Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нещо около 200 коня на Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Нещо около 200 коня на Патрол

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Ти виждал ли си инсталацията на един съвременен дизел? Свалена от автомобила? Аз съм виждал на 3.0 D4D на ТЛК (1KD-FTV). Настила се идеялно в една стая 3 на 4м., така, че да не остане празно по пода. И това (всичко) трябва да влезе в автомобила приемник.
    Много си прав, че въпросът с ел. инсталацията и електрониката е изключително съществен, особено ако донорът е от по-новите модели, които са се опитали да ги направят по-умни от шофьора и са ги натъпкали с какви ли не глезотии и датчици.

    Защо да трябва всичко да влезе?!? Една от основните причини да се прави трансплантация на по-мощен мотор е осигуряването на повече мощност за по-сериозни "извращения". А за такива цели - колкото по-малко електроника, толкова по-добре. Че иначе като скочиш 2-3 пъти току-виж, че някой Ентелигентен датчик решил, че си катастрофирал и ти забил автоматичната скоростна кутия в авариен режим да караш на не повече от 2-а ...
    Конкретно в случая говорехме за насаждане на съвременен дизел, от рода на 3.0 на БМВ (Х5) на джипка.
    Относно защо трябва всичко да влезе, отговорът ми е много прост:

    При мен Тони насади 1KD-FTV без електрониката (турбина, помна, дюзи, управление). Резултата е по-голяма надеждност според него, и наистина мотора има 2 жици на кръст. Минуса е понижаване на мощността все пак, в сравнение с насаждане на същия двигател в същата кола (70-тка) и пълно запазване на ел. управления и т.н. по двигателя. Което упражнение може да се направи читаво от едни хора, които се броят на пръсти, за едни пари и едно време и нерви. Всеки решава сам за себе си. Аз съм повече от доволен, защото при мен в този вариант колата върви повече от 70-тка със стандартния 1KZ, нямам проблеми с температури и разхода е повече от приличен. Е, на Тони 70-тката (с пълния D4D) върви още повече.

    Коментар


    • #62
      До: Нещо около 200 коня на Патрол

      Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
      при L28/32(дялкан мотор) Патрула 2.8 бензин не иска доработки към скорости.
      Само да отбележа, че Y260 има бензинова версия с L28.

      Коментар


      • #63
        До: Нещо около 200 коня на Патрол

        Първоначално публикуван от dido0o``` Преглед на мнение
        Само да отбележа, че Y260 има бензинова версия с L28.
        160тка е с бензина, но карай
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #64
          До: Нещо около 200 коня на Патрол

          И двамата сте прави, и 160-тката и 260-тката имат бензинов мотор L28
          TLC 100
          TLC 120

          Коментар


          • #65
            До: Нещо около 200 коня на Патрол

            Не е нисан но може да се направи нещо подобно:

            http://www.landyzone.co.uk/lz/f7/my-...a-67701-2.html

            Ако някой измисли как да направи фланеца да казва, че и на мен ми минават едни такива мисли.Че има и доста 3,5 литрови БМВ мотори за по 500-600 лв с по 211к.с. и по 305Нм.

            Пича пише че се прави 0,5 см фланец ама е интересно как се взимат размерите?
            M.P.

            Коментар


            • #66
              До: Нещо около 200 коня на Патрол

              Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
              ...

              Пича пише че се прави 0,5 см фланец ама е интересно как се взимат размерите?
              Малко е! Трябва с фрезенг да се скрият главите на болтовете, които ще го хванат към единия корпус.

              Коментар


              • #67
                До: Нещо около 200 коня на Патрол

                Здравеите.
                Не е задължително, сменял съм 2 пъти мотори, в едната ситуация използвах точно фланец 5мм и нямаше нужда да се крият главите на болтовете, просто имаше достатачно място м/у фланеца и маховика, в другия случаи изпозвах кутия на която отворите бяха аналогични на тези на блока но бусова с по бавни и съответно по яки предавки.В момента мисля за един проект свързан с Гклас и мотор 2,5тди 5так от ауди който е 140кс и 290Нм а след чипосване стига около 180кс и незнамколко Нм и всъщото време е с доста приличен разход

                Коментар


                • #68
                  До: Нещо около 200 коня на Патрол

                  То в случая има доста място в/у фланеца.Колега би ли обяснил как може да се вземат размерите на блока и на скоростите прецизно?Просто технологията - на хартия ли, как се отбелязват отвори и др.?Какво се случва с маховика и различните елементи на съединителя?
                  M.P.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Нещо около 200 коня на Патрол

                    Няма ли гарнитури между кожух на съединителя и скоростите ?
                    От гарнитурите лесно може да стане, трябва да се центрова добре за съосие, да се пресметне дебелината като се измерят и дължините на първичните оси на кутиите.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Нещо около 200 коня на Патрол

                      един шаблон с разтояниятя и местоположенията на отворите на блока и фланеца е готов следва същото визуализиране на картон и от към камбаната на кутията, в случая с фланеца аз използвах маховика на оригиналния мотор само се нуждаеше да се пристърже мястото кадето ляга на коляновия вал защото на новият мотор валът излизаше с няколко мм повече и направата на нови отвори за болтовете на коляновия вал,неми е толкова сложно да го видя в готов вид и да го направя колкото да го опиша с текст

                      Коментар


                      • #71
                        До: Нещо около 200 коня на Патрол

                        Първоначално публикуван от jivotnoto Преглед на мнение

                        Колкото до Австралия - имам един приятел австралиец, сега живее тук.Навремето е бил главен механик в една от най-големите им рен-а-кар фирми.Та той казва, че в Австралия имало 6.5 милиона 4х4 автомобила, от тях 4 милиона Тойота, 2 милиона Нисан и останалото от всичко друго...
                        Може да не е много по темата, но тоя приятел -австралиеца каза, че в момента можеш да си купиш цял Патрул от там за 450 лв максимум!.Вярно, спрян от движение, но читав и с мотор 4.2 дизел или безнин.Каза :
                        "Ако искаш, мога да помоля брат ми да потърси какъвто решиш( дизел/бензин) и тук да направим от двата един...Въпроса е колко ще ти струва транспорта..."
                        Интересна идея...

                        Коментар


                        • #72
                          До: Нещо около 200 коня на Патрол

                          Така де,...

                          Първоначално публикуван от jivotnoto Преглед на мнение
                          Въпроса е колко ще ти струва транспорта..."
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #73
                            До: Нещо около 200 коня на Патрол

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Така де,...
                            Ей тва ме гризе мене де, транспорта...Да не излезе "дявол на магаре"

                            Коментар


                            • #74
                              До: Нещо около 200 коня на Патрол

                              Ще излезе по-скъпо, отколкото да се намери такъв 4.2 бензин или дизел с десен волан от UK.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Нещо около 200 коня на Патрол

                                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                                Ще излезе по-скъпо, отколкото да се намери такъв 4.2 бензин или дизел с десен волан от UK.
                                Предположих го и аз, благодаря все пак!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X