Извинявам се за неяснотата, исках да кажа, че щом с 29" няма проблем в сняг поне 20-30 см, значи не е до размиерите само, а и до шарката поне. Затова и писах, че който знае с точност ще каже размер. Все пак наистина ли 31" са щатен размер за фронтера или става дума за максимален?
Бях написал, че е щатен но е максимален всъщност. щатния е 225/75/15 или 255/70/16.
Не претендирам с познания в областта, но не мислите ли, че ако проблема е бил в гумите колата щеше просто да си боксува на едно място? Доколкото разбирам двигателя гасне на най-ниска предавка при максимална газ. Както спомена един колега "иска още по-ниска предавка", т.е. не е ли проблема в мощността?!
Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
„Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
LZ1EMS
Не претендирам с познания в областта, но не мислите ли, че ако проблема е бил в гумите колата щеше просто да си боксува на едно място? Доколкото разбирам двигателя гасне на най-ниска предавка при максимална газ. Както спомена един колега "иска още по-ниска предавка", т.е. не е ли проблема в мощността?!
Здрасти , явно обяснението ми не е точно.Преди да изгсне колата, липсата на мощност беше все едно дърпам микробус по баир.След като запалих отново , колата си боксуваше на едно място , но без ефект.И тъка докато не направих коловози по 50-60см. на ръка.
Има и друго, понякога 1-ва е мощна, но твърде бавна, особено в кал никога не я ползвам, поам ор 2-ра за да имат по-високи обороти и да се чистят гумите. Искам да кажа, че 1-ва бавна не е непременно най-дачната, пък и аз съм гасил на сухо с баир и липса на скорост. Това, че след като си запалил и си боксувал на място показва, че има мощ да боксува, но няма грип да движи, пък и сняг може да означава и преграда за преодоляване...
Аз пък бях показал какво пише в книжката на фронтерата и там нямаше размер 255/70 R16
Eто възстанових ако е имало някакъв проблем.
Да наистина размера е 255/65 но изобщо не виждам какъв е проблема като се слага 31" ???
Това многократно повтаряне на една и съща сдъвкана информация взе да ми омръзва. Всеки да слага каквито гуми си иска и да вярва на каквото поиска колите са си ваши.
Tук въпроса за разхода се извежда не от по големия или по малък диаметър,а от ширината на гумата,съответно по голяма контактна площ,и по голямо триене за преодоляване.
Извинявайте пичове но не мога да не се изкажа отново.Първо тук имаше мнения че колата можела да загасне в сняг на бавни поради голямото сцепление на гумите със снега.НЕ МОЖЕ.Второто което не вдявам е как карате джипове и се интересувате от разхода на горивоИзвинявам се за изказаното мнение и дано не обидя някого,но живейте си живота.С разход по-малък,например 2 литра на 100 км.ще икономисате грубо на месец около 20-30 лв.Колкото да почерпиш една мацка с 2-3 питиета.Ами то просто не си струва да се коментира.
Крайте си джипките и се кефете бре.Факти!!!по-големи гуми=по-красив джип.Ако гасне в сняг иди на диагностик за двигателя и т.н.
Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...
2-3л разлика в разхода се получава, защото с по-големите гуми километрите, които отчитате на таблото са по-малко от реално изминатите /по-големи гуми - по-малко бр. завъртания на колелото /... Реално смяната от 29" на 31" не увеличава разхода с повече от литър...
Eee успокойте топката малко.Знаете че тук се срещаме за да обменим полезен опит и няма смисъл да се джавкаме.Между каталожните гуми и 31" не е кой знае колко разликата ,таке че и разликата в разхода може да се приеме за пренебрежимо малка,още повече за високо проходим автомобил. А по голямата гума при всички положения е предимство извън пътя.
Коментар