Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРЪБНА БРОНЯ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: ТРЪБНА БРОНЯ...

    )) Рамите са от Ст40Х, и после са щамповани на профили. За да имаш нещо като невинния фаркоп на последния напречник на УАЗа например, от надлъжниците към него има подкоси. А той самия е с буфер в нормалното си изпълнение. Броните все едно ще ти ги откъсне първия Москвич който спре да те дръпне. Те не са, и не може да са силови елементи, ако ще да са от релса. Панделки.

    Коментар


    • #32
      До: ТРЪБНА БРОНЯ...

      Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
      Колеги - отново пощурях!Старият булбар на "Фронтерата" нещо не ми допадаше напоследък и отново хванах електрожена,ъглошлайфа и разни други приспособления,необходими за реализиране на поредната ми идея.. Ще има още доста работа до завършен вид но постепенно ще пускам снимки и коментари..Лошото е,че не разполагам с достатъчно време за работа по проекта!Всичко започна така.....
      не съм от разбираемите като пиша но ще се опитам , във случая бронята -не я прави по здрава от коструцията дето се захваща , просто заради не даи си боже ,по добре да сменяш брони от колкото да правиш рами и други тежки ремонти , особеното при техниката е начин на преценка , бронята е добра само прекрии детаилите и останалите агрегати дето се виждат и са на пряк достъп от странични увреждания , успех
      sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

      Коментар


      • #33
        До: ТРЪБНА БРОНЯ...

        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
        Според мен принципа е следния:
        От цялата конструкция бронята е най здрава, монтирана в една хоризонтална равнина с рамата и изнесена най отпред. Присъединяването с рамата трябва така да го направиш, че при удар да се мачкат присъединителните планки, а не рамата. Ако има бул бар той е по слаб като конструкция от бронята, и е разположен по назад от бронята във вертикалната равнина.
        Ако мислиш да слагаш лебедка монтирай една плоча и за нея монтирай тръбната броня. Примерно от Ф60, свий я така както на първата снимка, не я завивай покрай калниците, а само я скоси под 45*. Помисли за кука и за вдигане с джека.
        Позволявам си този приятелски съвет защото виждам че си обичаш джипката и харесвам желанието ти сам да си я правиш.
        Успех.
        Явно не съм се изразил много точно, защото някои колеги не са ме разбрали.
        Като казвам че бронята трябва да е най здрава от цялата конструкция, като конструкция имам предвид предната защита, а тя обикновенно включва броня, булбар и защита от долу.
        Стефан е подходил грешно, тоест хванал е най долната част на защитата за рамата, нагоре под някакъв ъгъл върви долната защита, и наи отгоре, най изнесена отпред и доста по виско от рамата се явява бронята, почти като булбар.
        Въпреки че е направил усилване с триъгълни планки, при не толкова силен удар ще подаде отгоре над планките и тръбите ще ударят цялата, или част от цялата предница.
        А иначе дизайна хубав или лош си е негова работа дали му харесва.

        Коментар


        • #34
          До: ТРЪБНА БРОНЯ...

          закрепването на тръбната броня става именно през рези бушонни планки.



          Здравейте
          "Бушонна планка"самото име говори какво трябва да изпалнява таз ламаринка.Рамата е от определен профил с някаква здравина ,бронята тръбна конструкция или каквато и да е но при сериозен удар нещо трябва да подаде именно за това трябва да подадат ПЛАНКИТЕ които са между бронята и рамата.Колкото до захващането на лебетката не мисля ,че е редно да се захване за бронята,освен ако не е сложена за газариика.
          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
          Кольо.

          Коментар


          • #35
            До: ТРЪБНА БРОНЯ...

            Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
            Колкото до захващането на лебетката не мисля ,че е редно да се захване за бронята,освен ако не е сложена за газариика.
            В същност, на марковите брони на ARB, TJM предвиденото за лебедката място е точно на бронята. И тези брони определено не са "за гъзарийка"
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #36
              До: ТРЪБНА БРОНЯ...

              Аз изобщо не съм фен на тая идеология в бронестроенето. Не виждам как може да се аргументира модулна в якостен смисъл конструкция в толкова малка кола. А увеличаването на хм, бронирания обем на джипа, за мене е неприемливо откъм геометрична проходимост. Подхода е известен разбира се, но ИМХО е погрешният.

              Коментар


              • #37
                До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                Лебедката с плочата прибрани максимално навътре, заварени или с болтови връзки елиминират зоната на деформация на рогата, ако има такава. За това пък е много здраво.
                Изнесената напред лебедка с плоча, или монтирана на бронята, дава възможност на зоната за деформация да сработи, или ако няма за създаването на такава. За сметка на това не е толкова здраво.
                В първия случай имаме по добра геометрична проходимост, във втория по лоша, тоест неможе идеален вариант.
                Правиш го с компромиси за съответните цели.

                Коментар


                • #38
                  До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                  Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                  В същност, на марковите брони на ARB, TJM предвиденото за лебедката място е точно на бронята. И тези брони определено не са "за гъзарийка"
                  ... Да хубава "гъзарийка" ....
                  Прикачени файлове
                  Land Rover Discovery:
                  - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                  Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                  Коментар


                  • #39
                    До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                    Първоначално публикуван от 5-ракиев Преглед на мнение
                    ... Да хубава "гъзарийка" ....
                    Това ли са въпросните бушонни планки? (червените елементи)

                    Коментар


                    • #40
                      До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                      Не. Това са удължения на рогата на рамата. Лебедката пак не е в бронята. Демек да не се разправяш да я завираш покрай радиатора, и каквото още може да има там колата. Чисто прикАчен тунинг, който можеш да разкараш когато искаш без да останат изменения по джипа.
                      Паркетна история. Днеска си тука, утре те няма. И продаваш кочината "лайк ню". Също има логика

                      Коментар


                      • #41
                        До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                        Не. Това са удължения на рогата на рамата. Лебедката пак не е в бронята. Демек да не се разправяш да я завираш покрай радиатора, и каквото още може да има там колата. Чисто прикАчен тунинг, който можеш да разкараш когато искаш без да останат изменения по джипа.
                        Паркетна история. Днеска си тука, утре те няма. И продаваш кочината "лайк ню". Също има логика
                        А това оребряване не е ли с цел понасяне на удара и предпазване на по важни неща. Имам предвид , че без това оребряване при удар той ще бъде по рогата а така поне в някаква степен по-голяма част от енергията на удара ще отиде за огъване на тези оребрения. Много ми напомнят на едни елементи в броните на по старите Поршета където пак имаше такива гънки с цел да се поемат по леките удари без да има по- големи поразии.
                        Ето ги на снимката.. само, че тук са гумени.
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от Scud_ti; 12-07-08, 13:40.

                        Коментар


                        • #42
                          До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                          Не. Това са удължения на рогата на рамата. Лебедката пак не е в бронята. Демек да не се разправяш да я завираш покрай радиатора, и каквото още може да има там колата. Чисто прикАчен тунинг, който можеш да разкараш когато искаш без да останат изменения по джипа.
                          Паркетна история. Днеска си тука, утре те няма. И продаваш кочината "лайк ню". Също има логика
                          До момента сигорно съм слагал поне 25-30 брони ARB,TJM и на 90% от тях лебеда седи на бронята като болтовете му за стягане са на лицевата част на бронята !
                          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                          Коментар


                          • #43
                            До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                            Да, някакви деформируеми елементи са.

                            Знам как са направени. Нали затова не ги харесвам) Безидейна история. Любимо на маркетолозите прочее - "сам, за три часа, в гаража, без заваряване ..." и дрън дрън нататък по списъка. Хем не е вярно, хем няма и друга мотивировка. За сметка на това пък накъсва силовите вериги.

                            Коментар


                            • #44
                              До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                              Абре определено е най-бързия и лесен начин ! Ей сега правя на едно Терано1 предна броня и точно така ще я правя ! Просто нама друга алтернатива няма ............ шасито свършва накаде на около 20 санта зад радиятора
                              Но пък и все пак това не е "ХАРД" жип
                              Последно редактирано от CJ_; 12-07-08, 19:15.
                              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                              Коментар


                              • #45
                                До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                                Проблемът на тая технология е, че се опитват да я завират навсякъде. В това число в претоварени силови окачвания. В това число за вече карани и блъскани на състезания коли. За мене беше сетно доказателство за пълната неграмотност и див мързел на американските самодейци. Допускам че някъде работят и профи. Аз не съм виждал тяхна работа. А после маркетингът е победил разума - сега всеки предлага това, и то вече минава за хубаво нещо. Пък не е. За замазване на очите става. За повече - хич.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X