Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

    Забравих да спомена, че това ми го направи преди месец за първи път и преди два дена пак. И първия път и сега когато стана тази аномалия колато беше преседяла 30 часа от предходното и палене на открито, през другото време я държа в гараж.

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

      Тази Фронтера е с характер май
      Сега без значение каква е температурата индикатора (лампата) светва за малко ,но свещите продължават да греят още около 45 секунди нищо ,че индикатора не свети . Изчаквай я след като угасне и тогава върти .
      Няма да е лошо да си провериш свещите дали работят всички.
      Също ти препоръчвам смяна на уплътненията на дюзите ( това при кадърен майстор)
      Интересно също като запали на -3 и повече градуси как работи мотора .Има ли притрисане и пушек отзад или работи нормално ?
      Напред и нагоре
      Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
      0886769809-Юлиян
      kiko00@abv.bg

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

        Свещите са проверени до една, работят си всичките марката им е Бер. И като замеря тока към свещите той спира точно когато огасне индикатора на таблото, което ме навявя че проблева ми е там. Мисля да сложа бутон на релето за да ги подгрявам допълнително колко аз преценя. А за въпроса като запали как работи? Когато запаля не тресе грам има си равномерна работа нормална за дизел, не изпушва нищо само пари от студът. Двигателя си е читав до колкото аз мога да преценя. Тази сутрин примерно беше -9, включвам на контакт подгрявам индикатора светна за 8 секунди и взриви без проблем.

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

          [QUOTE=kiko00;2704727]Тази Фронтера е с характер май
          Ако питаш мен наистина има автомобили с характер и моя е от тях

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

            Щом пали на -9 без проблем то най вероятно ,когато си имал проблем на 0 градуса си бил с кофти нафта. Нямам идея за друго .
            Когато запалиш сутрин сложи мултицета след като запалиш да видиш ,че свещите продължават да греят .

            п.п Поне моята го прави това нещо.
            Напред и нагоре
            Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
            0886769809-Юлиян
            kiko00@abv.bg

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

              Сега е паркирана под наклон с предницата нагоре и мултицета в багажника и чакам пак да се разлигави за да видя от къде ще искочи заека.

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                Явно не съм прочел добре в началото ... И моята прави така , при -10 пали без проблем а когато е малко над нулата се чуди преди да запали ... Един майстор ми каза , че подгряващите свещи не подгрявали достатъчно време или въобще не включвали ..... Не му обръщай внимание , нали пали , но не забравяй за стартера и виж акумулатора иска си добър стартов ток . Аз си имам самоделни кабели за подаване на ток и винаги паля .

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                  Бяхме го обсъждали това някъде, че този мотор пали най-трудно между 0 до 5 градуса. Предишната ми ОФБ беше 1999 и го имаше този проблем, но той се изразяваше в по-трудно палене /по-дълго въртене/ - няколко секунди в повече и пак си палеше. През останалото време - от раз! Сегашната ми е с другата помпа и май не го усещам това толкова явно.
                  Honda XL600LM, 1987
                  Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                  Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                    Две денонощия я държах на стръмно с предницата нагоре, вече изключвам твърдо връщането на горивото в резервоара. Днес монтирах бутон към релето което пуска ток към свещите, за да ги подгрявам принудително и мисля че така ще си реша проблема. Едо лошото при мене е че не пали трудно а че въобще не искаше да запали само на дърпане. Като този проблем ми го направи веднъж преди месец и преди няколко дена пак. Не е ежедневен. Явно машината иска "Български хардуер "

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                      И все пак дърпа въздух. А все в тая като я държиш с муцуната на горе ( глупава вода нема ) тя бега на долу към резарвуара.
                      МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                        И моята прави така! Просто не пускам ключа докато незапали и няма проблем. Изтървеш ли го пали трудно, а при по-студено е пушка!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                          Да точно така е и при мене и аз това се опитвам да обясня на колегите, но мисля че в момента решението с принудително подгряване на свещите ще ми свърши работа.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                            Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                            И все пак дърпа въздух. А все в тая като я държиш с муцуната на горе ( глупава вода нема ) тя бега на долу към резарвуара.
                            Колега целта на занятието, да се държи колата с ''муцуната'' нагоре е да се ускори връщането на нафтата в резервоара а не друго. То е ясно че всички течности се стичат надоло.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                              Първоначално публикуван от mehanika33 Преглед на мнение
                              ....Колега целта на занятието, да се държи колата с ''муцуната'' нагоре е да се ускори връщането на нафтата в резервоара а не друго. .....
                              Интересно занятие .

                              По тази логика , ако държиш колата с "муцуната " надолу , нафтата ускорено ще се засилва към двигателя . С други думи : и да има някъде въздух - требе да запали .
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                                Да,това е логиката и наистина се случва. Но поне резервоара да е над нивото на помпата.
                                Калин Владов,09РСПБЗН

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на Вчера.

                                Зареждам...
                                X