Колеги - отново пощурях!Старият булбар на "Фронтерата" нещо не ми допадаше напоследък и отново хванах електрожена,ъглошлайфа и разни други приспособления,необходими за реализиране на поредната ми идея.. Ще има още доста работа до завършен вид но постепенно ще пускам снимки и коментари..Лошото е,че не разполагам с достатъчно време за работа по проекта!Всичко започна така.....
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ТРЪБНА БРОНЯ...
Свий
X
-
До: ТРЪБНА БРОНЯ...
Ей, браво....Аз отдавна съм мераклия за такава броня, но и за отзад мисля да си сложа.....Два пъти ми драскат задните калници разни пишман шофьори
. С нетърпение очквам да видя резултата и да споделиш "технологията".....
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
-
До: ТРЪБНА БРОНЯ...
Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнениеКолега , не искам да те разочаровам , ама при среща с нещо подобно на фиданка ... или по-малко (гъста трева) и ще правиш радиатор май ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: ТРЪБНА БРОНЯ...
Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнениеКолега , не искам да те разочаровам , ама при среща с нещо подобно на фиданка ... или по-малко (гъста трева) и ще правиш радиатор май ...OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
-
До: ТРЪБНА БРОНЯ...
Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнениеНа този може да му се вярва. Защото тръбната броня, което ми е направил, досега вече е издържала на някоя и друга близка среща с дървета (не фиданки) ...)) при дебелина на тръбата от 3 милиметра може и тухлена стена или друг автомобил да посрещнеш почти без проблеми
Първоначално публикуван от marinhakerто и без броня имам проблеми с радиатора,влизам в адне нива с висока трев и какво да видя от осили не се вижда радиатора,Стефан трябва да мисли за някаква ситна решеткаПоследно редактирано от fanatic; 08-07-08, 20:05.понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
Влади
Коментар
-
До: ТРЪБНА БРОНЯ...
Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение)) при дебелина на тръбата от 3 милиметра може и тухлена стена или друг автомобил да посрещнеш почти без проблеми
Така, както я гледам, че е захваната само долу, ми се струва, че при един удар по колата може да има по-лоши поражения, отколкото ако е само с щатна пластмасова броня. Защото бронята ще поддаде и ще изпердаши например фар(овете) ...
Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнениеа ситната решетка само ще влоши положението : доста лесно се набива с буклуци и охаждането става по слабо
При последното сваляне и миене калта се изми, но голяма част от осилите си останаха.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: ТРЪБНА БРОНЯ...
Колеги,всички сте прави и на никой не мога да оспоря мнението,а само да си извадя поука!Решетка пред радиатора ми е последна грижа/днес се снабдих с такава/,най-важно към момента е да довърша оребряването на конструкцията и нейната здравина..Както писах в първия си пост - до завършен вид остава не малко работа.Имам въпрос:Прахово боядисване или обикновенно?
Коментар
-
До: ТРЪБНА БРОНЯ...
Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнениеПрахово боядисване или обикновенно?Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: ТРЪБНА БРОНЯ...
Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнениеАко тази броня ще влиза във физически контакт с нещо (дървета, пръст, камъни) по-добре се откажи от праховото. Безспорно ще изглежда добре, но само до момента, в който лакът се надере. След това става гадно.
Коментар
-
До: ТРЪБНА БРОНЯ...
Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнениеКолега , не искам да те разочаровам , ама при среща с нещо подобно на фиданка ... или по-малко (гъста трева) и ще правиш радиатор май ...
Коментар
-
До: ТРЪБНА БРОНЯ...
Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнениеКПраховото е още проект с какво ще ми препоръчаш да я боядисам,все пак имаш опит,а аз такива хора ценя....
Поради начина на употреба на Патрула всякакви по-скъпи разкрасявания (напр. качествено боядисване) по него биха били безсмислено пилеене на пари и време. Затова бронята ми е боядисана по най-елементарен начин - с обикновен спрей. И без това, каквато и боя да сложа там, все ще бъде изподрана много бързо (То сигурно има бои, които да са по-устойчиви на механично въздействие, ама си мисля, че вероятно цената им няма да ми хареса ). А пък така - за има-няма 5 минути може да и се придаде що-годе приличен вид, дори и в полеви условия.
Твоята кола, като гледам, се използва по-цивилизовано и повече ще върви и нещо по-качествено.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: ТРЪБНА БРОНЯ...
Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнениеМитко,моля те огледай по детайлно конструкцията и ако не ти представлява трудност дай ми акъл къде още да я усиля?Имам разни идеи но държа да чуя и твоето компетентно мнение..Благодаря предварително.Просто трябва да видя колата ...
Коментар
-
До: ТРЪБНА БРОНЯ...
Според мен принципа е следния:
От цялата конструкция бронята е най здрава, монтирана в една хоризонтална равнина с рамата и изнесена най отпред. Присъединяването с рамата трябва така да го направиш, че при удар да се мачкат присъединителните планки, а не рамата. Ако има бул бар той е по слаб като конструкция от бронята, и е разположен по назад от бронята във вертикалната равнина.
Ако мислиш да слагаш лебедка монтирай една плоча и за нея монтирай тръбната броня. Примерно от Ф60, свий я така както на първата снимка, не я завивай покрай калниците, а само я скоси под 45*. Помисли за кука и за вдигане с джека.
Позволявам си този приятелски съвет защото виждам че си обичаш джипката и харесвам желанието ти сам да си я правиш.
Успех.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар