Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРЪБНА БРОНЯ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТРЪБНА БРОНЯ...

    Колеги - отново пощурях!Старият булбар на "Фронтерата" нещо не ми допадаше напоследък и отново хванах електрожена,ъглошлайфа и разни други приспособления,необходими за реализиране на поредната ми идея.. Ще има още доста работа до завършен вид но постепенно ще пускам снимки и коментари..Лошото е,че не разполагам с достатъчно време за работа по проекта!Всичко започна така.....
    Прикачени файлове

  • #2
    До: ТРЪБНА БРОНЯ...

    Ей, браво.... Аз отдавна съм мераклия за такава броня, но и за отзад мисля да си сложа.....Два пъти ми драскат задните калници разни пишман шофьори . С нетърпение очквам да видя резултата и да споделиш "технологията".....
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      До: ТРЪБНА БРОНЯ...

      Колега , не искам да те разочаровам , ама при среща с нещо подобно на фиданка ... или по-малко (гъста трева) и ще правиш радиатор май ...

      Коментар


      • #4
        До: ТРЪБНА БРОНЯ...

        Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
        Колега , не искам да те разочаровам , ама при среща с нещо подобно на фиданка ... или по-малко (гъста трева) и ще правиш радиатор май ...
        На този може да му се вярва. Защото тръбната броня, което ми е направил, досега вече е издържала на някоя и друга близка среща с дървета (не фиданки) ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          До: ТРЪБНА БРОНЯ...

          Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
          Колега , не искам да те разочаровам , ама при среща с нещо подобно на фиданка ... или по-малко (гъста трева) и ще правиш радиатор май ...
          то и без броня имам проблеми с радиатора,влизам в адне нива с висока трев и какво да видя от осили не се вижда радиатора,Стефан трябва да мисли за някаква ситна решетка
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #6
            До: ТРЪБНА БРОНЯ...

            Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
            На този може да му се вярва. Защото тръбната броня, което ми е направил, досега вече е издържала на някоя и друга близка среща с дървета (не фиданки) ...
            )) при дебелина на тръбата от 3 милиметра може и тухлена стена или друг автомобил да посрещнеш почти без проблеми

            Първоначално публикуван от marinhaker
            то и без броня имам проблеми с радиатора,влизам в адне нива с висока трев и какво да видя от осили не се вижда радиатора,Стефан трябва да мисли за някаква ситна решетка
            а ситната решетка само ще влоши положението : доста лесно се набива с буклуци и охаждането става по слабо
            Последно редактирано от fanatic; 08-07-08, 20:05.
            понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
            ********************************
            JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
            Honda Shadow VLX 600 - 1999
            FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


            0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
            Влади

            Коментар


            • #7
              До: ТРЪБНА БРОНЯ...

              Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
              )) при дебелина на тръбата от 3 милиметра може и тухлена стена или друг автомобил да посрещнеш почти без проблеми
              Не е само до дебелината на тръбата, а и до конструкцията на бронята и начина на монтиране към шасито.
              Така, както я гледам, че е захваната само долу, ми се струва, че при един удар по колата може да има по-лоши поражения, отколкото ако е само с щатна пластмасова броня. Защото бронята ще поддаде и ще изпердаши например фар(овете) ...

              Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
              а ситната решетка само ще влоши положението : доста лесно се набива с буклуци и охаждането става по слабо
              Не си много прав! Че лесно ще се набие с боклуци е така, но ще е далеч по-лесно да бъде почистена тя, отколкото набит с осили радиатор.
              При последното сваляне и миене калта се изми, но голяма част от осилите си останаха.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #8
                До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                Колеги,всички сте прави и на никой не мога да оспоря мнението,а само да си извадя поука!Решетка пред радиатора ми е последна грижа/днес се снабдих с такава/,най-важно към момента е да довърша оребряването на конструкцията и нейната здравина..Както писах в първия си пост - до завършен вид остава не малко работа.Имам въпрос:Прахово боядисване или обикновенно?

                Коментар


                • #9
                  До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                  Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                  Прахово боядисване или обикновенно?
                  Ако тази броня ще влиза във физически контакт с нещо (дървета, пръст, камъни) по-добре се откажи от праховото. Безспорно ще изглежда добре, но само до момента, в който лакът се надере. След това става гадно.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                    Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                    Ако тази броня ще влиза във физически контакт с нещо (дървета, пръст, камъни) по-добре се откажи от праховото. Безспорно ще изглежда добре, но само до момента, в който лакът се надере. След това става гадно.
                    Каква идея ще ми дадеш?Праховото е още проект с какво ще ми препоръчаш да я боядисам,все пак имаш опит,а аз такива хора ценя....

                    Коментар


                    • #11
                      До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                      Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
                      Колега , не искам да те разочаровам , ама при среща с нещо подобно на фиданка ... или по-малко (гъста трева) и ще правиш радиатор май ...
                      Митко,моля те огледай по детайлно конструкцията и ако не ти представлява трудност дай ми акъл къде още да я усиля?Имам разни идеи но държа да чуя и твоето компетентно мнение..Благодаря предварително.
                      Последно редактирано от STEF BMW; 08-07-08, 21:17. Причина: !

                      Коментар


                      • #12
                        До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                        Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                        КПраховото е още проект с какво ще ми препоръчаш да я боядисам,все пак имаш опит,а аз такива хора ценя....
                        Не знам моят съвет дали ще ти върши работа.
                        Поради начина на употреба на Патрула всякакви по-скъпи разкрасявания (напр. качествено боядисване) по него биха били безсмислено пилеене на пари и време. Затова бронята ми е боядисана по най-елементарен начин - с обикновен спрей. И без това, каквато и боя да сложа там, все ще бъде изподрана много бързо (То сигурно има бои, които да са по-устойчиви на механично въздействие, ама си мисля, че вероятно цената им няма да ми хареса ). А пък така - за има-няма 5 минути може да и се придаде що-годе приличен вид, дори и в полеви условия.

                        Твоята кола, като гледам, се използва по-цивилизовано и повече ще върви и нещо по-качествено.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                          Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                          Митко,моля те огледай по детайлно конструкцията и ако не ти представлява трудност дай ми акъл къде още да я усиля?Имам разни идеи но държа да чуя и твоето компетентно мнение..Благодаря предварително.
                          За съжаление но по няколкото снимки не мога да ти дам точен съвет . Просто трябва да видя колата ...

                          Коментар


                          • #14
                            До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                            Според мен принципа е следния:
                            От цялата конструкция бронята е най здрава, монтирана в една хоризонтална равнина с рамата и изнесена най отпред. Присъединяването с рамата трябва така да го направиш, че при удар да се мачкат присъединителните планки, а не рамата. Ако има бул бар той е по слаб като конструкция от бронята, и е разположен по назад от бронята във вертикалната равнина.
                            Ако мислиш да слагаш лебедка монтирай една плоча и за нея монтирай тръбната броня. Примерно от Ф60, свий я така както на първата снимка, не я завивай покрай калниците, а само я скоси под 45*. Помисли за кука и за вдигане с джека.
                            Позволявам си този приятелски съвет защото виждам че си обичаш джипката и харесвам желанието ти сам да си я правиш.
                            Успех.

                            Коментар


                            • #15
                              До: ТРЪБНА БРОНЯ...

                              Калпавите тръби хич даже не са толкова лоши за броня. Сам карам с такава от години. Те играят и бушони, и броня, и после лесно се изправят до вид, смилаем за катаджиите.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X