От: Днес ми се бъгна фронтерата.
Моя датчик умря по неволя. Майстора, който ми събира за 4-ти път мотора, е ударил датчика с твърд метален предмет. Колата припалва и гасне, а накрая никакво припалване. След консултация с mаххх, го смених с друг. Запали от първия път. Датчика се намира точно под компресора на климатика. Наподобява датчик на ABS. Монтаж и демонтаж отнема около 3-4 минути. Когато е в движение автомобила гасне, а оборотомера забива директно на 0-оборота, това са му симптомите. Кламера го дава, като грешка 19.
Румба, свали внимателно твоя и го провери за наранявания по кабела. Както говорихме, захващането му е един болт.
Моя датчик умря по неволя. Майстора, който ми събира за 4-ти път мотора, е ударил датчика с твърд метален предмет. Колата припалва и гасне, а накрая никакво припалване. След консултация с mаххх, го смених с друг. Запали от първия път. Датчика се намира точно под компресора на климатика. Наподобява датчик на ABS. Монтаж и демонтаж отнема около 3-4 минути. Когато е в движение автомобила гасне, а оборотомера забива директно на 0-оборота, това са му симптомите. Кламера го дава, като грешка 19.
Румба, свали внимателно твоя и го провери за наранявания по кабела. Както говорихме, захващането му е един болт.
Коментар