До: Нещо около 200 коня на Патрол
Конкретно в случая говорехме за насаждане на съвременен дизел, от рода на 3.0 на БМВ (Х5) на джипка.
Относно защо трябва всичко да влезе, отговорът ми е много прост:
При мен Тони насади 1KD-FTV без електрониката (турбина, помна, дюзи, управление). Резултата е по-голяма надеждност според него, и наистина мотора има 2 жици на кръст. Минуса е понижаване на мощността все пак, в сравнение с насаждане на същия двигател в същата кола (70-тка) и пълно запазване на ел. управления и т.н. по двигателя. Което упражнение може да се направи читаво от едни хора, които се броят на пръсти, за едни пари и едно време и нерви. Всеки решава сам за себе си. Аз съм повече от доволен, защото при мен в този вариант колата върви повече от 70-тка със стандартния 1KZ, нямам проблеми с температури и разхода е повече от приличен. Е, на Тони 70-тката (с пълния D4D) върви още повече.
Първоначално публикуван от Чавдар (V93)
Преглед на мнение
Относно защо трябва всичко да влезе, отговорът ми е много прост:

При мен Тони насади 1KD-FTV без електрониката (турбина, помна, дюзи, управление). Резултата е по-голяма надеждност според него, и наистина мотора има 2 жици на кръст. Минуса е понижаване на мощността все пак, в сравнение с насаждане на същия двигател в същата кола (70-тка) и пълно запазване на ел. управления и т.н. по двигателя. Което упражнение може да се направи читаво от едни хора, които се броят на пръсти, за едни пари и едно време и нерви. Всеки решава сам за себе си. Аз съм повече от доволен, защото при мен в този вариант колата върви повече от 70-тка със стандартния 1KZ, нямам проблеми с температури и разхода е повече от приличен. Е, на Тони 70-тката (с пълния D4D) върви още повече.


Коментар