Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не можах да се стърпя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Не можах да се стърпя

    Честито! Хубавец е. Да те радва и слуша

    Коментар


    • #17
      До: Не можах да се стърпя

      честито колега,но ако караш по яваш ще гори по малко.а до колкото засичането на км. просветените казват /на100-10/не на500-50 за по сигорноизмини1000 .в наше село правим тъйй,на една и съща бензин колонка пълним до /гърло/караме нормално 10, 20, 50кмвръщамесе на същата колонка изареждаме до /гърло/ ипосле смяташ .в наше село има най малко 50 колонки/за контрол/

      Коментар


      • #18
        До: Не можах да се стърпя

        честито.добра машина,но недеи да влизаш навьтре вав гората.

        Коментар


        • #19
          До: Не можах да се стърпя

          щото има мечки

          Коментар


          • #20
            До: Не можах да се стърпя

            Благодаря на всички за пожеланията, както и за съветите.
            Просто моя ездови цикъл в градски условия е малко убийствен-карам 2-3 км, аха да загрее и гася.Кво да праиш, кратки разстояния.
            А иначе джипката си е удоволствие да я караш.Не знам как е при вас , но лично на мене ми се струва ,че между 2/а и трета предавка остава доста голяма дупка-на 2/а иска поне 2800 - 3000 оборота , за да може като и сложа 3/а да е около 2000 оборота и да върви.Особенно по баирчета.Може би защото е ДБ и и е по - тежичко.
            SparkyBG въпросният чип- тунинг , би ли споделил от къде и приблизително за какви финикийски знаци/може и на лично- TKS предварително/, както и какви са ти най- общо впечатленията-в смисъл върви повече във високи обороти, или ефекта се усеща повече на ниски.31/ци влизат ли без лифт?
            Май взех да се пързалям и аз по наклонената плоскост.

            Коментар


            • #21
              До: Не можах да се стърпя

              zil131
              тя една мечка още ми носи мед......

              Ще си позволя да цитирам "хубава гора...., няма вълци...."

              Коментар


              • #22
                До: Не можах да се стърпя

                Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                SparkyBG въпросният чип- тунинг , би ли споделил от къде и приблизително за какви финикийски знаци/може и на лично- TKS предварително/, както и какви са ти най- общо впечатленията-в смисъл върви повече във високи обороти, или ефекта се усеща повече на ниски.31/ци влизат ли без лифт?
                Май взех да се пързалям и аз по наклонената плоскост.
                Правят го всички. Има 2 варианта - по-мек - около 145к.с. и по-твърд - 155к.с. Аз съм със 145. Разликата - еми просто върви повече, а и търбото се задейства по-рано - на около 1700-1800 оборота, вместо 2000. Не пуши. На мен ми го прави приятел, така че мойта цена не е миродавна, но съм чувал разни цени между 600 и 900лв.

                31-ци влизат и без лифт, като единствено трябва да се поизшлайфат предните калобрани, понеже стърчат ненужно много към гумата.

                ...обаче лифта си струва. Особено смяната на торсионите отпред поне при мен рязко промени поведението на джипката към по-добро.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Неможах да се стърпя

                  Първоначално публикуван от zippel Преглед на мнение
                  Колега rsv, сега ми сложи хатър на душата. Преко сили чисто извънградско със скорост 90-100 съм постигал разход 8.5 л. Вярно, с малко включен климатик (20% от прехода). Гумите са 235/75R15. Да не би нещо да не е наред на колата. Какво ще кажеш, Спарки ?
                  Здр,

                  значи аз съм го мерил с пълнене до гърлото и каране колкото там съм карал (някъде към 830км) и после пак до горе и така засичам, обаче без климатик (просто си беше студено навън).Така със 110-120 ми даде 8.3 някъде.
                  Като гледам тука и на другите разхода е почти еднакъв- забелязвам че с покачване на скороста с 10км разхода скача с 1л.
                  Засичано по GPS скоростта е с 10км по-ниска от тази на таблото, или иначе казано като карам уж с 110км/ч реалната скорост е 100км/ч. и така нагоре...
                  Изминатите километри си съвпадат.
                  За второто измерване съм минал към 150км и така изкарах 7.3л - то може би не е толкова коректно.
                  Трудно засичам градското защото тъкмо да мина добро разстояние за отчет и зема че хукна някъде из трънаците на 4х4 бавни .

                  Според мен разхода си ти е нормален, просто дори и на дълго маршрутите много се различават, както и стила на каране - аз например просто така си карам дори с кола която без проблеми може да се кара с висока скорост.
                  Последно редактирано от rsv; 04-02-10, 10:30.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Не можах да се стърпя

                    Лятото, мойто, с кални 31-ци, и 2 инча лифт, за чипа вече споменах, в големите жеги, по магистрала "Тракия", с реални 130-140км/ч (с 31-ци скоростомера показва съвсем точно - сравнявано с GPS) почти от край до край на магистралата, натоварено прилично, ми даде разход 10.5 - 11. Със 100 км/ч съм убеден че ще падне с около 2 литра надолу - и заради гумите, и заради скоростта. Въздушното съпротивление расте с квадрата на скоростта, без да смятаме другите неща, като калните гуми например.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Не можах да се стърпя

                      Звучи примамливо , ако турбото е възможно да е ефективно в тези 1700-1800 оборота, то това означава, че максималният въртящ момент ще се смъкне към по- ниските обороти.Аз определено усещам недостиг на въртящ момент докъм 2100 оборота , а уж макс.момент е на 2000?Другата опция е да не ми показва правилно оборотомера.
                      Ще взема да и сваля интерколера и да го пооплакна, да видим ще има ли ефект,щото предполагам че за тези години експлоатация е позадръстен.
                      Между другото знае ли някой в какъв диапазон е макс.момент-срещам само че е на 2000 оборота , но не и от колко- до колко.Ясно макс.мощност при 3600,ама тя много не ме интересува.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Не можах да се стърпя

                        Не е лошо да провериш и малкия филтър на входа на горивната помпа - монтиран е в самия болт.

                        Иначе и аз го чистих интеркулера но нищо интересно не излезе.
                        Виж масления сепаратор и маркуча след него който отива в големия въздуховод точно преди турбото имаше доста боклуци.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Не можах да се стърпя

                          Първоначално публикуван от rsv Преглед на мнение
                          Виж масления сепаратор и маркуча след него който отива в големия въздуховод точно преди турбото имаше доста боклуци.
                          Като смениш 2 пъти синтетика, боклуци спира да има навсякъде. Мойта даже спря да прави номера с горенето ма масло, когато маслото е на максимум. Сега и до горе да го пълня, не гори.

                          Интеркулер чистих. Става идеално с разредител ХК-1 (от Бриколаж, Практикер и сие). Става като нов, буквално. Лъскав, все едно току що си го купил от магазина.

                          Късата база върви зверски, даже както си е заводска. Гони работен режим между 2000 и 3000 оборота, когато ти трябва мощност. Иначе в града редовно карам мойто на 1500, и си върви.

                          Не го настъпвай рязко, че падаш в турбо дупката, и тръгва с известно закъснение. Карай по-плавно, и тоя ефект ще се научиш да го избягваш. За разликата между мойто и това на rsv - аз карах неговото, а той мойто - сам да каже разликите.
                          Последно редактирано от sparkybg; 04-02-10, 18:20.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Не можах да се стърпя

                            Супер сте,благодаря за инфото

                            Коментар


                            • #29
                              До: Не можах да се стърпя

                              На равно и моят автобус върви,т.е поддържа скорост с 1500 оборота,но усещам мотора че се мъчи.Явно разликата в килограмите между д.б. и к.б. не е малка.Ако го държа в обороти е друго.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Не можах да се стърпя

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                                Не го настъпвай рязко, че падаш в турбо дупката, и тръгва с известно закъснение. Карай по-плавно, и тоя ефект ще се научиш да го избягваш. За разликата между мойто и това на rsv - аз карах неговото, а той мойто - сам да каже разликите.
                                Ами разликата се усеща като едно по-рязко дръпване в ниските обороти спрямо моето, въпреки че големите кални гуми си оказват влияние.
                                Предполагам че ако беше със стандартните като моите щеше да се усеща още-повече.
                                Честно да си призная и аз се замислям дали да не го чипна, но всичко зависи от репутацията на софтуериста и разбира се цената.

                                Иначе разликата м/у къса и дълга база е към 100кг +. която не е толкова голяма.
                                По-скоро изисква известно време (поне на мен) да се напасна към поведението на двигатела

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X