Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Днес ми се бъгна фронтерата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Днес ми се бъгна фронтерата.

    Бобината е същата която показал СТРОИЛ , при теб няма дистрибуторна капачка и палец само това гюле,и си провери бобината по начина който ти писах лесно е,няма смисъл от мокрежи.
    СУЗУКИ ГРАНД ВИТАРА 2.0 TD 2000
    ТОЙОТА 4РЪНАР 3.0 ТD 96

    Коментар


    • #17
      От: Днес ми се бъгна фронтерата.

      Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
      Моята е друга.



      X22XE, набор 1997. Цена в Еврото от 157,79лв. Пак не е фрапиращо от преди година/две.
      Те това е моята бобина.Ама цената пак не ме радва.
      То пък коя ли цена радва купувача.?
      Румен Николов

      0888 358 572

      Коментар


      • #18
        От: Днес ми се бъгна фронтерата.

        Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
        Моята е друга.



        X22XE, набор 1997. Цена в Еврото от 157,79лв. Пак не е фрапиращо от преди година/две.
        хммм явно след 2000-ната са 2 бобините....
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          От: Днес ми се бъгна фронтерата.

          Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
          Я да поразкажа пък и да попитам.Като цяло колата тръгна ,ама проблема с намокрянето остана.Кое най често се скапва на тоя мотор.Кабелите или бобината,щото като сипя малко вода там и чао.Докато не изсъхне.Ама нямам намерение да я карам само лятото.Дайте идея за кабели евнтуална цена на бобона,защото в софия ауто ,нещо даже не ми се звъни.Идея за диагностика,как да рабера дали имам пробив на изолацията на бобината или са кабелите.Двигател x22xe.
          Аз така брах ядове като си измих мотора x22xe с маркуч. Палеше и вървеше, но прекъсваше и кихаше. Проблемът се оказа кофти свещи беру, които като се намокриха (макар и скрити под капак и гумени лули над тях) започна този приблем. Много внимавах даже да не мокря двегателя директно отгоре. И аз мислех за проблемен кабел или намокрени накрайници на кабелите откъм бобината, но не. СВЕЩИ. При това, не че не даваха контакт с лулите, а просто се скапаха самите свещи от водата. Не мога да твърдя, че при теб проблемът и същия, но наподобява на моя в по-тежък вариант. Пробвай като начало с други свещи. Това е най евтината проба.

          Коментар


          • #20
            От: Днес ми се бъгна фронтерата.

            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
            Аз така брах ядове като си измих мотора x22xe с маркуч. Палеше и вървеше, но прекъсваше и кихаше. Проблемът се оказа кофти свещи беру, които като се намокриха (макар и скрити под капак и гумени лули над тях) започна този приблем. Много внимавах даже да не мокря двегателя директно отгоре. И аз мислех за проблемен кабел или намокрени накрайници на кабелите откъм бобината, но не. СВЕЩИ. При това, не че не даваха контакт с лулите, а просто се скапаха самите свещи от водата. Не мога да твърдя, че при теб проблемът и същия, но наподобява на моя в по-тежък вариант. Пробвай като начало с други свещи. Това е най евтината проба.
            Не пречи да пробвам ,ама свещите са ланшни,и проблема е само когато се намокри бобината.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар


            • #21
              От: Днес ми се бъгна фронтерата.

              Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
              Не пречи да пробвам ,ама свещите са ланшни,и проблема е само когато се намокри бобината.
              Моите бяха на два месеца и 1000 км. пробег като се скапаха по този гаден начин.

              Коментар


              • #22
                От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                http://www.vauxhall-car-parts.co.uk/...90443900N.htmlДа бамбините на X20SE и X22ХE са еднакви!
                Я вижте аверите от Английско каква оферта правят, само дето няма фото!
                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                Коментар


                • #23
                  От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                  Някой няма ли повредена бобина, която да разкостим с научна цел или пък отнякъде да изнамери схемата и? Няма начин да не може да се замени с друга, по-евтина.
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #24
                    От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                    Аз имам,старата ми бобина оригинална BOSCH , капсулована е ,от където и да я погледнеш.
                    СУЗУКИ ГРАНД ВИТАРА 2.0 TD 2000
                    ТОЙОТА 4РЪНАР 3.0 ТD 96

                    Коментар


                    • #25
                      От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                      А някой има ли идея как работи тази бобина (как разпределя тока)? Имам една от форд ескорт 93 ама не знам какво да и замервам.
                      Sent from my Nokia s fenerche

                      Коментар


                      • #26
                        От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                        Първоначално публикуван от Р.Якимов Преглед на мнение
                        А някой има ли идея как работи тази бобина (как разпределя тока)? Имам една от форд ескорт 93 ама не знам какво да и замервам.
                        Все едно две бобини в един корпус подава едновременно на два кабела високото
                        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                        Коментар


                        • #27
                          От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                          Дотолкова и аз знам. Детайлите са по-интересни. Като например разположение на изводите на куплунга, индуктивност на първичната намотка, активно съпротивление, дали има някакви други елементи вътре. Това със изводите и стойностите горе-долу може да се определи и без трошене, ама дали не са набутали още нещо вътре не се знае. Иначе не виждам причина да е толкова скъпа.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #28
                            От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                            Дотолкова и аз знам. Детайлите са по-интересни. Като например разположение на изводите на куплунга, индуктивност на първичната намотка, активно съпротивление, дали има някакви други елементи вътре. Това със изводите и стойностите горе-долу може да се определи и без трошене, ама дали не са набутали още нещо вътре не се знае. Иначе не виждам причина да е толкова скъпа.
                            По скоро не са набутали нищо вътре но най добре да се провери като се изследва една изгоряла а цената 150 лв. била в евро 07 ако се разтърси човек мисля че за стотина лева ще се намери, не е малко но се трае
                            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                            Коментар


                            • #29
                              От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                              Я, какво сте се впрегнали на една бобина. Спокойно, докато има Форум няма как да ви прецакат с 200-300-400-500 лева за тая чудесия.

                              Четворната бобина с три извода за ниско напрежение е две двойни в общ корпус. Първичните им намотки са изведени с общ +, защото той и иначе си е общ, когато са две отделни. Кой точно е общия се мери с омметър - от общия до всеки от другите изводи е 0.4-0.5 ома, а на двата други заедно, без общия - двойно повече. След като човек знае това, с едно движение може да я смени с две двойни бобини. Само трябва да ги закрепи добре и да не обърка кой кабел - къде (ама и да обърка, след 1-2 кихавици ще ги улучи, защото има само два варианта за пробване и единият е верен, а другият киха). Едната бобина отива на цилиндри 1 и 4, а другата - на 2 и 3.

                              Ако така и така сте подкарали Фруктиерите с руски части, читави двойни бобини с такива характеристики има в късните модели Самара, които са с този тип запалване (ранните са с едната бобина, за която говори maxxx, и делко).

                              Кабелите също не са нещо екзотично, но за добра цена се отива пак в жигулския магазин. Кабели за варианта 1 бобина + делко (5броя) има в Нива 1.7 карбуратор, там централният кабел е малко под 1 метър. Ако пък кабелите за към свещите дойдат късички - правилните са в Самара (там пък е къс централния, та може и два комплекта да си купи човек, ама пак става). За варианта без делко - само кабелите от Самара, единият се хвърля.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Днес ми се бъгна фронтерата.

                                Странна работа.Днес реших все пак да се убедя категорично откъде точно идва проблема с намокрянето.За целта напалих звяра и въоръжен с две три литрови бутилки вода започнах да поливам двигателя по всички заподозряни елементи.Да ама не.Работи си.Най накрая го полях обилно целия.,включително и най заподозрения възел ,бобина и кабели но все тая-работи си гладко и равномерно.Почвам да си мисля,че майстора който сваля дюзите за почистване,без да иска е оправил и болната жичка.Между другото дюзите и горивната система явно са били болни още преди родопите,просто бензина който сипах там е финализирал процеса на запушване на дюзите.Сега я поизкарах на Голо бърдо и има осезаемо подобрение в работата на бензин,и като мощност.
                                Румен Николов

                                0888 358 572

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X