Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

    Възможно е Възможни са много работи.Без да се разглоби и да се огледа и премери няма как да стане.А колкото до пълен и качествен ремонт - наистина цената на такъв е доста висока - не си заслужава поне според мен.Аз бих свалил и разглобил двигателят.Ако е нещо дребно като сегменти - ок.Но ако трябват нови ризи,бутала,лагери,сегменти - по добре друг двигател втора употреба.В края на краищата няма да струва повече от 500лв в най-лошия случай ,докато само за части тези пари няма да стигнат до никъде.
    BMW X6

    Коментар


    • #47
      От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

      Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнение
      Възможно е Възможни са много работи.Без да се разглоби и да се огледа и премери няма как да стане.А колкото до пълен и качествен ремонт - наистина цената на такъв е доста висока - не си заслужава поне според мен.Аз бих свалил и разглобил двигателят.Ако е нещо дребно като сегменти - ок.Но ако трябват нови ризи,бутала,лагери,сегменти - по добре друг двигател втора употреба.В края на краищата няма да струва повече от 500лв в най-лошия случай ,докато само за части тези пари няма да стигнат до никъде.

      И аз съм на това мнение, ще покарам още малко докато стане неизбежно, след което в удобен момент ще прибегна до разголбаване и каквото сабя покаже :-)
      Благодаря на всички ви за мненията, така или иначе се отказах от въпросния двигател, който можех да взема.

      Коментар


      • #48
        От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

        Първоначално публикуван от YKD Преглед на мнение
        ... възможно ли е от там да тече само в движение?
        На вектрата ми тогава почваше да подлизва картера и доста омасляваше и назад под купето...

        Коментар


        • #49
          От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

          Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
          Възможно е при износени маслени сегменти да има добра компресия но да пипа маслото ...
          Детската болест на това поколение двигатели на опел.

          Коментар


          • #50
            От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

            Първоначално публикуван от YKD Преглед на мнение
            И аз съм на това мнение, ще покарам още малко докато стане неизбежно, след което в удобен момент ще прибегна до разголбаване и каквото сабя покаже :-)
            Благодаря на всички ви за мненията, така или иначе се отказах от въпросния двигател, който можех да взема.
            Ти с какво масло го караш тоя двигател? При мен само GM 10/40 не го харчеше. Дори и кастрол го гореше. Ако имаш възможност пробвай с друго масло как ще е. При с20ne скъпото масло не е най-добрият вариант. Доказано.
            И още един пиниз, дръж нивото на маслото на ⅔ от минимума, не на максимум. Така ще харчи по- малко, ще видиш.
            Сега ще ме изядат за тоя пост, но нищо, не ти пречи да пробваш.
            Последно редактирано от sony bono; 18-03-14, 21:49.

            Коментар


            • #51
              От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

              Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
              ...
              И още един пиниз, дръж нивото на маслото на ⅔ от минимума, не на максимум. Така ще харчи по- малко, ще видиш.
              Сега ще ме изядат за тоя пост, но нищо, не ти пречи да пробваш.
              И аз мога да го потвърдя - когато е около минимума го харчи най-бавно, но пък от друга страна това няма как да го препоръчам, защото после ще ме питат, дали ще поема ремонта на въпросния двигател
              Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

              Коментар


              • #52
                От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                Това е вярно, но най-добре си е отбелязано на щеката по средата там е най-добре като количество масло, нито минимум, нито максимум. Инак подкрепям с две ръце колегата sony bono, сложи GM масло ако не си с такова, не е скъпо

                Коментар


                • #53
                  От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                  До скоро я карах с Total 10W40, от последната смяна е с GM, отново 10W40. До сега не съм усетил кой знае каква разлика между двете. Може и да си въобразявам, но като че ли Total се задържаше повече там където му е мястото :-)
                  А може би просто апетита и се е засилил напоследък..

                  Коментар


                  • #54
                    От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                    По мое мнение нивото на маслото трябва де е на максимум , на мотора му е по добре при изкачвания, спускания и странични наклони, пък да го харчи колкото си иска.
                    Николай Георгиев 0+
                    тел.0887357722

                    Коментар


                    • #55
                      От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                      Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнение
                      По мое мнение нивото на маслото трябва де е на максимум , на мотора му е по добре при изкачвания, спускания и странични наклони, пък да го харчи колкото си иска.
                      Поизчетох доста мнения и се оказва че си прав Ники, белезите на щеката за минимум и максимум не са поставени случайно, при наливане на ново масло се наливало до максимум и за целия пробег на маслото нивото не трябва да пада под средната чертичка, когато е на максимума наистина водил до по-добра охлаждаща температура на маслото, особено лятото в горещите дни.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                        Като се заговорихме за масло , вчера случаино ми попадна оригинална книжка на Шкода Октавия 2004г. и там пише че се допуска разход на масло до 0.5 литра на 1000км. при по тежки условия или много градско каране. Също така и да се проверява маслото при всяко зареждане на гориво. И става въпрос за като е била нова колата а нашите са по на 20г. Извода е дръще си маслото на максимум и си карайте със здраве. Между другото всички коли се трошат не от несмяна на масло а от липсата му.
                        Николай Георгиев 0+
                        тел.0887357722

                        Коментар


                        • #57
                          От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                          Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                          ....Поизчетох доста мнения .....

                          Очевидно още си под влияние на прочетеното . Освен това съм сигурен , че си го чел в раздели за ....(общо казано) ...други марки автомобили. Няма да казвам "таралясници , на които им е виновна вЪлната" , че ще оспамим темата като налазят съответните защитници на тезата за изпърженото масло.

                          Ще отбележа само следното : съгласно теорията на Машинните елементи - всеки редуктор и изобщо грубо казано всеки механизъм , който се върти при задължително смазване си има методика (обща или специална) за пресмятане на системата за мазане.
                          В случая с ДВГ : количеството масло е пресметнато така че двигателя да работи безпроблемно в определени допустими граници на това количество . Ясно е ,предполагам , защо е така . Иначе казано : в граници "плюс" - "минус" на щеката.

                          В конкретния казус : ако маслото е на "минимум" , двигателя трябва да работи безпроблемно ( при изправна система за мазане) , независимо от практическия наклон , който преодолява автомобила.
                          Все пак маслената система не е проста бака , която се плацика . Системата работи под налягане и принудителното насочване на маслото осигурява маслен филм , достатъчен да смазва механизмите независимо от практическото пространственото положение на двигателя .

                          Е , ако Фронтерата преодолява в един момент наклон от примерно 60 градуса , то маслената помпа може и да не засмуче масло от картера , ама то пък ако можеше да преодолява подобни наклони , сигурно щяха да я обявят за най-великия джип .
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                            Първоначално публикуван от Nikolai Georgiev (turbo d) Преглед на мнение
                            ..... Между другото всички коли се трошат не от несмяна на масло а от липсата му....
                            Абе трошат се баш и от двете !

                            Пример за първото са прословутите италианци . Мамка му , баш по тази причина в момента береме яд с едно Пежо HDI .

                            Иначе за максимума си прав . Не заради друго , ами не са много хората , които имат навик сутрин преди да запалят , профилактично да вдигнат капака и да извадят щекера . Операцията отнема не повече от 2 минути , ама е тегаво
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                              За ОФА ДБ в книжката пише 0.15 л/100 км, което прави 1.5 л / 1000 км.
                              Един вид от Опел се застраховат, че колкото и да ти харчи, все е в нормата.
                              И в книжките на новите модели са задали висок разход на масло. Ето го например за новата Корса (223/225-та стр.):
                              Разход на масло [л/1000 км]
                              0,6
                              http://www.opel.bg/content/dam/Opel/..._bg_online.pdf
                              Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                                Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                                ....За ОФА ДБ в книжката пише 0.15 л/100 км, което прави 1.5 л / 1000 км.
                                Един вид от Опел се застраховат, че колкото и да ти харчи, все е в нормата.
                                .....
                                .... което за 10 000 км. прави 15 ( петнадесет) литра!
                                Т.е. за един нормален пробег на маслото излиза , че е допустимо да изгори 3 пъти повече .
                                Е това да не е КрАз , бе колега ?! Бах го в Опела !

                                Между другото , някъде из старите теми го коментирахме този въпрос , щото и за ОФА КБ пише подобно в книжката . Та тогава почти единодушно стигнахме до извода , че е допусната печатна грешка в десетичната запетая

                                ПС. Моята стигна разход 750 гр. за 8-9 000 км. ( на толкова максимално го сменям) Карам я с Visco3000 полусинтетика.
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X