях страшно доволен (то още беше жега)! Моя оригиналния беше пак триредов, но по малък и беше спукан посредата! Пича го беше залепил с калай, но японците го бяха направили твърде тънък и прегаряше медта ако малко повече нагрееш с поялника, а то няма как... И след запойката пак е текъл и пича го е третирал с 1 кило червен пипер... как съм го чистил отвътре! Целия двор беше червен се едно съм заклал прасе! Жалкото е, че парното сигурно са му задръстени част от тръбичките и ще трябва да го пълна с натриева основа ..., но нека свърша с другите бели!
              4ао
              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от DINI
                аз съм с радиатор от уаз триредов! Преди да го вкарам в бокса го тествах и бях страшно доволен (то още беше жега)! Моя оригиналния беше пак триредов, но по малък и беше спукан посредата! Пича го беше залепил с калай, но японците го бяха направили твърде тънък и прегаряше медта ако малко повече нагрееш с поялника, а то няма как... И след запойката пак е текъл и пича го е третирал с 1 кило червен пипер... как съм го чистил отвътре! Целия двор беше червен се едно съм заклал прасе! Жалкото е, че парното сигурно са му задръстени част от тръбичките и ще трябва да го пълна с натриева основа ..., но нека свърша с другите бели!
                4ао
                Дини абе чудя се нещо, при мен входящата тръба от към двигателя е горе на радиатора и изходящата е също горе дали ще има проблем ако сложа радиатор на който входа е долу а изхода горе като уазовия, в смисъл нещо да не се товари повече водната помпа? при тебе как е?
                no signature no problems

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от fanatic
                  Дини абе чудя се нещо, при мен входящата тръба от към двигателя е горе на радиатора и изходящата е също горе дали ще има проблем ако сложа радиатор на който входа е долу а изхода горе като уазовия, в смисъл нещо да не се товари повече водната помпа? при тебе как е?
                  Няма да имаш никакви проблеми, водната помпа е центробежна, тя не се "товари"
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    При мене единия е горе другия долу! Неможе да са ти и двата отгоре, аз поне такъв несъм виждал... Трябва поне малка разлика да имат! На а-уди-то 80 знам, че единия край започва от средата на рдятора а датчика за перката е заврен долу дет няма обмен на вода...! Неси спомням само дали фронтерата беше с налягане в системата (ако е уазовия радиатор няма да ти стане)!
                    Иначе помпата е цирколационна ако е без налягане, не нагнитателна и няма да се товари несе притесявай! Напротив ще хлаади повече ако единия мъркуч влиза горе другия долу! На уазовия радиатор са на кръст даже! Като застанесх отпред пред колата и гледаш гърба на радиатора горния ти се пада в ляво, долния в дясно!
                    Аз на моя оригиналния му отпоих страниците и ги запоих директно на уазувия (като предварително свалих тези дето ги имаше де)! Сега в момента неможеш да разбереш, че не е оригинал!
                    Аз на фронтера помеждодругото съм правил маслен радятор... беше протекъл като лейка, а небеше удрян! Абе ... Ако искаш снимки на радиатора утре ще направа и ще ти пратя!
                    4ао
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от DINI
                      При мене единия е горе другия долу! Неможе да са ти и двата отгоре, аз поне такъв несъм виждал... Трябва поне малка разлика да имат! На а-уди-то 80 знам, че единия край започва от средата на рдятора а датчика за перката е заврен долу дет няма обмен на вода...! Неси спомням само дали фронтерата беше с налягане в системата (ако е уазовия радиатор няма да ти стане)!
                      Иначе помпата е цирколационна ако е без налягане, не нагнитателна и няма да се товари несе притесявай! Напротив ще хлаади повече ако единия мъркуч влиза горе другия долу! На уазовия радиатор са на кръст даже! Като застанесх отпред пред колата и гледаш гърба на радиатора горния ти се пада в ляво, долния в дясно!
                      Аз на моя оригиналния му отпоих страниците и ги запоих директно на уазувия (като предварително свалих тези дето ги имаше де)! Сега в момента неможеш да разбереш, че не е оригинал!
                      Аз на фронтера помеждодругото съм правил маслен радятор... беше протекъл като лейка, а небеше удрян! Абе ... Ако искаш снимки на радиатора утре ще направа и ще ти пратя!
                      4ао
                      Абе и аз се чудих ама и двата са горе в двата края, а системата е под налягане, няма ли да стане просто да затапя уазовия и да си му вържа разширителя за тази тръбичка която излиза от под капачката?
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #26
                        Много ме съмнява! Когато има налягане в системата е най-сложно... Пропуск на въздуха от налягането означава греене...! Плюс това тези мъркучи неса случайна работа! Несъм наясно с твоя точно начин , но на другите имаше някво въртене в горния казан, и на радятора трябва да са ти три изводите?
                        Много е важно и формата и разположението на радятора, защото системата ако не е обезвъздушена или неможе да се обезвъздуши и винаги приема въздух пак означава греене! Незнам прецени, но немисла, че си заслужава! Нов радиатор от уаз е някъде 240 лева! Към 300 трябва да ти е oригинален за твоята...
                        На хонда сивик една 150 лева е нов радятор(едноредов, но доста голям) и от там съда... А и нали уж частите на немските се слават като по-евтини!
                        4ао и късмет пиши да видим кво става!!!
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #27
                          радиатора на фронтерата е 680лв в Нисенс и 1300 в опел .преди 3 месеца смених на фронтерата радиатора 2.3 дизел /те всички са еднакви/.....забрави за друг ...особено за уазковият...
                          ------------------------------------
                          тел. O878 9ЧЧ 999

                          Коментар


                          • #28
                            Фронтерите имат проблем с радиаторите типични за японските леки автомобили- Изгниват няма ги и са скъпи! Не си губи врвмето за втора ръка и да намериш няма много да изкара . Ако не стане от уаза земи си нов 680 лв е нормална цена.

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

                              А бе хора каква е тази цена за нов радиатор,аз също имах проблеми с моя и си купих нов на "GM" за 380лв.

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Радиатор от УАЗ (приспособяване за Frontera)

                                Сега с тая информация си навлече неприятности ;-) ще трябва да пращаш радиатори на колегите с фронтери от софия мен като ми трябваше изрих софия докато си намеря дори правен радиатор излизаше към 500 лв. добре че има свестни хора като колегата Isuzu които помагат като видя зор.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X