Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем...или може би не, с охлаждането на Патрол 2.8тд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Здрасти churov Ти поне дългия кошник го знаеш.Не е до късмет.Дългия вървя 5год. с тая перка. Газката изкара две лета, с по 6-7 човека из Осеновското дере.И си е здрава де.
    ,
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от Цанко
      Първоначално публикуван от Косьо
      Първоначално публикуван от Цанко
      Неработеща виско муфа не се ремонтира. Може да се разпробият два отвора през подвижнита и неподвижната част, и с два болта с гайка да се елиминира ролята на виското , в резултат се получава перка постоянно зацепена, с всичките и недостатъци.
      Като цяло виското е достатъчно сложен хидравличен продукт, на който , като се износят (или напукат) елементите, не се ремонтират, а се заменят с нови, от производителя- евентуално. Колкото до подмяната на маслото с по гъсто такова , също смятам , че е несериозно , защото едва ли ще се намери масло с по голям вискозитет и показатели по добри от оригиналното.
      Така , че разумните варианти са два:
      - ново виско;
      - пригаждане на електрическа перка с датчик.

      Аз самия в момента се чудя, кое от двете да избера за моята Тойота.
      Не е така!
      Муфите са доста прости по устройство- два диска, един или два резервоара за маслото и една биметална пластина, която пропуска маслото от някой от резервоарите към пространството между дисковете. Няма какво да им се износва или "напуква", освен двата лагера на които се въртят дисковете. 90% от "неработещите" муфи са с влошени свойства на маслото и/или намаляло такова. Освен ако не се е стигнало до пълната му загуба, когато нещата са по-необратими. Най-сериозното в случая е точно доливане с масло- двигателно или трансмисионно. Колко и от кое е въпрос на няколко проби с конкретната муфа. Руснаците са изписали тонове хартия и снимки по случая.
      Колега , муфите са прости по устройство само на пръв поглед.
      Ако имаш поне малко понятие от хидравлика няма да твърдиш подобни неща. Как установи , че няма износване (с какво го измери) .
      Всички хидравлични елементи са шлифовани и са изработени с голяма точност, и затова са толкова скъпи.
      И аз разглобих моята муфа от любопитство, и установих , че подвижните елементи са напукани (често срещано явление при тънкостенни и термообработени детайли), а флуида си беше вътре. А флуида, колкото и да е с влошено качество, ако при муфата няма износване тя ще работи, макар и с намален КПД.
      А това с пробите и доливането е загуба на време. Нека, ако някой е правил такива опити и е отремонтирал неработеща муфа да си признае, и без да разкрива тайната (технологията) да си даде координатите, защото гаранция, че ще направи бая кинти. Има толкова неработещи виско муфи , че ще има работа за една година напред. Но щом никой не е казал "Дайте да ви оправя муфите, значи няма такъв".
      Не , че не е възможно, но поне аз незнам в БГ някъде да произвеждат виско муфи, защото където ги произвеждат там и ги ремонтират, и изпитват след това (и дават гаранция).

      Например аз ползвам едни зъбни помпи в моята работа, и отвреме навреме хоп - няма налягане (или дебит). Видима причина няма, помпата си върти, ама машината не работи. Ако вземе да я разглоби човек ще каже проста работа - зъбни колела, оси и корпус. Всичко си е там значи маслото е кофти - и това го има - помпата става по шумна , започва да загрява и т.н., но работи.
      Ако помпата е в гаранция , си я взимат в завода производител , установяват причината , заменят износените или дефектни елементи , след това я качват на стенд, и ако работи нормално е връщат, ако не дават нова - тяхна си работа. И накрая си правят изводи къде им куца технологията и конструкцията, и взимат мерки за да няма рекламация.
      И при вискомуфите не е по различно!
      Цанко, най-напред честита коледа!
      А сега ще ти отговоря подред!
      Никъде не съм казал, че някъде конкретно съм установил, че няма износване. Казах, че няма какво да им се износва освен.... Ако молекулите на силиконовото масло, отнасят метал от работните дискове- това е друг въпрос?! Аз нямам никакво понятие от хидравлика и затова нищо не съм мерил /само дето това ми е част от работата/?! Пък и не видях на моята какво да меря по двата диска,/ изработени от някаква алуминиева сплав/ на които имаше издълбани спираловидни канали. И на другите които съм виждал е същото положение. Та се чудя, каква термомуфа е твоята, че "подвижните елементи са напукани (често срещано явление при тънкостенни и термообработени детайли)". И ти с какво измери термообработката им?
      "А флуида, колкото и да е с влошено качество, ако при муфата няма износване тя ще работи, макар и с намален КПД".
      Ами нали и аз за това говоря- за неефективно работеща термомуфа, на която с отричаното от теб доливане или смяна на маслото се оправат нещата?!
      Не зная за каква сложност на изработката говориш и за каква скъпотия произлизаща от това? За моята барака муфата ми я продават 100лв, а шарнира 160лв?! Пък един датчик на Хол- 60лв? Не зная кое е по-сложното и как му се определя цената? Ти си по-знаещ, подскажи ми!
      Пусни една търсачка и виж по света колко неща за тези муфи е изписано и най-вече за ремонта им!
      Пък в примера с помпите от работата ти, нещо не си уточнил какви са и какъв флуид "помпят" и дали в този флуид няма абразивни елементи?
      Абе ти да не говориш за визко муфи от типа на тези между карданите?
      Щото на термомуфите има само два въртящи се елемента- предната и задната половина на муфата- и между тях масло. Какви тънки стени, какви термообработки на алуминиеви сплави?
      JEEP KJ 3.7 V6

      Коментар


      • #48
        става въпрос ако двете перки са на едно място /една пред радиатора и една отзад/ - иначе има много коли с по 2 перки, но те са една до друга... тогава може да си работят независимо една от друга...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #49
          Нещо не можем да се разберем. И моите са една до друга..
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #50
            Първоначално публикуван от targa
            Нещо не можем да се разберем. И моите са една до друга..
            Тука става въпрос за перки разположени от двете страни на радиатора по един брой.А твойте са две ,но от едната страна/без значение от коя/
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X