Най-гадната работа.До оня ден бензин,газ-няма проблем.Вчера ми запали трудно на бензин,поработи и я обърнах на газ.Днес не запали на бензин въобще.Цяло лято я карах само на газ,но като е по-студено я паля на бензин,работи малко и обръщам.Имах около 15л. бензин стар,преди 15-20 дена налях още за 20лв. и сложих 1 шот за бенз. инжекциони,че малко не ми хареса работата на дюзите.Мотора се оправи след около 15км. и без забележки до днес.Разрових ел.схемите и на бушон 6 в моторния отсек го пишат,че е за бенз.помпа(руската версия-пише,че е за карбураторната версия-аз такава не съм и чувал).При мен беше изгорял.Смених го с 20А(оригинално е 15А)и изгоря както работеше на газ.Питанката е:
1.Ако от боклуци се е задънил бенз.филтър,може ли да товари помпата и да гори бушон без да е изгоряла самата помпа.
2.Ако е изгоряла помпата-къде да я търся,че не ми се лежи на улицата по това време.Също и филтъра не съм го заглеждал,но мисля че той беше малко след резервоара.
3.Помпа- цена и само Фронтерска ли става.
Дайте акъл,че ей сега се качвам и ви пиша-утре половината работи ще гледам да ги уточня и сам,но това е утре,а сега съм бесен от тоя номер дето ми го извъртя и искам максимално да си обистря ситуацията на теория,че утре по-малко да мръзна докато разбера кое е изпушило.
					1.Ако от боклуци се е задънил бенз.филтър,може ли да товари помпата и да гори бушон без да е изгоряла самата помпа.
2.Ако е изгоряла помпата-къде да я търся,че не ми се лежи на улицата по това време.Също и филтъра не съм го заглеждал,но мисля че той беше малко след резервоара.
3.Помпа- цена и само Фронтерска ли става.
Дайте акъл,че ей сега се качвам и ви пиша-утре половината работи ще гледам да ги уточня и сам,но това е утре,а сега съм бесен от тоя номер дето ми го извъртя и искам максимално да си обистря ситуацията на теория,че утре по-малко да мръзна докато разбера кое е изпушило.






 Според мен най-лесно е да се откачи буксата на помпата и да и се подаде директно ток.Само така /ако сработи или ако НЕ сработи-тя се чува/може със сигурност да се разбере дали тя прави бела или проблемът е другаде.Между другото една помпа има около 150хил км.живот,а когато се пали само от време на време и бензина е много стар,животът и се скъсява.Да не говорим че горивен филтър трябва да се сменя НЕ когато се задръсти ,а на всеки 20хил км.А това никой не го прави.Когато филтърът се позапуши създава съпротивление и усилието на помпата да го преодолее става много.В следствие на това тя прегрява и....това я съсипва.Та няма да се учудя /и на-вероятно/ако помпата ти е заминала.По принцип при Опелите тя си е консуматив.Най-тънка цена за китайска помпа и то можеби с известно преправяне-около120лв.А може и на тази цена да се намери и точната помпа.Поздрави.
Според мен най-лесно е да се откачи буксата на помпата и да и се подаде директно ток.Само така /ако сработи или ако НЕ сработи-тя се чува/може със сигурност да се разбере дали тя прави бела или проблемът е другаде.Между другото една помпа има около 150хил км.живот,а когато се пали само от време на време и бензина е много стар,животът и се скъсява.Да не говорим че горивен филтър трябва да се сменя НЕ когато се задръсти ,а на всеки 20хил км.А това никой не го прави.Когато филтърът се позапуши създава съпротивление и усилието на помпата да го преодолее става много.В следствие на това тя прегрява и....това я съсипва.Та няма да се учудя /и на-вероятно/ако помпата ти е заминала.По принцип при Опелите тя си е консуматив.Най-тънка цена за китайска помпа и то можеби с известно преправяне-около120лв.А може и на тази цена да се намери и точната помпа.Поздрави.
							
						
Коментар