Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензин в нафтата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Аз от 18 месеца само на ВМ нафта зареждам и до сега нямам проблем с непалене и кюфкане,
    то пък и една зима, само за бензин в нафтата.
    подаръци за мъже от FACOM
    промоция на читави инструменти

    и на хоби такива

    тел. О879 Ч8Ч 2З5

    Коментар


    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      При технически изправни двигатели и подходящо гориво,затрудненията в паленето са след -20 градуса.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      ВМ, коя верига е?

    • aaabbcc323
      aaabbcc323 коментира
      Редактиране на коментар
      На Марешки

  • #92
    Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

    И аз слагам добавки от Кауфланд на Карлюб мисля, че бяха, но ефектът е като бензина само, че са 10 пъти по-скъпи. Веднъж се загледах в съдържанието и след проверка разбрах, че градските легенди за бензина и нафталина не са... легенди. Отделно слагам и синтетика на Щил за двутактови ДВГ. Експериментирам, защото тая зима направо се осра*а с нафтата. Не ще да пали, кюфка, пафка. Зареждам от Марешки, Ромпетрол и Лукойл, като ги редувам периодично, когато единият се изложи.
    Един литър струва 35 лв,и през зимата се слагат по 2 мл на литър гориво=7 ст/литър-кое му е скъпото?Вече зареждам само на Лукойл,но и с ОМВ и Ромпетрол не съм имал проблем с гориво.На бензиностанции с цени на дизел 2 лв и надолу-не смея да рискувам.Проблемите са в състояние на мотора

    Коментар


    • #93
      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
      В горивните системи се ползват само маслоустойчиви (и на горива) уплътнения. Не съм имал случаи на такива проблеми.
      За керосина не е зле да се осведомите малко какво представлява (за обща култура свързана с производство на горива от нефтопродукти) и питанията ВИ ще изчезнат!
      Аз пиша от опит... На около 30л. нафта слагах по литър керосин, когато имах дизелова кола с механична помпа. След година помпата протече от различни места, някои като капаци бяха лесни за сервизиране, но за други течове се налагаше да се разглоби цялата помпа. Та това ми е опита с керосина... става въпрос за авиационно гориво в моя случай. А иначе може да е било и въпрос на време гумичките да се скапят нямам идея, но все си мисля, че керосина им помогна да починат
      ОФА КБ X20SE + метан

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        За какъв ДВГ става въпрос?

      • Vlado_Ts
        Vlado_Ts коментира
        Редактиране на коментар
        - за дизелов ДВГ.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Добро утро, година тип дизел - атмосферка, ХДИ, ЦДИ и пр.

    • #94
      Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение

      Един литър струва 35 лв,и през зимата се слагат по 2 мл на литър гориво=7 ст/литър-кое му е скъпото?Вече зареждам само на Лукойл,но и с ОМВ и Ромпетрол не съм имал проблем с гориво.На бензиностанции с цени на дизел 2 лв и надолу-не смея да рискувам.Проблемите са в състояние на мотора
      Кауфландските са 10-12лв. за 50-60л. , което прави 20 ст. на литър. То по-добре да дам още 20ст. и да зареждам от скъпата нафта на Шел (в този клас най ми харесва). Тази зима точно ромпетролска нафта почти ми блокира двигателя, а уж са с добавка. За мен всичко е на партиди. Есента Марешки имаха страхотни партиди, нищо, че евтино -забравих за добавките. Само синтетика на Щил и газ. А и виж добавките - в тях има бензин и нафталин.

      Коментар


      • #95
        Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
        Аз от 18 месеца само на ВМ нафта зареждам и до сега нямам проблем с непалене и кюфкане,
        то пък и една зима, само за бензин в нафтата.
        Точно за това казвам, че сговняс*ха нафтата няма - 10 и зор.

        Коментар


        • #96
          Не съм усетил тази "зима" проблеми в паленето - тъкмо обратното, пали от раз което е нормално при тези температури /Фронтера 2.2 дизел/. Зареждам само на Лукойл, по два резервоара месечно, без да сипвам нещо допълнително. Провери си мотора!
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

          Коментар


          • #97
            Още нещо ще напиша по темата и млъквам В големи студове за всеки случай при очаквани -10 градуса сипвах добавка Ligui moly бях си купил голяма опаковка от литър и нямах никакви проблеми с паленето и при -16 фиатката палеше от половин оборот след подгряване. Обърнете внимание, какво пише на опаковките на добавките обаче, защото някои имат изисквания към температурата на околната среда, ако е много студено няма да може да се смеси нормално с горивото! Като взех фронти позанемарих фиата и започнах да му наливам нафта от Еко, защото имах карта за намаление. Една сутрин при -5 нафтата от Еко замръзна (не бях сложил добавка) и колата загасна баш на кръстовището на университета... Така, че за да ви е мирна главата си ползвайте читави добавки посред зима
            ОФА КБ X20SE + метан

            Коментар


            • #98
              Дизел до -15 градуса ако е читав,не трябва да замръзва.А добавката се слага преди зареждане на бензиностанцията,при плюсова температура на горивото.А не в туба с нафта,стояла на студено...А в Еко не зареждам,защото нямам самолет

              Коментар


              • #99
                Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                Не съм усетил тази "зима" проблеми в паленето - тъкмо обратното, пали от раз което е нормално при тези температури /Фронтера 2.2 дизел/. Зареждам само на Лукойл, по два резервоара месечно, без да сипвам нещо допълнително. Провери си мотора!
                Проверявах свещи - нищо. Всичко се управи с добавка и друга бензиностанция. Лукойл нафта не ми е мръзнала, но евтината им е ... евтина. Върви много измъчено, дори и турбото едно такова се мъчи, само на звук го докарва. С бензина е оса, особено при ускорение.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                  Бензинът е много по-агресивен агент спрямо гумите сравнен с нафтата.
                  След разговор с човек, който цял живот е работил с нафта, разбрах, че нафтата е била много 'по-тънка" и корозивна от бензина. Дали наистина е така?

                  Коментар


                  • Дефинирай корозивна.
                    За "тънка"-ми не е. бензина е много по-тънък, ама щото се изпарява-не си личи като тече. А нафтата си стои течна(при нормална температура), и си личи.

                    А тази зима, ако някой се оплаче от студ, че не му пали колата... Значи колата му е кофти.
                    Моята е на над 20 години, и пали докато и покажа ключа. Нафта сипвам от местната верига(да-верига, макар и локална), никога не съм слагал нищо допълнително в резервоара. Само нафта от колонката, и газ.
                    И миналата зима и тази-никакви проблеми с паленето. И със замръзването на нафта. Замръзвала ми е, ама не на колата, и не тази зима.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                      След разговор с човек, който цял живот е работил с нафта, разбрах, че нафтата е била много 'по-тънка" . Дали наистина е така?
                      МааМу,
                      Чак сега разбрах защо проверяваха херметичността на заваръчните шевове старите "динозаври" с нафта (и тебешир) -като е "тънка" и се промъква от всякъде!

                      Коментар


                      • Владо М
                        Владо М коментира
                        Редактиране на коментар
                        А точно това ми каза и той, ама ме домързя да го напиша.
                        Следователно може да заключим, че няма шанс от бензина да протече някое уплътнение по дизелов ДВГ?

                    • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                      След разговор с човек, който цял живот е работил с нафта, разбрах, че нафтата е била много 'по-тънка" и корозивна от бензина. Дали наистина е така?
                      Според мен проблема не е толкова в състава на гумените уплътнения и различните горива, колкото фактора старост Киснати 20 години в нафта уплътнения, изведнъж да им туриш и бензинец...
                      ОФА КБ X20SE + метан

                      Коментар


                      • Владо М
                        Владо М коментира
                        Редактиране на коментар
                        Честно казано нямам и идея, дали е възможна някаква адаптация. Засега не тече и лети като финикиец. Мисля да се жертвам в името на прогреса-и по-големи глупости съм правил. Отделно слагам и синтетиката на Щил.

                    • Преди десетина дни сложих 5лв бензин в около 20л гориво, като след някой час мòтане, на прибиране реших да сложа и 20 кинта нафта.
                      Отвори ми се още малко работа, та и се набих в небивало съботно задръстване по Иван-Асен, в което след втория тигел по паважа явно беше раздрусало резервоара, щото на "Румънското" почнах нещо да хълцам.
                      Прибрах се без да раздавам газ, като беше ясно, че съм за горивен филтър, от който винаги имам по една бройка в джиповата аптечка.
                      Смених го и нещата се оправиха, като после съм карал малко в града, без да усетя проблем.
                      В петък тръгнах на разходка с пълен резервоар, като всичко свърши преди Стената на яз.Искър.
                      Компресор вързан за тръбата на входящата нафта направи 10bar, щото повече не можеше.
                      След 3-4 шока с това налягане, то падна до 4bar, като на обратната нафта нямаше никакво съпротивление.
                      Пропускливостта беше достатъчна за да се прибера, но не и за да съм в потока по "Цариградско".
                      Освен гъби, няма какво да е, като в неделя избухах една опаковка MAX 44 на Cyclo, че това ми беше под ръка, като сложих и 10л нафта да си допълня резервоара, че опаковката е към 0.5л
                      После минах покрай приятел за да издухаме пак тръбата, но този път с голям компресор, като вече нямаше никакво затапване.
                      Тръгнах си, като продължих да клатя джипа за да разбъркам чорбата.
                      Почнах и да го настъпвам по Вл. Вазов за да видя какво се получи, като изведнъж всичко си ... ъъъ майката !
                      Пак се запуши изведнъж, като едвам се прибрах.
                      След коментар приятели се изяснихме, че ако има гъби не могат да се размият на момента, ако въобще се разкапат и разтворят.
                      Вчера го оставих да си кисне, а заради мързел, и днес.

                      Не знам дали са гъби, но бензина разлепи или разтвори нещо, което ми се случва за пръв път, защото периодично го слагам, особено зимата.

                      Утре се надявам да имам яснота по проблема, като разбира се ще сменя и филтъра.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • Или просто съвпадение.
                        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X