Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не можах да се стърпя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Не можах да се стърпя

    Навивам един приятел за терано/той в същност си е навит , но още незнае/,така че скоро може да сме +1 в отбора.
    Утре ще ходим малко да разтъпчем джипката и доколкото го познавам в други ден е по автосалоните.
    Ако някой продава читаво терано да си признава...

    Коментар


    • #47
      До: Не можах да се стърпя

      Интересна е темата ,а стана и още по интересна след
      като някой спомена бира .
      Да си призная досега никога не съм си засичал разхода на джипа,
      понеже не ми е основно превозно средство.
      По ме заинтригува въпроса за един лек лифт на предницата,
      примерно откъде мога да си намеря и цени на торсиони,
      такива работи.
      Признавам не съм ползвал търсачката но сега ще го сторя.

      Отплеснах се и забравих да честитя за придобивката .Със здраве да си я караш колега
      Последно редактирано от ianakiev; 06-02-10, 14:58.

      Коментар


      • #48
        До: Не можах да се стърпя

        Лифта отпред става много лесно - на торсиони е и ако не са ти прекалено "уморени" може просто колата да се дигне на подемник и да се натегнат с едни болтове за регулиране до височината, която ти харесва. Най добре да го направи моньор де, защото трябва лифта от двете страни да е еднакъв.

        Имай предвид че с оригиналните торсиони колкото по вирната е предницата толкова по нестабилна става колата при скорости над 110-120 км/ч. Моите примерно са докрай и това е и другата причина дане карам с по високи скорости (след разхода на дизел).

        Коментар


        • #49
          До: Не можах да се стърпя

          Монго ми се искаше на автобуса да му закича едно хоботче , че да си прилича на слонче, ама като за нашите МПС няма що годе вариант на нормална цена.Засега шнорхела си остава химера.

          Коментар


          • #50
            До: Не можах да се стърпя

            Вчера изкарах старата баба вектра да я поразтъпча, че се схвана завалийката от стоене-не е мърдана от 21.01.-щея хване синдрома на престояването.
            Колко бързо се свиква на хубавото-по- странно не съм се чувствал -седя на земята, ход на окачването - няма, всичко е по- високо от мене, карам картинг.Как въобще съм я карал каталяската вече 5 години- незнам.Движа се с 60км , а имам чувството че съм със 120км.
            Най- общо сякаш за първи път я карам тази кола.
            Май се потвърди лемата-"един път джип- винаги джип".

            Коментар


            • #51
              До: Не можах да се стърпя

              така си е и аз след джипа като се кача в колата имам чувството че съм в картинг или ферари
              Честито и много безаварийни километри
              stay up and keep shining!!

              Коментар


              • #52
                До: Не можах да се стърпя

                Честито и много безавариини километри.
                Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

                Коментар


                • #53
                  До: Не можах да се стърпя

                  [QUOTE=trancedrift;1031589]Лифта отпред става много лесно - на торсиони е и ако не са ти прекалено "уморени" може просто колата да се дигне на подемник и да се натегнат с едни болтове за регулиране до височината, която ти харесва. Най добре да го направи моньор де, защото трябва лифта от двете страни да е еднакъв.

                  Задължително след това- реглаж, иначе предницата става прекалено затворена.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Не можах да се стърпя

                    Абе мойте като са натегнати докрай пак яде гумите отвътре повече.

                    Най-интересното е че гледах преди време един Опел Монтерей с джанти с отрицателен офсет и с добре натегнати торсиони.. и пак беше изядено повече от вътрешната страна. Понеже собственика му ми е колега го разпитвах за това обаче си нямаше и идея че са били изтрити отвътре повече допреди да му го покажа но си призна че се случва да го покара малко и на асфалт на 4х4. Според мен това трябва да е връзката с увеличеното триене от вътрешната страна + специфичното клатушкане на предницата заради независимото окачване.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Не можах да се стърпя

                      Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
                      Абе мойте като са натегнати докрай пак яде гумите отвътре повече.

                      Най-интересното е че гледах преди време един Опел Монтерей с джанти с отрицателен офсет и с добре натегнати торсиони.. и пак беше изядено повече от вътрешната страна. Понеже собственика му ми е колега го разпитвах за това обаче си нямаше и идея че са били изтрити отвътре повече допреди да му го покажа но си призна че се случва да го покара малко и на асфалт на 4х4. Според мен това трябва да е връзката с увеличеното триене от вътрешната страна + специфичното клатушкане на предницата заради независимото окачване.
                      Мойта пък ги хапва повече отвън. Въпрос на ъгли. Отидете на читав сервиз да ви регулира предницата, и всичко ще се успи.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #56
                        До: Не можах да се стърпя

                        Вчера бях паркира на по-високо бордюрче и ми направи впечатление, че предните гуми не са вертикални а сякаш събрани долу-стъпва на външният контур на гумата и от двете страни.Дали е възможно това да е следствие от лекото натягане на торсионите?
                        Май е крайно време да я закарам на стент.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Не можах да се стърпя

                          Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
                          Лифта отпред става много лесно - на торсиони е и ако не са ти прекалено "уморени" може просто колата да се дигне на подемник и да се натегнат с едни болтове за регулиране до височината, която ти харесва. Най добре да го направи моньор де, защото трябва лифта от двете страни да е еднакъв.
                          Нямам опит но на един приятел сутиана(ситроена) направо презацепихме торсиона на друга позиция без да натягаме торсионна.
                          Получи се много добре като запазихме твърдостана окчването.
                          За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                          0878 79 20 61 Борис

                          Коментар


                          • #58
                            До: Не можах да се стърпя

                            Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
                            Нямам опит но на един приятел сутиана(ситроена) направо презацепихме торсиона на друга позиция без да натягаме торсионна.
                            Получи се много добре като запазихме твърдостана окчването.
                            Извинявай, на Сутиена , може-би става въпрос за заден мост-напречен торсион-не съм го обмислял подробно дали е въможно.Ако на тераното-надлъжен торсион, му отвъртиш болтчетата които държат фланеца на торсиона към носача, както си е натегнат, рискуваш да ти откъсне главата.А ако ще го отпускам, само за да презацепя, и да върна на същата позиция-безсмислица/ освен ако торсиона не си е тръгнал/, доста по- трудно е да го отпуснеш до край-без напрежение, да презацепиш, и да натегнеш, от колкото да го натегнеш директно-стига да има хал завалийката.
                            Между другото автобуса вече е с ръчни хъбове и много от забележките ми към предавателните числа на скоростната кутия отпаднаха, също и някой шумови екстри.Като цяло май си струваше инвестицията.Малко качеството на АВМ буди известни подозрения, ама или те или автоматични...., по - добре АВМ.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Не можах да се стърпя

                              Първоначално публикуван от kikimora
                              Извинявай, на Сутиена , може-би става въпрос за заден мост-напречен торсион-не съм го обмислял подробно дали е въможно.Ако на тераното-надлъжен торсион, му отвъртиш болтчетата които държат фланеца на торсиона към носача, както си е натегнат, рискуваш да ти откъсне главата.А ако ще го отпускам, само за да презацепя, и да върна на същата позиция-безсмислица/ освен ако торсиона не си е тръгнал/, доста по- трудно е да го отпуснеш до край-без напрежение, да презацепиш, и да натегнеш, от колкото да го натегнеш директно-стига да има хал завалийката.
                              .
                              Точно за това става дума.
                              Не е ли по правилният начин за да запазиш степента на натягане на торсиона. Защото в първия случай освен че променаш височината на автомобила променяш и характеристиките на окачването.
                              За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                              0878 79 20 61 Борис

                              Коментар


                              • #60
                                До: Не можах да се стърпя

                                Всъщност, ако го изпълниш така , не запазваш степента на натягане-натягаш го допълнително и по двата начина.Просто при ситроена няма как да го изпълниш по друг начин.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X