Здрасти на всички. Вчера изкарах джипката (2.0i sport) в гората и ми се случи нещо кофти . При 20-25см. мокър сняг на 1-ва предавка при включени 4L и газ до дупка (когато разбрах на къде отиват нещата), джипката изнемощя и изгасна (в следствие на което се заби с още 10см.) Какъв е шансът това да е ДВГ ?
Моля за съвети и мнения по темата.
Благодаря предварително.
Ама...срамничко си е Tico(TAXI) да предлага помощ на 4х4
Тия неща се установяват опитно. Пробваш пак и пак, в различни условия докато свикнеш и знаеш какво можеш да очакваш от джипа си. А това тико може само да предложи да го сложите в багажника да тежи.
Да колата няма проблеми по принцип, пали докато и покажа ключа, има инертция , и си ускорява мн.добре .
Възможно ли е снега да прави такова сцепление, че чак да ми изгасне джипката ?
Не е възможно.Ако правеше такова сцепление на сняг,нямаше да закъсваме.При включени бавни и газ до дупка,ако всичко по колата е на ред,не може да загуби мощност и да угасне...и то на сняг.Било е нещо инцидентно.Ако отново го направи,води я на диагностик.
Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...
може и съединителя да е или нещо да ти затяга по колата?как така е угаснала?ако всичко е ок,като усетиш че тръгва да гасне или подаваш газ и тя тръгва,или съединител повечко газ и пак ще излезне ако си подходил с подценяване на терена?опише по подробно ситуацията,гумите и др.
недостиг на гориво? /бензинова помпа, запушен филтър... а може и просто някакъв проблем с бензина/
на 1-ва бавна би трябвало да си работи и без да пипаш газта /да си буксува кротко на едно място/...
само веднъж ли загасна?
Да само веднъж го направи.Относно бендзина ,филтъра не е сменян но колата ускорява мн.добре а максималната скорост е над 160км/ч.(според мен бендзина е достатъчно) и все пак ще сменя филтъра.
може и съединителя да е или нещо да ти затяга по колата?как така е угаснала?ако всичко е ок,като усетиш че тръгва да гасне или подаваш газ и тя тръгва,или съединител повечко газ и пак ще излезне ако си подходил с подценяване на терена?опише по подробно ситуацията,гумите и др.
Поздрави
Здрасти съединителят не буксува а и друк път не съм усещал каквото и да е затягане.Как изгасна : излизам от отъпкан път в гората на сняг 20-25см.(такива бяха коловозите които си правеше джипа) карам само на право ,когато усетих спад в обуротите дадох газ до дупка и леко се повишиха колата продължи още 3-4м.обуротите започнаха пак да падат , препомпих веднъж съединителят и пак същата работа подобрение за 2-3м. Направо акъла ми не стига!?! Гумите са мн.зле , само името им е зимни гуми , кофти шарка и 4мм. протектор.
няма място за притеснения,щом го е направила само веднаж,не си с хубави гуми,моята като я забодох в един сняг и аха да угасне,подавам газ и тя забива моцуна и ще ме предава,съединител,повечко газ и си върви пущината,ако не си карал друг път джип е нормално това и аз си мисех пускам двойното газ и тя катери,ама не е такаще и свикнеш спокойно
няма място за притеснения,щом го е направила само веднаж,не си с хубави гуми,моята като я забодох в един сняг и аха да угасне,подавам газ и тя забива моцуна и ще ме предава,съединител,повечко газ и си върви пущината,ако не си карал друг път джип е нормално това и аз си мисех пускам двойното газ и тя катери,ама не е такаще и свикнеш спокойно
Поздрави
Ох а дано да си прав , че е от гуми и от моята неопитност с 4х4.(май надценявам взаимните способности моте и на джипа).
Утре щте сложа 4бр. за кал от еди приятел да видя как ще е и ще споделя какво е станало.
Благодаря.
Поздрави.
все пак това не е оффроуд джип,както му казват спокойно семейно комби,недей си мисли че ще изкара много при тежка екслатация,не гледай колегите с нивите и още повече уазките,при тях частите са 5-10 лв,и конструкцията е друга и така,мислени са само за черен път,карай си джипа,един съвет който предобих в краткият си опит,включваш каквото имаш още преди да си навлязъл в участъка и газ,иначе или оставаш там,или ще стане както при теб ще угасне,все пак е оффроуд,съпротивлението е друго,а в кал се вдига още повече или в мокър сняг е без думи,с малко газ няма да стане,настъпваш и се кефиш,изтегли някой клипче от разходките на колегите и ще разбереш за какво говоря
[quote=kograman;311144]все пак това не е оффроуд джип,както му казват спокойно семейно комби,недей си мисли че ще изкара много при тежка екслатация,не гледай колегите с нивите и още повече уазките,при тях частите са 5-10 лв,и конструкцията е друга и така,мислени са само за черен път,карай си джипа,един съвет който предобих в краткият си опит,включваш каквото имаш още преди да си навлязъл в участъка и газ,иначе или оставаш там,или ще стане както при теб ще угасне,все пак е оффроуд,съпротивлението е друго,а в кал се вдига още повече или в мокър сняг е без думи,с малко газ няма да стане,настъпваш и се кефиш,изтегли някой клипче от разходките на колегите и ще разбереш за какво говоря
Поздрaви.
Здрасти благодаря за успокоението и за съветите. В кал няма грижи ама в сняг не го бях карал .Неможах ме да го пробваме с гуми за кал (приятелчето си загубило секретния ключ),но направих снимки на моите гуми за да споделите мнение за тях.
размери: 225/75/15
... направих снимки на моите гуми за да споделите мнение за тях.
размери: 225/75/15.
регенерат, копие на шарката на Мишлен Алпин... Нямат нищо общо с офроуда...
ако можеш, взимай едни 31х10.5х15 БФ Гудрич А/Т или Гудиър Вранглер МТ/R и ще усетиш разликата...
Коментар