Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ролка на коляновия вал - как да я развия?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

    Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
    Ахаа на 9 бара. По книга му дават 6 бара работни. Аз съм го надул на 8 и си мисля че го изнасилвам а ти какви ги вършиш. Ясно. Ще вдигам още налягането тогава.
    Само не на 11 бара,че къса болтове и шпилки
    Е,мойто е малко друг модел,ама върши работа.
    JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

    Коментар


    • #17
      От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

      Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
      Само не на 11 бара,че къса болтове и шпилки
      Е,мойто е малко друг модел,ама върши работа.
      Не ми беше минавало през акъла но си струва да знае човек че и такива експрименти са правени. Понякога има истински ядовити бурми.
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #18
        От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

        Сори че темата се превръща в нещо друго, ама да питам за гайковертите на ток (не на батерия). Ползвал ли е някой? Струва ми се удобно понеже нямам никакъв в момента и след като ми показаха една макита на ток имам колебания някакви.
        Sent from my Nokia s fenerche

        Коментар


        • #19
          От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

          Ползвал съм и се чудих дълго дали да си купя. Накрая реших че е по-добре акумулаторен. По-скъп е но е в пъти по-удобен. Електрическия е по-дълъг и тежък. Иначе си работи като истински.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #20
            От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

            Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
            Сори че темата се превръща в нещо друго, ама да питам за гайковертите на ток (не на батерия). Ползвал ли е някой? Струва ми се удобно понеже нямам никакъв в момента и след като ми показаха една макита на ток имам колебания някакви.
            Makita-та има един единствен недостатък - цената. Всичко друго и е в плюс. Акумулаторната, която бегло съм опитвал, без никакво колебание бих си купил, стига да ми трябва често и с това да си изкарвам хляба.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

              Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
              Ползвал съм и се чудих дълго дали да си купя. Накрая реших че е по-добре акумулаторен. По-скъп е но е в пъти по-удобен. Електрическия е по-дълъг и тежък. Иначе си работи като истински.
              Това ме интересуваше.Цената на този ще е от рода на втора употреба понеже са му много - и всички електрически. Не си вадя хляба с това и по- скоро е за ремонти по автомобили (мои и на цялата компания около мене).
              Въпросът по- скоро в мобилността на електрическата машина. Имам малък компресор и с пневматичен ще се тормози. Пък и гаража където най- често ремонтирам е на 1км. от вкъщи.
              С акумулаторен в последствие сигурно ще се появят проблеми с батериите. Иначе да не ти се мота кабел или маркуч си е най- доброто но...
              Sent from my Nokia s fenerche

              Коментар


              • #22
                От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

                гайката на коляновия вал я отвих - по метода със стартера - мерси на предложилите го. Застопоряването на турбината може да го пробвам при сглобяването и затягането.
                сега на дневен ред е как да прибера оста на обтегача - в менюъла пише с натиск 980N, а джаджата е много малка и неудобна...

                по темата за гайковертите, намерих един (май маркате беше райдер), който го дава 200-500Н и струва само .....99 лв!!!
                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                Коментар


                • #23
                  От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

                  Къде го намери?

                  Мястото за намиране на такива неща е във "фирмения" им магазин на Илиянци. По спомян бяха 3 модела, като аз взех средния. мотат ми се някакви 40 или 60лв в главата. Възможно е големия да е бил по-скъп, но не помня. Ако си ходил до друг магазин, иди в магазина на евромастер на Илиянци. Там със сигурност цените са най-тънките възможни, защото ги взимаш направо от вносителя.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

                    забравил съм да напиша - става въпрос за електрически. пневматични не гледах, поради липсата на компресор, а те са малко по-евтини...
                    инче го гледах в мосю бр...
                    Последно редактирано от bushiDO; 28-03-12, 00:58.
                    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                    Коментар


                    • #25
                      От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

                      Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
                      Това ме интересуваше.Цената на този ще е от рода на втора употреба понеже са му много - и всички електрически. Не си вадя хляба с това и по- скоро е за ремонти по автомобили (мои и на цялата компания около мене).
                      Въпросът по- скоро в мобилността на електрическата машина. Имам малък компресор и с пневматичен ще се тормози. Пък и гаража където най- често ремонтирам е на 1км. от вкъщи.
                      С акумулаторен в последствие сигурно ще се появят проблеми с батериите. Иначе да не ти се мота кабел или маркуч си е най- доброто но...
                      Ако нещо преосмислиш - не се колебай да пуснеш едно лично с цена и ТТ данни. С кеф бих взел един качествен електрически гайковерт да се намира по гаража. Понякога и пневматичните и акумулаторния /слабичък е/ не могат да влязат в роля. Те новите Макити са едни пари..... мааани мани. А този от 99лв. го взимах за проба от приятел с магазин. Нещо не ме впечатли особено. Колесни болтове отвива горе долу - според зависи колко са се престарали гумаджиите. Аз тествам на гайка на главина и като не ще ... не се одобрява. За останалите акумулаторния и така е по-удобен.
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • #26
                        От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

                        Как точно развивате болта на стартер. Един държи контактния ключ на стартер, а друг е застанал предварително с гаечния ключ отпред и започва да отвива докато има напрежение от стартера ли? Обяснете моля, че ми е интересно.

                        Коментар


                        • #27
                          От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

                          Никой не трябва да държи отпред! Ще му потроши ръцете.
                          Лулата или накрайника на гедорето се опира някъде по рамата предварително, след това един се прекръства и после върти стартера. Прекръства се да не остане само главата на болта в камъка, че после става интересно, а това се случва понякога.

                          Коментар


                          • #28
                            От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

                            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                            ... Прекръства се да не остане само главата на болта в камъка, че после става интересно, а това се случва понякога.
                            Не е лошо и да се погледне на къде върти двигателя, че тогава и прекръстването не помага.

                            Коментар


                            • #29
                              От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

                              Абе важното беше да напишем ръцете да не са там, другото са подробности. Не се наемам и с 1 м. удължителна тръба да държа там, а от гаечния ключ ме побиха тръпки

                              Коментар


                              • #30
                                От: ролка на коляновия вал - как да я развия?

                                Това с посоката на въртене е много важно! трябва да се провери преди операцията.
                                Иначе усилието на затягане е от сортна на 130 Н/м, което не е чак толкова екстремно за един читав камък. Аз лично сложих стандартния удължител, вързах го за рамата и врътнах стратера - и voila. при затягането успях да го затегна само с 60 Н, защото превърта двигатела на повече - за всеки случай намазах болта с развиваем tread locker....

                                п.п. при зацепването на ангренажния ремък има един пиниз, който не е много добре обяснен дори и в сервизния менюал, та се попанирах докато разбера какво става...
                                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X