Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Патролски въпроси?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Патролски въпроси?

    Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение

    Зловеща картинка.
    За да не се случва така, профилактика след всяка по-голяма "гора".

    То така беше преди да започне да влиза в гората. След проведената профилактика и смяна на всички семеринги и т.н. за година и половина горска експлоатация вода вътре нямаше.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #62
      До: Патролски въпроси?

      То ако след всяка разходка ще го разглобяваш?!
      Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

      Коментар


      • #63
        До: Патролски въпроси?

        Връзката е причинно следствена.
        Ако има достъп на масло от диф. при главината, ще текне разредена грес.
        Ако уплътнение пропуска вода и кал, то скоро ще имаме и диференциално масло в греста. Семеринга е чувствителен към вода с кал. Износва се интензивно.
        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

        Коментар


        • #64
          До: Патролски въпроси?

          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
          Чак до проблеми ..не знам дали ще доведе,но при всички случаи температурно ще се отрази....
          Ако Нисана го караш доста по черно с много и стръмни катерения,лятото наистина може и да стане проблем,защото реално тогава няма добро обдухване на радиатора и всяка пречка пред него може и да е фатална...да не говорим за мощността на мотора.....
          А ако не го пускаш редовно....за какво ти е....

          да де но 99% от времето джипа го карам по асвалт,и много се замислям за климатик,след като почти не излизам от асвалтовият път,не би трябвало да му е проблем?

          Поздрави

          Коментар


          • #65
            До: Патролски въпроси?

            Има ли дизелов двигател на Patrol с ангренажна верига?
            Четох, тук по ръководствата... 2.8 литровия е с ремък, за 4.2 нещо не намерих...
            Без блокажи си за никъде. :D
            Без лебедка, хептен...

            0887 731062 - Цецо

            Коментар


            • #66
              До: Патролски въпроси?

              Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
              Има ли дизелов двигател на Patrol с ангренажна верига?
              Четох, тук по ръководствата... 2.8 литровия е с ремък, за 4.2 нещо не намерих...
              Присажда се от терано. Той е със зъбни колела, ако толкова държиш. От това не се губи нищо, щото е кажи-речи със същите параметри, дори въртящия момент му е май по-голям.

              Ама няма смисъл. Сменяш си ремъка редовно, и проблеми от това няма да имаш.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #67
                До: Патролски въпроси?

                Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
                Има ли дизелов двигател на Patrol с ангренажна верига?
                Четох, тук по ръководствата... 2.8 литровия е с ремък, за 4.2 нещо не намерих...
                4,2 е с верига.
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • #68
                  До: Патролски въпроси?

                  Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                  4,2 е с верига.
                  Не е ли със зъбни като на 3,3?

                  Коментар


                  • #69
                    До: Патролски въпроси?

                    Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                    Не е ли със зъбни като на 3,3?
                    Абе май не е. Същото е като на 4,2б бензина.
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • #70
                      До: Патролски въпроси?

                      Доколкото знам - без верига.
                      Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Патролски въпроси?

                        Първоначално публикуван от komisar Преглед на мнение
                        Добър майстор е Божидар- след моста на Адата, посока Бриколаж. Преди Бриколажа в дясно, входа е на самия булевард ("6-ти септември"). Тази пролет търсехме добър майстор за ГНП (с електронна платка) на Форд Фокус и доста монтьори го похвалиха и препоръчаха! Отделно, че в сервиза му било като в операционна- чисто, подредено и с много апаратура (кумът ми беше много впечатлен от видяното...). За отношение към клиента- обяснява ти кое колко струва, защо се прави и ако искаш ти да си намериш нужната част- намери си! За цени- на нас ни се видя скъпо...
                        Пробван е и този сервиз!
                        Първоначално - любезни и приемат със съпричасност.
                        Представят нещата академично и професионално.
                        Практически - не са изпълнили нито една от поставените задачи. Неадекватно мислене. Липса на професионализъм и отговорност. Средно ниво сервиз, явно специализиран в дадена материя. Извън нея - форума се оказва по-добре запознат. Вземане на пари без да са извършили нужното.
                        Категорично не го препоръчвам за хора, които търсят качество.
                        Създаване на изключителна заблуда и вкарване на "двигателни" психози .
                        Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Патролски въпроси?

                          Долната помпа вече е в мен,и ще се сменя другата седмица,голямо благодаря на колега от форум за оказаното съдеиствие.


                          Поздрави
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #73
                            До: Патролски въпроси?

                            А някой да има информация дали спирачната помпа от някакъв друг модел автомобил става на Патрол Y60 2.8тд Или вариянти за подмяна освен с оригинална или втора употреба. Искам да сложа нещо чисто ново, но да не е на висока цена.
                            [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

                            Коментар


                            • #74
                              До: Патролски въпроси?

                              Ей тук я има:
                              http://www.milneroffroad.com/categories.asp?cID=11770


                              Не знам какво имаш в предвид под "евтина" обаче.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #75
                                До: Патролски въпроси?

                                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                                Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                                4,2 е с верига.
                                Не е ли със зъбни като на 3,3?
                                Абе май не е. Същото е като на 4,2б бензина.
                                Пламене, мисля, че 4.2 (TD42) си е баш със зъбни колела...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X