Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
    ..... Не знам къде е този "Остров Ман" ....
    ... в кръстословиците
    ... е , и в Гугъла ....

    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
    ....Вземи си оригинална от Лозан....
    Лозан на остров Ман.
    Връзва се нещо , ама само по рима .

    С шегата : до тук ! Иначе колегата от о-в Ман така както описва картинката - определено има проблем в ГНП-то ( щом всичко останало му е ок) .
    Иначе като препатил човек с дизели - таралясници ...върти ми се и една еретична мисъл в главата , ама няма да я казвам на глас , щото Фронтерата е от 2000 година , доколкото разбрах ... а за това дето мисля , трябва предния собственик да е бил голям мурдарин или да я е натискал зверски и с омраза ...макар че аз винаги гледам с предубеждение показанието на километража при секънд хенд коли , въпреки клетвите на автоджамбазина за "първи собственик и реални километри"

    ПС.

    Първоначално публикуван от peterbg1 Преглед на мнение
    ... запушен удушник на резервоара...
    А т`ва па к`во ще да е ?!
    Последно редактирано от Vlado_Ts; 21-01-13, 12:43.
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #17
      Здравейте и благодаря за съвета.Тук бош сервиз няма.Имам нещо на ум дали мога да сложа помпа от 2.0 защото имам такава от зафира на 54000мили.Ще търся някой който може да прочете помпата много ме е яд на опел сервиза няма промяна след ремонта само пари на вятъра кракът ми няма да стъпи там повече.Благодаря на всички за помоща ще пиша ако има развитие.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

        Предполагам на Владо идеята му е за ниска компресия. И на мен ми мина през акъла и не е невъзможно това да е причината. Може да е от клапани, може и от сегменти. Ако е прегрявана и чисто нова да е колата, пак може да е убита качествено. На о-в Ман не знам как процедират, ама аз бих погледнал духането от капачката на маслото и тест с хартийката на аспуха. Ако духа от капачката - сегменти. Нормално като е отвита и се сложи на гърловината трябва да се усеща засмукване(при работещ двигател, естествено). С хартийката на аспуха, ако я смукне навътре - клапани. Може и комбинация от двете да е, затова най-сигурно - с манометър в сервиз на СТУДЕН (темп. до 25*С) двигател, престоял поне 6-8 часа в покой, каквото и да ти разправят теоретиците. Покаже ли компресия под 24-25 атм., имаш проблем.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
          Предполагам на Владо идеята му е за ниска компресия. И на мен ми мина през акъла и не е невъзможно това да е причината. Може да е от клапани, може и от сегменти. Ако е прегрявана и чисто нова да е колата, пак може да е убита качествено. На о-в Ман не знам как процедират, ама аз бих погледнал духането от капачката на маслото и тест с хартийката на аспуха. Ако духа от капачката - сегменти. Нормално като е отвита и се сложи на гърловината трябва да се усеща засмукване(при работещ двигател, естествено). С хартийката на аспуха, ако я смукне навътре - клапани. Може и комбинация от двете да е, затова най-сигурно - с манометър в сервиз на СТУДЕН (темп. до 25*С) двигател, престоял поне 6-8 часа в покой, каквото и да ти разправят теоретиците. Покаже ли компресия под 24-25 атм., имаш проблем.
          Митак ще ме прощаваш ма тия Москвичови номерца не вършат работа на по-модерните двигатели. Винаги си духа през капачката, новите коли имат толкова клапани и тръбички за картерни газове за вентилация на главата и т.н. че който и да го направи ще види че духа и ще падне едно разглобяване
          no signature no problems

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

            На няколко коли съм пробвал и на ниски обороти си духа от капачката. Като подадеш газ до към 2-2500 об. тогава засмуква, ама то при такива обороти какво може да се разбере?
            Към колегата- ако можеш намери някакъв еднопосочен клапан за гориво и пробвай така(за студения старт).
            На орел 2,0 DTH при спиране с муцуната нагоре и пренощуване връщаше горивото в резервоара. В момента е монтирана временно ръчна помпичка докато се стопли и да може да се проследят и подменят маркучите за гориво или каквото е нужно там.
            Имам съмнение че и твоят проблем е бил сходен а в сервиза са разбъзикали помпата.
            Помпичката е предназначена за моторни лодки с извънбордов двигател(слагат я след тубата с бензин). Струва 10 ина лв.

            п.п.Вие на о-в Ман не карате ли само мотори, какви Фронтери
            Sent from my Nokia s fenerche

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
              Митак ще ме прощаваш ма тия Москвичови номерца не вършат работа на по-модерните двигатели. Винаги си духа през капачката, новите коли имат толкова клапани и тръбички за картерни газове за вентилация на главата и т.н. че който и да го направи ще види че духа и ще падне едно разглобяване
              Щом казваш.... Въпреки, че дизелов Москвич не съм карал, ама все си мисля, че мотор от 199Х няма да се различава много като концепция от такъв. Нямам спомен и Опел да са използвали някакви свръх технологии.
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                Щом казваш.... Въпреки, че дизелов Москвич не съм карал, ама все си мисля, че мотор от 199Х няма да се различава много като концепция от такъв. Нямам спомен и Опел да са използвали някакви свръх технологии.
                ми не знам тая ми е 5-тата кола която духа през капачката пък на всяка една от тях по-малко от 100 000 не съм въртял преди да ги продам, и нито един ремонт на мотор не съм правил. Познавам се с новите собственици и до днес си ги карат без ремонт на мотора.
                no signature no problems

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                  То от духане до духане има разлика ... Отвори капачката на една нова или поне след ремонт и ще усетиш разликата. От всеки двигател се усеща движение на въздуха и оставаш с впечатление, че духа, ама като сложиш капачката на гърловината в единия случай направо я изстрелва, в другия си седи на мястото. И няма читав дизелов мотор, при който да е нормално да надува зверски от картера.
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                    Колеги гледам че не се е отстранил проблема. Колкото и да е чудно имах случай със същите симптоми за който споделя колегата и накрая излезе пластинката която натиска клапаните и се намира под гърбицата на разпр. вал. След смяната колата се успа.Успех
                    0878424143
                    0887424150

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                      Здравейте,искам и аз да вметна нещо за проблема на Фронтерата.Аз преди години си купих Вектра с същият мотор,при подмяна на консумативите в горивният филтър има една пружина която държи елемента да не слиза на долу.И майсторите решили,че просто нямам нужда от тази пружина и от там ми почнаха проблемите.1 година ходене по мъките,всичко което е за смяна по този мотор го смених,дори и щуцери от Германия поръчах,но проблема остана.И накрая един гаражен майстор ми смъкна дюзите и се оказа,че 3 от 4 бяха запушени.Смених ги и от тогава проблеми съм нямал.Това беше моят проблем,дано съм бил полезен.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                        Здравейте доста изчетох по темата с проблемното палене сутрин и не намерих решение на проблема с който аз се сблъсквам.
                        Сутрин когато температурата е около 0 градуса давам контакт подгрявам въртя и само препуква и слид като върна ключа няма палене при последвалите въртенета дори и като исчакам малко повечко на контакт преди да завъртя. След това последва дърпане и колата запалва всяко последващо стартиране е без проблемно. На другия ден колата я оставям на открито температурата е -4 давам контакт подгрявам и замерих дали идва ток до свещите всичко си беше наред завъртях и колата запали без проблем . Мъркучите са видимо добре на нафтата,свещите всичките са проверени работят си. Диагностицирах помпата и тя не показа проблел. Незнам къде да се целя?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                          На колко хиляди е джипа ?
                          Някаква профилактика правена ли му е ?
                          Напред и нагоре
                          Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                          0886769809-Юлиян
                          kiko00@abv.bg

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                            Стартера как е ? Ако върти с една идея по-бавно при студен двигател и при (-) температури оказва влияние .Моята правеше трудно палене , и след ремонт на стартера всичко е наред .

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                              Първоначално публикуван от mi6emorkov Преглед на мнение
                              Стартера как е ? Ако върти с една идея по-бавно при студен двигател и при (-) температури оказва влияние .Моята правеше трудно палене , и след ремонт на стартера всичко е наред .
                              Това е така. Нещо повече : колкото е по-ниска температурата на околната среда , толкова това влияние е по-голямо . Особено пък при дизела.

                              При колегата обаче, доколкото разгадах ( поради не до там старателната му граматика , което влияе смислово на обяснението на картинката) при 0 градуса не ще да пали , а при -4 градуса пали безпроблемно . .... което логично отписва проблемът да е в оборотите на стартера.
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с Фронтера 2.2 ДТИ Въздух или нещо друго

                                Правих профилактика на колекторите и Егр-а, ревизирал съм и вакумите. Мотора е на 170000 по показания на таблото,но е 100% 250000+ .
                                Стартера е ремонтиран от предния собственик. Когато се появи проблема пробвах да черпя ток и от друга кола дизел, за това исключвам проблема със стартера. Забелязах че на -3 и на по ниска температура свещите подгряват 6-7 секунди и пале безотказно а около 0 подгряват за 1-2 секунди и започва мъката с въртенето.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X