Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете Патрoла ми загрява

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Помогнете Патрoла ми загрява

    http://forums.overlander.com.au/viewtopic.php?t=59944

    Дано не нагазвам лyка с тия линкове към други форуми ама нали я подкарахме на поправки ... Линка е от Австралийски форум. Показано е как се пълни виско съединител със силикон /Toyota 80/. Най-долу са дадени Тайота серийните номера на бутилчиците със специалния силикон предназначен точно за целта/от най-летливо към най-гъсто/ Бутилката е някъде към $7-8. Препоръчват се 2 бутилки. Ставало на какви ли не коли. Ново виско $400. 2 бутилки $16. Я вижте в Тoйота дали ги продават. Ако ги продават ми пратете на ЛИЧНИ къде и колко $ са. Идвам да отварям "виско съединителна работилница". Само за по $200 ще ви ги правя като нови.

    Part Number: 0881603001 List Price Core Price Your Price
    SILICONE, VISC=3000C $11.38 $0.00 $8.82

    Part Number: 0881606001 List Price Core Price Your Price
    SILICONE, VISC= 6000 $12.21 $0.00 $9.46

    Part Number: 0881610001 List Price Core Price Your Price
    SILICONE, VISC= 10000 $12.21 $0.00 $9.46

    Ето ги номерата по каталог от Тайота. Има 3000, 6000 и 10 000. Колкото по-голям номера, толкова по гъсто /по силно зацепва. Може да е зор намирането на този силикон. Четох , че колега от Англия е поръчвал от Белгия тубичките, защото в Англия нямало. Колко е вярно...???
    Последно редактирано от NIKSD; 24-07-10, 03:53. Причина: Добавка
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • #62
      От: Помогнете Патрoла ми загрява

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:014090456.jpg
Прегледи:1
Размер:35.2 КБ
ID:5196148

      Снимки на ВЛАДЕК,един пич с малко Мерцедеси,вьпросното е от 124 модел с мотор 250 печка.Така и така сме я подкарали на тема виско та ето ви малко снимки.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:014090458.jpg
Прегледи:1
Размер:39.1 КБ
ID:5196149

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:014090459.jpg
Прегледи:1
Размер:46.2 КБ
ID:5196150

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:014090461.jpg
Прегледи:1
Размер:45.8 КБ
ID:5196151

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:014090460.jpg
Прегледи:1
Размер:61.2 КБ
ID:5196152

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:014090475.jpg
Прегледи:1
Размер:39.2 КБ
ID:5196153

      За да сме вьв форума ви ето едно цитатче.

      The Toyota oils are also used to rebuild the viscous fan in Patrols as well.


      Е това има едно виско,пробката от която се пьлни се намира под пластината,виското се сьхранява с пластината на горе и ако има следи от теч под пластината се пьлни сьс силикон или ако ви е евтинко виското си купувате ново.

      http://www.peachparts.com/shopforum/...d.php?t=195595

      Ето още 5 снимки на пьлнене на виско,не е Нисан,не е Тойота,но и не е 500 кинта за виско ако да е Мерцедес.Горе брата е дал доброто инфо кой и от кьде купува силикон и какьв силикон се ползва.Или направо ел. вентилатор,че поне може да се следи какво става.

      Ето нещо и за химиците.

      http://www.clearcoproducts.com/pdf/d...F-10000cSt.pdf

      Някои слагат маслени радиатори и преправят оригиналния радиатор на колата с по-голям,слагат радиатори на трансмисионното масло с вентилатор пред него,някои слагат електрически водни помпи.................но става вьпрос за голям екшьн,теглене,пустини,сьстезания..................а не за нормални модели които леко загряват на баир и магистрала.

      Някои ползват и силикон за дифове и амове сьс сьщия успех.2 бутилчици по 3 кинта бройката.

      Silicone Shock Diff Oil


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ASC5452-2.jpg
Прегледи:1
Размер:19.2 КБ
ID:5196154



      Бенци стискам палци на Тойотката,дано не я прегрееш никога защото около 80% от проблеми с мотора са заради проблем с охладителната система която е комплексно нещо,не е като да го скапеш щото нямал масло.На магистрала обаче няма да стане,ако там грее не е заради виско както го доказа и колегата Карбуратор който естествено е пьрвия за финансиране.

      Да ни извинят тия с Нисаните,че им отвлякохме форума с нашите глупости,но не устискахме.Ако пак се зароди спор ще махна и моето виско / това поне пада за 5 минути /и ще ви наснимам каквото кажете.Не е джип обаче,но е ДВГ с нормално виско пред нормалния му радиатор.

      Живи и здрави,някой ако иска да делне темата
      Последно редактирано от BENZBOSS; 24-07-10, 06:12. Причина: допьлнение
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #63
        От: Помогнете Патрoла ми загрява

        Колега,а въпросния силикон откъде може да се намери?
        Надали ще имаш инфо дали в БГ се намира или човек трябва да се занимава с И-бей или да търси приятели по Европата....
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #64
          От: Помогнете Патрoла ми загрява

          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
          Колега,а въпросния силикон откъде може да се намери?
          Надали ще имаш инфо дали в БГ се намира или човек трябва да се занимава с И-бей или да търси приятели по Европата....
          Поздрави!
          Дильра на Тойота в Бьлгария,номерата брата ги е дал,но ето ги пак.

          Part Number: 0881603001 List Price Core Price Your Price
          SILICONE, VISC=3000C $11.38 $0.00 $8.82

          Part Number: 0881606001 List Price Core Price Your Price
          SILICONE, VISC= 6000 $12.21 $0.00 $9.46

          Part Number: 0881610001 List Price Core Price Your Price
          SILICONE, VISC= 10000 $12.21 $0.00 $9.46

          Ако искаш става и по интернет,един в ибей доставя до БГ,за 3 тубички доставката е 10.29$,а цената на всяка една тубичка е 2.99$

          Няма начин да ги няма тия и в Бьлгария,тьрси някой който пьлни амове,като кликна на гугьла и вади хиляди Руски страници.Или Ибей или аз почвам да вкарвам - 30 кинта тубичката,за вас на ПРИМОЦИЯ я давам и бия кой не вземе.


          Говорим за чисто силиконово масло с вискозитет или там както му се казва показателя от 3000,6000 и 10 000.Ако намериш 7000 да речем,не вярвам да се поболее джипа,дават от 3 до 10 и всичко по средата по тьпата ми логика.Колкото по-голямо число,толкова по-силно зацепва както го обясни брата.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #65
            От: Помогнете Патрoла ми загрява

            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
            ...оня ден си намерих един 10 километров баир. Сръгах колата /'98 S500/до около 200 км/ч. Горе на баира спрях и проверих- виското не беше зацепило. След работа на място след 2-3 минути зацепи. Колкото и да я ръчкам по магистралата не иска да вдигне температура и да зацепи виското...

            Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
            ...

            Маршрута бе София-Вакарел по магистрала Тракия, както знаете, си е доста сериозно изкачване (има и леки спускания де).

            Та днес около 15 часа, когато беше 34 градуса според термометъра на Жипа, го надух със 130-140 км/ч още от караулката след Враня (около 2500-2700 об./мин). Стрелката на темпуратурата стигна 90 и повече не се покачи. Електрическата перка също не се включи

            Евала за експериментите! Аз мисля, че спора "виско на магистрала" не е "заяждане" между "стари познайници", а изказване на мнения базирани на опита, с цел всеки да е полезен на Форума. Затова и моля моето изказване да не се приема като защита на някоя от страните в дискусията.
            И "МБ Боса", и Ники, и Иван изпускат една важна подробност - в описаните "експерименти" няма загряване. Температурата на двигателя е до стойностите на "включване" на виско-муфи и ел. вентилатори.
            Друг е въпроса какво би станало ако имаме покачване на температурата над тези стойности - примерно 100*? Ще "зацепи" ли работещо виско и ще свали ли от температурата на двигателя?
            И аз като Иван съм правил същия тест по този маршрут. Първо с ново, но "съмнително" работещо виско. По средата на това изкачване температурата минава средата на скалата и тръгва нагоре. Минавам на четвърта и температурата се връща на средата, и стои там до края на баира. Виското не "зацепва".
            "Зацепвам" го аз по един по интелигентен начин, който позволява връщане в старото положение и пак по същия маршрут. По средата на баира пак стигам средата на скалата, но стрелката на часовника си остава там и си качвам баира на 5-та.
            Да кажа, че това по принцип не е "загряване", стрелката е много далеч от червената зона, но както се отбеляза в началото на темата, ние патруладжиите, с тия стари кошници сме малко наплашени и гледаме да не мърдаме над средата.
            Сега, някой може да каже, че не е нормално и има друг проблем в системата. При мен няма, проблема е че машините са стари и всички заводски параметри и настройки вече не са същите.
            Другия проблем на старите печки с механично управление на горивния процес е не-възможноста за прецизно регулиране по време на работа на такива важни параметри, като дозиране на горивото и момент на впръскване в зависимост от честотата на въртене и натоварването на двигателя.
            Помпите с микропроцесорно уравление усигуряват електронно измерване, бърза обработка и обратна връзка, и от там много прецизни регулиращи функции на горивния процес. Още по прецизен е този процес при новите системи комън-реил. Затова и няма оплаквания "загрява ми машината" при тези гор. системи. Докато при старите механични, особенно с вихрови камери и съчетани с "малки" по обем двигатели, това е почти съпътсващ проблем. Но, "лошото" има и хубави страни - там надежноста на системата е на несравнимо по високо ниво.
            Последно редактирано от Аndro 160; 24-07-10, 08:21.

            Коментар


            • #66
              От: Помогнете Патрoла ми загрява

              Какви 130-140 с Патрул или Гейка по барите на магистралата ви подгониха бе. Ххехе.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #67
                От: Помогнете Патрoла ми загрява

                Обещах да не пиша повече по темата,но изпуснах нещо наистина много важно,а именно-ако колата е с включен климатик съм съгласен,че може и без виско,защото вентилатора(вентилаторите) на питата на кондензатора на климатика са доста мощни и обдухват прекрасно и радиатора ма двигателя!
                Писах,че на предишното ми возило,което имаше климатик с включването му температурата се стабилизираше на 90 градуса,докато без клима по баир стигаше 5 градуса отгоре!
                Затова теста без да се включва климатика,моля!))

                П.П. Боссе-ти и брат ти сте били с включени климатици,като сте карали в големите жеги без виско,нали-признайте си!
                Последно редактирано от mbenz; 24-07-10, 16:49. Причина: допълнение
                много автомати-слаби резултати!

                Коментар


                • #68
                  От: Помогнете Патрoла ми загрява

                  Андро сьгласен сьм с теб,че това не са нови джипки,тия дето ги карах в Бьлгария и те не бяха нови.Едната 81 набор май беше,маслен филтьр / елемент / и беше спрян от производство,че се налагаше да и порьчвам в работилницата на аерогарата и вьпреки това с каравана на магистралата не ми е загрявала.Смяна масло на 30 000 километра,палеше на 4 цилиндьра и толкова беше гнила,че щяха да и влязат ресьорите в багажника,а те бяха от ГАЗка..................нали се сещаш за какьв джуган говоря.Патрол СД33 модела ако някой ги помни.

                  Нямам много опит с малки дизели,не сьм механик,не сьм го учил това.Работим с дизелчета от 1 цилиндьр до Вобразни 12 или 16 цилиндьра по 1500-2000 коня.Е колкото и да е стар дизела ако пали като хората,ако има нормално масло,филтьра му е добьр и охладителната систева в ред не ми е загрявал при натоварване.
                  Дизелови коли сьщо не сьм имал много - 3 Голфа,2 джипа,един Опел,един Транспортер,едно Пежо 205,2 Мерцедеса.............като последния беше на малко под 500 000 МИЛИ каран с педал в ламарината 80% от времето.Е НИКОГА не сьм разчитал на виско да ми подьржа температурата на магистрала.

                  Има един момент обаче - радиатор на кола има живот 150 000 километра или 10 години,термостат 3 години,антифриз / зависи какво караш / 3 до 10 години или 60 000 километра ако е добьр,ако не се хвьрля на 2 години.............после слагаме качеството на нафтата,километрите на маслото / аз синтетика сменям на 12,минерал на 5 включително и дизел или 100 моточаса,но и това е друга тема/изпускателната уредба 5 годинки,чистотата на мотора вьтре - 150 000 километра и някои задьнват,ремьците - 3-5 години,термостата 3 години,налягането на системата или капачката му 3-5 години.................и това са повечето препорьчителни интервали за смяна на някои марки коли.

                  Колко от нас го спазват това?Караме до проблем и след това го мислим,ако трябва да ходя на всеки 10 000 километра в дильра на Мерцедес по-добре да емигрирам в Китай.
                  Има модели които охлаждането естествено им куца малко повече от на други модели,има коли които са имали проблем преди време и сега е наш проблем - един радиатор ми е 500 кинта и е последното нещ което ще сменя при проблем с температурата,а и като няма как да го опипам дали е равномерно загрял по цялата си площ и може да си пишем тук за вискота и перчици до другия месец и пак ще грее.

                  Ако всичко им е наред ги забравете тия проблеми сьс загряването на едни 30 градуса вьншна температура и газ до дупка по баира - вдига до някьде и стои там и то не заради виското,ако не е така половината джипки да са прегрени преди доста време.Все пак са мислени за теглене,товарене,капацитет им дават някакьв.............



                  Ето ви една тема за която всички ще скочат АААА ЕТО ЧЕ ЗАГРЯВА,но дали знаем на колко километра му е радиатора,какьв антифриз е сложил,кое на колко километра е сменяно,какво според автора е прегряване.............

                  http://www.clubgwagen.com/extreme/

                  горе в ляво кликнете на big radiator

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:engine8.jpg
Прегледи:1
Размер:196.7 КБ
ID:5196166


                  While fine around town and even OK on the lower altitude trails, she wanted to overheat on the highway climbs through the mountains and on the trails once I got there. It was really miserable and after a mud bath the G was pretty much crippled. I ordered a bigger dual fan setup and cleaned the radiator back up. In the back of my head I knew that it wouldn't help because it ran hot on the highway where there is plenty of air. There was no way around it, I needed more radiator.


                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #69
                    От: Помогнете Патрoла ми загрява

                    Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                    П.П. Боссе-ти и брат ти сте били с включени климатици,като сте карали в големите жеги без виско,нали-признайте си!
                    Ми ако почнеш да четеш всичко ще видиш,че сьм написал КЛИМАТИКА НА АВТОМАТ.Сега не ме зачесвай и на тая тема щото ще се почне с едно налагания на фреона,едни температурни датчици,едни температури на включване на тия перки..............и ще се опиташ да ми кажеш,че загрява по-малко с климатак от колкото без него???

                    Мен ще ме финансираш ли да си изключа перките и махна виското и да карам по магистралата с около 100???Или на 300 коня не се брои,трябва ми нещо сьс задьнен радиатор и бьркоч в резервоара и тогава си говорим?

                    ПРЕДАВАМ СЕ ти казах преди време,сьгласен сьм специално с теб,че твоите перки на твоята кола ти помагат по магистралата.На всички други обаче НЕ.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #70
                      От: Помогнете Патрoла ми загрява

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Ми ако почнеш да четеш всичко ще видиш,че сьм написал КЛИМАТИКА НА АВТОМАТ.Сега не ме зачесвай и на тая тема щото ще се почне с едно налагания на фреона,едни температурни датчици,едни температури на включване на тия перки..............и ще се опиташ да ми кажеш,че загрява по-малко с климатак от колкото без него???

                      Мен ще ме финансираш ли да си изключа перките и махна виското и да карам по магистралата с около 100???Или на 300 коня не се брои,трябва ми нещо сьс задьнен радиатор и бьркоч в резервоара и тогава си говорим?

                      ПРЕДАВАМ СЕ ти казах преди време,сьгласен сьм специално с теб,че твоите перки на твоята кола ти помагат по магистралата.На всички други обаче НЕ.
                      Ами така е,както предполагах-климатика на автомат-значи е вкл.,нали...?))Също така ще отречеш ли,че вентилатора на климатика се вкл. на по-високи обороти при повишаване на температурата на двигателя???
                      И,да-точно това казвам,че на МБ 124/250Д в най-големите жеги с вкл. климатик температурата не мърдаше от 90,което няма нищо общо с виското на Тойота-та,но изцяло е по темата,в която моето добиче не е някакво изключение!
                      Нещата винаги са много по-прости и по-елементарни!))Обдухване на радиатора от вентилатора(вентилаторите)на климатик не се зачита-толкова е просто,нали?
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Помогнете Патрoла ми загрява

                        Не сложно е еле ако не четеш.А да те питам на колко бара налягане включват тия перки,на колко градуса антифриз включва пьрвата степен и на колко градуса втората,по колко секунди включват на студено и на нормална температура на мотора.............???Просто е,стига да знаеш какво пишеш.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #72
                          От: Помогнете Патрoла ми загрява

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Не сложно е еле ако не четеш.А да те питам на колко бара налягане включват тия перки,на колко градуса антифриз включва пьрвата степен и на колко градуса втората,по колко секунди включват на студено и на нормална температура на мотора.............???Просто е,стига да знаеш какво пишеш.
                          Бъди коректен и пиши по същество,ок?
                          Говорим за ролята на виското по баир на магистрала,когато мотора се товари повече,а ти къде ми забиваш и на какъв се правиш?!?!?И не е коректно,ако има обдухване от ел-вентилатор на климатик-кое не е ясно?!
                          За всяка марка и модел има разлики,но за цедеса ми мога да ти отговоря,представи си:на 16-17 атм. се включваше ел-вентилатора(което е супер стойност),а на втора степен никога не се е налагало да се включи,но обикновенно е към 95 градуса,но тези ти питания изобщо нямат нищо общо с темата и издават слабост-нищо повече!!!!!!
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Помогнете Патрoла ми загрява

                            Нищо повече,аз сьм го писал 2 пьти вече,няма да ти повтарям - ако искаш разговор ЧЕТИ КАКВО СЕ ПИШЕ.гОВОРИШ МИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ТЕМПЕРАТУРА И СЛЕД ТОВА ВКЛЮЧВАНЕ НА ПЕРКИ.КЬДЕ ВИДЯ ПОВИШАВАНЕ НА ТЕМПЕРАТУРА ДО НОРМАЛНАТА ЗА ДА СЕ ВКЛЮЧАТ ПЕРКИТЕ???ИЛИ С 4 СЕКУНДНО ВКЛЮЧВАНЕ НА ВСЕКИ 2 МИНУТИ ОХЛАЖДАШ МОТОРА ПРИ СКОРОСТ ОТ 100 КМЧ????

                            Какво искаш сега - снимки на изгьемяли бушони на пьрва степен на перките ли?или зациклика лява перка,или слаба врьзка на резистора да ти покажа..................на кола дето никога не е греела с повече от 60 километра в час???Твоите перки се движат с 300,на всички други само с около 50 кмч

                            ПРЕДАВАМ СЕ БЕ,ЧЕТИ...............
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #74
                              От: Помогнете Патрoла ми загрява

                              Андро- дали ще зацепи виско на магистралата? По спомени- при нагряване на силикона, той се втвърдява и разширява. През някаква малка дупка влиза в централната част на виското и увличa вала. При достигане на определени обороти, центробежните сили избутват силикона към периферията /външната/ част на виското. Е точно за това виско на високи обороти изключва. Колко "високи" трябва да са високите май зависи от модела.

                              Климатика, перките и загряването- Въпросния S500 го купихме от Орегон. Май че е към 1400 километра от Калифорния. Докарахме го на ход с мръсна gas. Шефа плащаше бензина и имах 3 дни да го върна, ако се прецака нещо. Голям кеф! Опитахме се да го прегреем по всякакъв начин, на всякакви скорости с климатик или без. 3та скорост с газ в червеното, 200 и кусур по баир... Температурата не мърда и това си е. Виско не се включи по магистралата. Който не вярва да казва, правиме един бас и го снимам.
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар


                              • #75
                                От: Помогнете Патрoла ми загрява

                                1180 мили по Петицата от Орегон до нас ма няма значение,500 няма как да го натовариш с 2-3-4 000 оборота.Ти ми кажи колко месеца ти вьевя колата с изгьрмял бушон на перките и колко месеца вьрвя моята сьс слаба врьзка на резистора.............и колко време излизат на магистрала тия коли.Щото Бенци пак е зациклил,че му е много ясно и точно това си е мислил............
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X