Колеги здравейте ,нормално ли е при все още плюсови температури колата да не отваря големия кръг,дори при изминаване на 20км. извън града,и същевременно стрелката на температурата да не стига и до половината от скалата за нормално загряване.Отчитам,че перката е със силиконов съединител и още при запалването се върти от увличането,но антифризът преди да е отворил термостата се върти само в двигателя/т.е. тя ни би трябвало да влияе на достигането на работна температура и от там на отварянето на термостата/.Притеснявам си да не би уреда на таблото по една или руга причина да не отчита вярно,а термостата да е заседнал затворен и ...ето ти прегряване.Моля за помощ или успокоение.Предварително благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем...или може би не, с охлаждането на Патрол 2.8тд
Свий
X
-
ами аз само мога да ти кажа, че на моя стрелката не се е качвала над 2 мм след първото деление (т.е. около 1/3 от скалата) независимо дали е на магистрала, на баир или 1 час в задръстване - загрява за 7-8 мин до там и повече не мръдваTechnical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
-
ако парното работи добре, нямаш причини за притеснение...
на баба Тойота, стрелката стоеше предимно на "мин", но имаше страхотно парно още на 4-5-тата минута...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Не познавам Патрулите, но от това, което съм чувал и чел е, че не добра муфа (с поизтекъл силикон) и задръстен радиатор са сигурна стъпка към прегряването на мотора. Поради възрастта си повечето Патрули на пазара 2-ра ръка са с муфи в тоталния край на житейския си цикъл, поради което почти всички продавачи (за да закърпят положението) ги зацепват твърдо, т.е. перкат апостоянно върти.
Ако е така и при теб (твърдо зацепена муфа), това е доста вероятна причина парното да е по-слабо и по-трудно да достъга работна температура (~80С). Провери муфата!
Коментар
-
Парното работи много добре,чак се налага да го намалям.Виско съединителя според мен не е зацепен,защото пре спрян мотор перката на ръка се върти.Има наистина едно съпротивление,но в сервиз ми казаха че било нормално.NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
колега,а проверявал ли си дали термостата ти отваря?При мен стрелката се качва на 3-4-мм след белия сектор и...до там.А колата наистина загрява за 5-6-мин.Възможно ли е да върви толкова време и в града и на дълъг път и то при плюсови температури на малък кръг?Ами то тогава термостата преди мес. май няма да отвори никога.Нещо ме съмнява тая работа.Първоначално публикуван от icerunnerами аз само мога да ти кажа, че на моя стрелката не се е качвала над 2 мм след първото деление (т.е. около 1/3 от скалата) независимо дали е на магистрала, на баир или 1 час в задръстване - загрява за 7-8 мин до там и повече не мръдваNISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
Яро само не ми е ясно при положение че термостата не е отворил,перката как охлаждайки студен радиатор влияе на темп. в малкия кръг?Първоначално публикуван от YaroНе познавам Патрулите, но от това, което съм чувал и чел е, че не добра муфа (с поизтекъл силикон) и задръстен радиатор са сигурна стъпка към прегряването на мотора. Поради възрастта си повечето Патрули на пазара 2-ра ръка са с муфи в тоталния край на житейския си цикъл, поради което почти всички продавачи (за да закърпят положението) ги зацепват твърдо, т.е. перкат апостоянно върти.
Ако е така и при теб (твърдо зацепена муфа), това е доста вероятна причина парното да е по-слабо и по-трудно да достъга работна температура (~80С). Провери муфата!
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
Термостата може да не затваря до край.Имай предвид че работата на двигателя при постоянно преохлаждане , е не по-малко вредна от прегряването.Смени на първо време термостата , ако трябвая после и виско муфата.0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
Е да ама колата загрява много бързо,което нямаше да е така ако термостата не затваря на цяло.Да не говорим,че има парно на убиване,а като пипнеш долния маркуч.....лед!Ако термостата не затваря на цяло то тогава маркуча ще е леко затоплен,а то не е така.Мисля като пъви опит да сложа един картон от пред,да се намали действието на перката и да видя дали няма да има някакъв ефект.Първоначално публикуван от kiki.tТермостата може да не затваря до край.Имай предвид че работата на двигателя при постоянно преохлаждане , е не по-малко вредна от прегряването.Смени на първо време термостата , ако трябвая после и виско муфата.NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
послушай мен и нищо не сменяй!помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
ако при загрял мотор долния маркуч ти е студен - значи че работиш само на малък кръг на термостата - демек не отваря големия.Първоначално публикуван от lubashki777Е да ама колата загрява много бързо,което нямаше да е така ако термостата не затваря на цяло.Да не говорим,че има парно на убиване,а като пипнеш долния маркуч.....лед!Ако термостата не затваря на цяло то тогава маркуча ще е леко затоплен,а то не е така.Мисля като пъви опит да сложа един картон от пред,да се намали действието на перката и да видя дали няма да има някакъв ефект.Първоначално публикуван от kiki.tТермостата може да не затваря до край.Имай предвид че работата на двигателя при постоянно преохлаждане , е не по-малко вредна от прегряването.Смени на първо време термостата , ако трябвая после и виско муфата.
Но от друга страна щом некой вика да не сменяш ... нинам.
но със сигурност смятам че упражнението с картона не е добра идея преди да си разбрал какъв е проблема.
Коментар
-
нещо има противоречие - хем работи на малък кръг само, хем недозагрява
ако отвори термостата - какво правиме? водата става 20С
Нанай си парно
ако ПРЕГРЯВАШЕ - тогава да сменя, но при сегашното положение?помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
ама ако му се отваря и големия кръг пак ще си загрява БЕЗ да се налага вклочването на перката - поне аз така го разбирамПървоначално публикуван от Тедо /LJ73/нещо има противоречие - хем работи на малък кръг само, хем недозагрява
ако отвори термостата - какво правиме? водата става 20С
Нанай си парно
ако ПРЕГРЯВАШЕ - тогава да сменя, но при сегашното положение?
имах Тойота 2.4 Д мога да кажа че за 6 години каране ЕДИН път не съм му чул перката да се вклочи и все си седеше на средата стрелката.
Коментар
-
Етно това не го разбирамПървоначално публикуван от Тедо /LJ73/нещо има противоречие - хем работи на малък кръг само, хем недозагрява
ако отвори термостата - какво правиме? водата става 20С
Нанай си парно
ако ПРЕГРЯВАШЕ - тогава да сменя, но при сегашното положение?
Хем работи уж само на малък кръг и парно има на убиване хем и при продължително каране не отваря термостата.А колата не загрява повече от едно положение което е на 3-4мм от белия сектор.Може би наистина както спомена един колега по-горе може термостата да затваря съвсем до края и от там колата загрява до едно положение и като сложим че перката се върти постоянно защото я увлича виско муфата ...и ето само така намирам логика в това което се случва.
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар