Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете Патрoла ми загрява

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Помогнете Патрoла ми загрява

    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
    ... Интересното е че производителя е дал целия празен сектор по средата на уреда за нормален,а ние мине ли средата и вече се притесняваме. ...
    И добре правим! На моя стрелката е отивала нагоре към края на белия сектор само и единствено по време на неуспешния ми експеримент с електрически вентилатори (т.е. при неизправна охладителна соистема). Иначе в най-лошия случай се е вдигала съвсем малко над средата.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      От: помогнете Патрoла ми загрява???

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      ...Следя темата,и тая и оная с това греене да видим от кьде ще излезе проблема.
      Дойде със спукан маркуч между главата и радиатора.
      Смених го и го изръчках от Борово до Бояна и там вдигнах капака - маркучите на камък. Айде маркучето от радиатора в едно шише с вода и опасенията ми се потвърдиха.
      Има и предистория - джипа е купен с липсващ термостат и неработещ вискосъединител. Бил е и влекач.
      Няма я и компресията на 6 цил. Не е от клапани.

      Коментар


      • #18
        От: помогнете Патрoла ми загрява???

        е така сьм сьгласен да загрява.Тия не ги знам,знам,че СД33 ми е откачал седло на изпускателен клапан след като е било лепено след прегряване.Чугунена глава май беше тоя модел............
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          От: помогнете Патрoла ми загрява???

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Няма я и компресията на 6 цил. Не е от клапани.
          Това да го разбирам ли като бьдеща смяна на главата?Аз за това и в сьседната тема писах:


          Бьди сигурен в показанията на таблото,след това тест на антифриза за да не стане да има духнала глава и или да имаш вьзглавница в системата.


          Показанията,лазерен термометьр / 30 долара е тук /и мери за да си сигурен,че грее.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: помогнете Патрoла ми загрява???

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Напълни се с теми защо примерно в града и гората не грее, а на асфалта с повече газ грее. За Патрула е нормално на ниска предавка и с по малко газ (разбирай гориво) и при малка неизправност в охладителната система да не грее. Не така стоят нещата обаче на асфалта. Там се кара на висока предавка, ниски обороти и повече газ/гориво. Един път помпата върти по бавно и втори път повече гориво в гор. камера. Еее, при тоя режим и неизправност в охл. уредба Патрула грее. А и не само Патрула.
            Х10!
            И аз не мога да разбера защо всеки се чуди що така не загрява,а онака грее!Те това,което каза Андро е обяснението накратко!
            В друга тема за подобен проблем на друга марка и модел пък имаше изказване,че виското на магистрала не "пеело в хора"?!?!?!И,че имало ефект до 40км./ч.,или че струята от зацепено виско била с такава сила-не помня точно,но това са пълни глупости-зацепено виско при 3000об./мин. духа зловещо силно!Моето добиче при продължително изкачване с висока скорост и съответно настъпване на газта,за да се поддържа скоростта в един момент рязко повишава температурата,след което виското зацепва и буквално за 3-4 секунди температурата пада.
            За мен теста има ли нещо,което не е наред с охл. система е газ по магистрала на продължителен баир!В града и в гората "бирата" е съвсем друга!
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #21
              От: Помогнете Патрoла ми загрява

              Виското зацепва не от обороти а от топлина.Лятото почти винаги е зацепило след около десетина минути от запалване на мотора.

              Коментар


              • #22
                От: Помогнете Патрoла ми загрява

                Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                Виското зацепва не от обороти а от топлина.Лятото почти винаги е зацепило след около десетина минути от запалване на мотора.
                Така е-виското зацепва от топлина,разбира се,а не от обороти-кой е казал нещо такова...?!?!?А,че лятото зацепва след 10 минути изобщо не съм съгласен,но нямам никакво намерение да споря!Само ще кажа,че на последните ми 2 возила в софийско градско в най-големите жеги виското изобщо не е зацепвало-не е имало и нужда.В гората на спокойна разходка пак в жега-същата работа.
                Последно редактирано от mbenz; 21-07-10, 21:55.
                много автомати-слаби резултати!

                Коментар


                • #23
                  От: Помогнете Патрoла ми загрява

                  И да се има предвид натоварването на двигателя при по-високи скорости с "жипка" от аеродинамичното съпротивление,което е квадрат от скоростта!!!И което при "жипките"е в пъти повече от леките автомобили,заради "обтекаемостта" и по-голямото напречно сечение.Особенно големи са разликите при по-старите ръбати жипоци.
                  много автомати-слаби резултати!

                  Коментар


                  • #24
                    От: помогнете Патрoла ми загрява???

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    Това да го разбирам ли като бьдеща смяна на главата?Аз за това и в сьседната тема писах:


                    Бьди сигурен в показанията на таблото,след това тест на антифриза за да не стане да има духнала глава и или да имаш вьзглавница в системата.


                    Показанията,лазерен термометьр / 30 долара е тук /и мери за да си сигурен,че грее.
                    Липсата на компресия не е от спукана глава. Теста с масло в цилиндъра рязко вдига компресията, което говори за компресионни сегменти.
                    По скоро "надуването" на системата с газове говори за глава/гарнитура.
                    Надува и без да "грее", което значи "греене" като се натовари повече.

                    Коментар


                    • #25
                      От: помогнете Патрoла ми загрява???

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Липсата на компресия не е от спукана глава. Теста с масло в цилиндъра рязко вдига компресията, което говори за компресионни сегменти.
                      По скоро "надуването" на системата с газове говори за глава/гарнитура.
                      Надува и без да "грее", което значи "греене" като се натовари повече.
                      Бреййй-тази вечер изцяло съм съгласен с теб,Андро!
                      Искам да добавя,че виското винаги има сравнително голямо вътрешно съпротивление и си се върти барабар с перката достатъчно енергично и без да е зацепило,и си върши работата-затова в ненатоварени режими проблеми с греенето няма.
                      Последно редактирано от mbenz; 21-07-10, 22:12. Причина: правописна грешка
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • #26
                        От: помогнете Патрoла ми загрява???

                        Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                        Х10!
                        В друга тема за подобен проблем на друга марка и модел пък имаше изказване,че виското на магистрала не "пеело в хора"?!?!?!И,че имало ефект до 40км./ч.,или че струята от зацепено виско била с такава сила-не помня точно,но това са пълни глупости-зацепено виско при 3000об./мин. духа зловещо силно!Моето добиче при продължително изкачване с висока скорост и съответно настъпване на газта,за да се поддържа скоростта в един момент рязко повишава температурата,след което виското зацепва и буквално за 3-4 секунди температурата пада.
                        За мен теста има ли нещо,което не е наред с охл. система е газ по магистрала на продължителен баир!В града и в гората "бирата" е съвсем друга!
                        Баровец,нали знаеш кой го твьрди това и нали знаеш,че е така?А ти ми кажи словещо силното ти зацепило виско колко километра в час според теб дава вьздушен напор?80?100?120????Щото ако ти е толкова зловещо виското точно на 120 влиза на фитка и не пее в хора,изравнява се напора му с тоя на скороста ти по магистралата.

                        И като толко не вярваш ми си знаеш твоето айде следващия пьт преди да пишеш,че ти пиша глупости просто си махни виското и покарай по магистралата с около 50 километра в час и си гледай температурата кьде е.

                        Твоето добиче може при продьлжително изкачване рязко да ти сваля температурата,но леко си забравил да споменеш на колко градуса ти отваря термостата,на колко според теб е загрял мотора,на колко сваля,на колко ти зацепва виското,какво е това "висока скорост".................

                        А може и много да ти е зловещо виското и да духа зловещо силно.Като ти загрее кола без виско сьс 60 километра в час и след като сложиш виско се нормализира температурата тогава може да ми кажеш,че пиша глупости Бенци.

                        Айде лек ден
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #27
                          От: помогнете Патрoла ми загрява???

                          Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                          Бреййй-тази вечер изцяло съм съгласен с теб,Андро!
                          Искам да добавя,че виското винаги има сравнително голямо вътрешно съпротивление и си се върти барабар с перката достатъчно енергично и без да е зацепило,и си върши работата-затова в ненатоварени режими проблеми с греенето няма.

                          Перките ти включват СЛЕД КАТО ЗАЦЕПИ ВИСКОТО...................попрочети малко,че да не се чудя защо вьобще ти пиша.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            От: помогнете Патрoла ми загрява???

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            По скоро "надуването" на системата с газове говори за глава/гарнитура.
                            Това имах в предвид като писах духнала глава и мислех,че ме разбра - за това и писах да се направи тест на антифриза,но то и без тест като гледам се е разбрало от кьде грее.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #29
                              От: помогнете Патрoла ми загрява???

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              Перките ти включват СЛЕД КАТО ЗАЦЕПИ ВИСКОТО...................попрочети малко,че да не се чудя защо вьобще ти пиша.
                              И кво-искаш да ми кажеш,че още веднага след запалването на мотора виското,когато е гарантирано студено не се върти,и перките стоят неподвижни???))))))))))))))))))))))))))))))))))))
                              Може-ако виското е сдухало ТОТАЛНО!!!
                              И най-добре на мен поне не ми пиши,ок-никак не държа!
                              По-добре ще направиш да се обосноваваш аргументирано!
                              А,перките нали са твърдо захванати за виското...?))))Да попитам все пак...!))))
                              много автомати-слаби резултати!

                              Коментар


                              • #30
                                От: помогнете Патрoла ми загрява???

                                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                                ...

                                Айде лек ден
                                Я не се излагайте бре, такъв хубав мохабет си водим!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X