Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

    Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
    Така е , различен е от омеговия,скосен е заради предния диф
    И е по-голям, за повече масло.

    Коментар


    • #17
      От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

      Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
      Фронтерата мислиш ли да го караш още поне 5-10 години, ако е положителен отговора ти, то тогава определено ще има смисъл да направиш хубав ремонт на твоя си двигател. В случай че ще го караш малко време, с какво масло караш?, ако си с масло 10W40 сложи му 15W40, а ако си с минералното, сложи му по-гъсто 15W50 като от последната спецификация на маслото ще имаш затруднено палене през зимата, но поне ще ти се намали разхода на масло на първо време....
      Възнамерявам да карам фронтерата още време, но дори и да не я карам аз, ще я дам на жена ми, така че дългосрочните инвестиции в нея не ме притесняват.
      Колкото до мслото - без значение дали е 10W40 или 15W40, разхода си е голям. Миналата седмица пътувахме из страната и за 800 км отидоха около 800-900 гр. В момента е с 15W40. Не съм спец, но според мен това не е добре..

      Коментар


      • #18
        От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

        Доста е ! Този мотор ако е изправен не пипа маслото, не бързай с тежки ремонти а смени гумичките на клапаните! Ако остане висок разхода тогава ще го мислиш...
        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

        Коментар


        • #19
          От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

          Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
          Доста е ! Този мотор ако е изправен не пипа маслото, не бързай с тежки ремонти а смени гумичките на клапаните! Ако остане висок разхода тогава ще го мислиш...
          На този мотор заводски си му дават да пие масло . Само че 10 пъти по-малко от това , което в момента долива колегата

          И още нещо : това горното не ще да е само от гумичките на клапаните . Затова не е лошо преди да ги сменя , да направи по-лесното , преди да предприеме каквато и да е интервенция : да си премери компресията в цилиндрите . А после да го мисли в зависимост от резултата.
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #20
            От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

            За всеки случай да попитам колегата YKD, пуши ли ти от ауспуха като я караш, или при повечко изфорсирване? Ако нямаш никакъв пушек погледни под картера за обилно омасляване от гарнитурата на картера? Имах го този проблем с намаляване на маслото но с Вектрата ми с същия C20NE

            Коментар


            • #21
              От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

              Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
              За всеки случай да попитам колегата YKD, пуши ли ти от ауспуха като я караш, или при повечко изфорсирване? Ако нямаш никакъв пушек погледни под картера за обилно омасляване от гарнитурата на картера? Имах го този проблем с намаляване на маслото но с Вектрата ми с същия C20NE
              А ти какво предполагаш ? При положение , че човека долива по 1 кило масло на 1 000 км. , дали до сега да не му е направило впечатление , ако прави локви под колата ?!
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #22
                От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                Меренето на компресия при голям разход на масло не е особено показателно поради факта че изгорялото масло уплътнява сегментите като преминава покрай тях и така замерването не е точно.Тоест може да е за ремонт а да покаже сравнително добра компресияя и да се започне чуденка.От аспуха какво излиза?Мирише ли на горяло масло?Син ли е пушека?Трябва си добър диагностик преди сложни и скъпи ремонти.После един качествен ремонт струва повече от цялата фронтера и тук идва въпросът дали не е по-добре да се купи друг двигател втора употреба в добро състояние?Ако е за некачествен ремонт - може ама какъв е смисълът?
                BMW X6

                Коментар


                • #23
                  От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                  Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнение
                  ...Меренето на компресия при голям разход на масло не е особено показателно поради факта че изгорялото масло уплътнява сегментите като преминава покрай тях и така замерването не е точно.Тоест може да е за ремонт а да покаже сравнително добра компресияя ....
                  Ехххх , де да беше истина това .....
                  Последно редактирано от Vlado_Ts; 14-03-14, 14:38.
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    А ти какво предполагаш ? При положение , че човека долива по 1 кило масло на 1 000 км. , дали до сега да не му е направило впечатление , ако прави локви под колата ?!
                    Еее Владо , при мен не е имало чак такава загуба на масло, при мен е подлизвало обилно из картера и цялото купе отдолу, но директен теч на локвичка масло не съм имал само капки масло, затова и питах колегата за всеки случай, хубаво е да се елиминират всички дребни причини преди да се пристъпи към сериозен ремонт.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                      А ти какво предполагаш ? При положение , че човека долива по 1 кило масло на 1 000 км. , дали до сега да не му е направило впечатление , ако прави локви под колата ?!
                      Понеже темата е по-скоро Опел и моята бивша Тигра, която остана при вече бившата ми жена, се вписва тук на 100%, ще се обадя.
                      Двигател:X16XE
                      Разход: 1л/1000км
                      Компресията пада като маслото падне под минимума - лампата не свети. Само че не иска да върви.
                      Спираш, доливаш 1 литър и всичко се оправя. Ако имаш двигател с такъв симптом, тубата с масло в багажника е задължителна.
                      Под колата: Сухо!
                      Двигателят: Прашен и сух.
                      Колкото и да форсираш, от ауспуха не излиза чернилка или синьо.
                      Единствено тръбата на ауспуха от вътрешната страна е черна и леко мазна.
                      В моя случай беше въпрос на избор дали че наливам безумни пари в ремонти докато спре да харчи, или просто ще доливам. Аз избрах да доливам. За 50 000 км - никаква промяна т.е. за мен това беше правилното решение.
                      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                        Здравейте колеги. Аз имах същи проблем с моята FRONTERA C20NE 1литар масло на 1000км. и си купих мотор от ASTRA GSI C20NE за 100лв. и го метнах. Вече година го карам. Сменят се само лапите на мотора, картера и маховика . виското го изхвърлих че АСТРАТА е без виско и си монтирах ел.перка от омега и никакви проблеми нямам. Момчето от което взех мотора каза че не пипа маслото от смяна до смяна и така и се оказа.
                        OPEL FRONTERA C20NE

                        Коментар


                        • #27
                          От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                          Забравих да кажа че моя мотор го отварях и смених сегменти ,лагери, гумички на клапани и всички гарнитури и пак си хапваше масло. А на там става много дебело бутала шлайф на блок и тн. просто не си струваше според мен.
                          OPEL FRONTERA C20NE

                          Коментар


                          • #28
                            От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                            И как е с този мотор-150 к.с?Държили и без това кекавата кутия?

                            поздрави

                            Коментар


                            • #29
                              От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                              Колега STRATA GSI е с мотор C20NE 115к.с Не е 150к.с.
                              OPEL FRONTERA C20NE

                              Коментар


                              • #30
                                От: Двигател от Омега А на ОФА КБ ?

                                Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                                и без това кекавата кутия?
                                Би ли обяснил по-подробно какво и е "кекавото".

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X