Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера за състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Фронтера за състезания

    Адаш, след месец е състезанието в Албена, давай да ги борим.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: Фронтера за състезания

      Адаш,ти си много напред!Пък и аз предпочитам да се подготвя,преди да вляза в боя,макар че сърце юнашко не трае....

      Коментар


      • От: Фронтера за състезания

        Първоначално публикуван от Кесов (kiki45) Преглед на мнение
        ..Инжекционите ще се почистват на ултразвук задължително,а стъпковото моторче най-вероятно ще се закупи ново.Благодаря за напътствията,Fanatic!
        Това е ясно, поне аз не знам друг метод. Но за да не се чудиш защо като запали работи като дизел след почистването ти е необходимо замерване на милилитрите в секунда ( или минута беше не помня ) които впръсква всяка дюза. За това и ти писах, да ги чистиш където могат и да ги замерят след това. Ако се различават повече от 10-на мл. ще трябва да търсиш други дюзи.
        no signature no problems

        Коментар


        • От: Фронтера за състезания

          Най-накрая мога да пусна някоя снимчица.Доста труд хвърлих по възстановяването на "бегачката".Броните и монтажа на лебедката са дело на колегите Gero и Banjo.На снимките е с летните гуми,а иначе съм приготвил Каймани,за съжаление само 31/10.5/15.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • От: Фронтера за състезания

            Станала е много добре, предната броня е перфектна. Хубаво се е получила и отзад без рязане. Дано да се окаже достатъчно сполучлива машина имайки предвит, че това е май първата Фронтера за по-сериозно каране.
            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
            Телефон - в профила!

            Коментар


            • От: Фронтера за състезания

              Ами след две седмици ще разберем....

              Коментар


              • От: Фронтера за състезания

                На снимките гледам,че си с китайски хъбове и не мисля,че ще издържат натоварването/поне при мен не изкараха много/ и ще те оставят баш когато не трябва-направо си търси "Айсин" от трупър.Е виж дали имат разлики: http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=77489&page=21














                Последно редактирано от gimax; 22-08-11, 22:33.

                Коментар


                • От: Фронтера за състезания

                  Снимките хубаво се виждат, ма нищо не написа какво всъщност си подобрявал по фронтерата. С какво окачване си, какво си правил по мостове по двигател? или само си ремонтирал. Щото в заводски вид няма да изкара дълго. Някакво усилване на горните носачи има ли? на носещата греда на долните носачи? торсионите какви са?
                  А за хъбовете Илия е прав. Давам им едно състезание и са до там.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • От: Фронтера за състезания

                    Първоначално публикуван от Кесов (kiki45) Преглед на мнение
                    Най-накрая мога да пусна някоя снимчица.Доста труд хвърлих по възстановяването на "бегачката".Броните и монтажа на лебедката са дело на колегите Gero и Banjo.На снимките е с летните гуми,а иначе съм приготвил Каймани,за съжаление само 31/10.5/15.
                    Красиво изглежда. Мислиш ли да повдигаш "бутката" от шасито?

                    Коментар


                    • От: Фронтера за състезания

                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      Снимките хубаво се виждат, ма нищо не написа какво всъщност си подобрявал по фронтерата. С какво окачване си, какво си правил по мостове по двигател? или само си ремонтирал. Щото в заводски вид няма да изкара дълго. Някакво усилване на горните носачи има ли? на носещата греда на долните носачи? торсионите какви са?
                      А за хъбовете Илия е прав. Давам им едно състезание и са до там.
                      Като гледам ресьорите май са шпренговани само! Иначе с тръбите добре се е получила, не е лошо да се направи бодилиф за да не опират гумите при големи препятствия, и задните амортисьори да се преместят от едната страна на моста, стабилността коренно ще се промени! А за гумите сте избрали точният размер,иначе няма да насмогнете на дифове!
                      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                      Коментар


                      • От: Фронтера за състезания

                        Поздравления за ентусиазма! ....На Приморско ще участва ли джипката,да я видим как е в "боя"!
                        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                        Коментар


                        • От: Фронтера за състезания

                          Ще се опитам да отговоря по ред.Хъбовете ще ги заменя с AVM/такива са на дългата/.Носачи,греди и торсиони засега са заводски-колкото изкарат,изкарат,след това ще ги мисля.Ресьорите са шпренговани плюс допълнителен лист.Бодилифта беше предвиден,но предвид малките гуми/31-ци/ се отказах.Идеята за амортисьорите просто нямах време да осъществя.Каквото направя до събора,това ще е.Макар,че е далеч от траялните машини,се записах за състезанието в Приморско,пък каквото стане.

                          Коментар


                          • От: Фронтера за състезания

                            Първоначално публикуван от Кесов (kiki45) Преглед на мнение
                            Ще се опитам да отговоря по ред.Хъбовете ще ги заменя с AVM/такива са на дългата/.Носачи,греди и торсиони засега са заводски-колкото изкарат,изкарат,след това ще ги мисля.Ресьорите са шпренговани плюс допълнителен лист.Бодилифта беше предвиден,но предвид малките гуми/31-ци/ се отказах.Идеята за амортисьорите просто нямах време да осъществя.Каквото направя до събора,това ще е.Макар,че е далеч от траялните машини,се записах за състезанието в Приморско,пък каквото стане.
                            31" с боди лифт 2 см. е идеален вариант. Режеш предните дъмп стопери и имаш сравнително по-голям ход отпред. Долната греда ще пострада при бързо каране на пресечен терен. Трабва да се усили. Горните носачи като се скапят втулките ги направи от безшевна тръба, пиши ми мисля че имах размерите някъде за тунинговите такива. Като преместиш и горния шарнир отдолу ще получиш максималния ход за независимото окачване на фронтерата. Торсиони си намери усилени, тия са кекави за състезание. Амортисьори максимално твърди и дълги, като им смениш позицията става супер откъм ходове и стабилност. И тоя допълнителен лист не е за там, ще изкъртиш ушите на рамата. Трябват си по-дълги обици и оригиналните ресори, така хем имаш ход хем имаш лифт. Боди лифта направо е задължителен с оглед премахването на ефекта стари тампони съответно люлеенето. Аз бих теглил по една шина вертикално на всеки ръкав отзад на моста. Ма за сега е добре. По нататък ще видиш че ще трябва рязане отзад и една глава от 2.0 16V и ще стане супер. Целия бюджет на написаното от мен до тук мисля няма да надхвърли 1500 лв.
                            Последно редактирано от fanatic; 23-08-11, 23:02.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • От: Фронтера за състезания

                              Първоначално публикуван от Кесов (kiki45) Преглед на мнение
                              Хъбовете ще ги заменя с AVM
                              Е ти от трън та на глог,от метални та на пластмасови,а недей моля ти се.Казах ти вариянт за здрави/вечни/ и евтини хъбове.А и каквито и да слагаш,мажи болтовете с лепило-да не ги загубиш некъде/развиват се от вибрацийте/.

                              Коментар


                              • От: Фронтера за състезания

                                Първоначално публикуван от Кесов (kiki45) Преглед на мнение
                                Най-накрая мога да пусна някоя снимчица.Доста труд хвърлих по възстановяването на "бегачката".Броните и монтажа на лебедката са дело на колегите Gero и Banjo.На снимките е с летните гуми,а иначе съм приготвил Каймани,за съжаление само 31/10.5/15.
                                Браво Кесов.Харесва ми.А колкото до първото пускане на хард е много важно и да я намразиш джипката.Все едно ти е подарък.Газ до ламарината,пък квото сабия покаже.УСПЕХ и стискам палци.
                                sigpic

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X