Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Днес ми се бъгна фронтерата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Днес ми се бъгна фронтерата.

    Ейй това чудо не ми се беше случвало.То електрониката по принцип си е бъгава работа ,ама чак пък толкоз.Знаете карам на метан..и бензин.Карал съм я доста зло и в локви и по дълбоки вирове, ама без проблем.Днес на лов минавам някаква лочка,и като взе да гърми да шляпа -мале. И на бензин и на метан.Покара малце и умря.Зарязах я //нали съм на лов// и след 4 часа пак същия чеп.Ни вопъл ,ни стон.след още два часа и индикацията на ключето метан -бензин ,умря.Извадих бушона на бензиновата помпа,извадих и всички кабели към дюзите ,пуснах един байпас от акумулатора до клапана за метана и се прибрах.Ама сега ме боли корем.какви ли са щетите,и къде са протрити кабелите за да се плашат от вода?
    Румен Николов

    0888 358 572

  • #2
    От: Днес ми се бъгна фронтерата.

    Я да поразкажа пък и да попитам.Като цяло колата тръгна ,ама проблема с намокрянето остана.Кое най често се скапва на тоя мотор.Кабелите или бобината,щото като сипя малко вода там и чао.Докато не изсъхне.Ама нямам намерение да я карам само лятото.Дайте идея за кабели евнтуална цена на бобона,защото в софия ауто ,нещо даже не ми се звъни.Идея за диагностика,как да рабера дали имам пробив на изолацията на бобината или са кабелите.Двигател x22xe.
    Румен Николов

    0888 358 572

    Коментар


    • #3
      От: Днес ми се бъгна фронтерата.

      Бобина - Лада Самара, местиш само капачката от твоята, която се фиксира с гайките, за да си ползваш куплунга.16 +/- 1 лев е цената й/трета година съм с такава/.За оригинална не питай колко струва, че боли и само четенето/Бош ми бяха предложили от неоторизиран дилър на Опел за 130-140/.
      Кабели - може и силиконови ТЕСЛА, около 35 лева, може и други, но има много ментаци и все около 40/50лв ги харчат.

      п.п.ти си си допълнил поста.Бобина, ама тя е двойна/четворна при теб.Цепват се отдолу когато са горещи и се намокрят, с едно Пежо си го намерих така, но принципа е същия.

      Коментар


      • #4
        От: Днес ми се бъгна фронтерата.

        Тесла са идеални,мисля че ги плащах на 28 лв.
        Jeep Cherokee 4.0l-Звяр
        Volkswagen Passat 1.9TDI-Шосейка
        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

        Коментар


        • #5
          От: Днес ми се бъгна фронтерата.

          Моята бобина имаше пробив и я смених,и лесно може да се провери.На тъмно неосветено място запали двигателя ,отвори капака и като подадеш газ се вижда как свети около шийките на бобината ако има пробив разбира се.Така можеш да си провериш и кабелите,дано съм бил полезен.
          СУЗУКИ ГРАНД ВИТАРА 2.0 TD 2000
          ТОЙОТА 4РЪНАР 3.0 ТD 96

          Коментар


          • #6
            От: Днес ми се бъгна фронтерата.

            Бобината и кабелите които сте споменали нямат нищо общо с тези на x22xe-то. Там за съжаление цените не са "идеални". Мисля, че само втора употреба ще е изхода.
            Последно редактирано от fanatic; 11-10-11, 18:48.
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              От: Днес ми се бъгна фронтерата.

              За x22xe (ECOTEC, 2,2i, 16V), цена от 28лв в България няма. Понеже ми обадиха първоначално цифра от 360лв за комплекта се отказах. Ремонтирах си стария кабел. Германските инджинери са монтирали бобината до стартера, който пък е заврян под смукателните колектори, та най-дългия кабел е 86см. Затова и цената на комплекта е златна. Вариант, да демонтираш бобината, и да се премести някъде по-горе, да паснат кабели от Вектра, Астра, Синтра и др. Бобината e една, четворна.
              В Ибей беше по-приемливо, като цифра. За кабелите имам каталожен номер, но непомня марката ODS 243, около 100-те лева, нови кабели. Този мотор съм го намразил тотално, maxxx-a знае.

              Коментар


              • #8
                От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                кабели на тесла 80лв.
                СУЗУКИ ГРАНД ВИТАРА 2.0 TD 2000
                ТОЙОТА 4РЪНАР 3.0 ТD 96

                Коментар


                • #9
                  От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                  Лежа на едно ухо ,че е теоретически възможно,всичката кал която е върху бобината ,след като се намокри да пробива,ама само ми се иска да е така.Щото една пароструйка и съм готов.Ама съм песимист.Утре ще я пароструйна,но все си мисля че това ще е края на бобината.Имаше едно мнение че тези бобини ,след определени години живот ,проявяват склонност към спукване при рязко охлаждане//в случая ,намокряне.Както и да е,утре вечер ще пиша какво става след банята.Колега от форума ми предложи бобина за проба за което естествено -благодаря.Досега като цяло за този мотор ,при мен -умряла ламбда и дебитомер ,напускаш зададените характеристики като нов.Това за работа на бензин.Запушените дюзи,следствие от неразумно зареждане по села и паланки,по време на родопи 2011 е оправено.Ама да знаете тая цена за бобината,ама хич не ми харесва.Еле пък и кривото място дето е завряна.
                  Румен Николов

                  0888 358 572

                  Коментар


                  • #10
                    От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                    Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
                    Лежа на едно ухо ,че е теоретически възможно,всичката кал която е върху бобината ,след като се намокри да пробива,ама само ми се иска да е така.Щото една пароструйка и съм готов.Ама съм песимист.Утре ще я пароструйна,но все си мисля че това ще е края на бобината.Имаше едно мнение че тези бобини ,след определени години живот ,проявяват склонност към спукване при рязко охлаждане//в случая ,намокряне.Както и да е,утре вечер ще пиша какво става след банята.Колега от форума ми предложи бобина за проба за което естествено -благодаря.Досега като цяло за този мотор ,при мен -умряла ламбда и дебитомер ,напускаш зададените характеристики като нов.Това за работа на бензин.Запушените дюзи,следствие от неразумно зареждане по села и паланки,по време на родопи 2011 е оправено.Ама да знаете тая цена за бобината,ама хич не ми харесва.Еле пък и кривото място дето е завряна.
                    Ти си леж на ухото, ама високото напрежение като пробие и си намери място, дотам с лежането на това ухо.
                    В задни години, като ти пробие капачката/дистрибуторната/ и виждаш сцепа, застъргваш го с ножче, мажеш два-три пъти със скилидка чесън/здрав изолатор, апропо/ и караш колкото устиска "ремонта".Някой път половин година и зайде, ама си е ТНТМ и бошлаф работа, за прибиране от гората става, зер и чесън си имаш заради софрата.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                      , зер и чесън си имаш заради софрата.
                      Бе ний сме интелектуалци -и чесън не ядем,даже и в гората,но по лошото е че никъде не видях дистрибуторна капачка.Тъпа електроника ти казвам.Даже и чесън не помага.А знаем за вълшебните му сили.
                      Румен Николов

                      0888 358 572

                      Коментар


                      • #12
                        От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                        Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
                        Бе ний сме интелектуалци -и чесън не ядем,даже и в гората,но по лошото е че никъде не видях дистрибуторна капачка.Тъпа електроника ти казвам.Даже и чесън не помага.А знаем за вълшебните му сили.
                        То и за шийка/и на бобина става зеленчука, ама друга ти е питанката, та да не спамя повече.
                        Бобина ще ти е грижата, която не е евтина.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                          дам и аз мисля, че те са грижата... смени ги задължително заедно с кабелите и свещите.
                          2 са ей ги как изглеждат 32 паунда у английско срещу почти 400 лв. тук

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1104038N_2.jpg
Прегледи:1
Размер:40.9 КБ
ID:5310987
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #14
                            От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                            Моята е друга.



                            X22XE, набор 1997. Цена в Еврото от 157,79лв. Пак не е фрапиращо от преди година/две.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                              Понеже съм нямал засега проблеми в тая сфера, мога с 90% убеденост да кажа че и моята е четворна. Мяркал съм я зад двигателя към купето а не под смукателите. Кабелите са защитени добре под гръмката табела "екотек" и проблемите там би трябвало да са по- малко.
                              Sent from my Nokia s fenerche

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X