Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Патролски въпроси?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Патролски въпроси?

    Честито,приятелю!
    Много безаварийни и да се слушате взаимно.
    (0+)
    Единственото сигурно нещо е,че нищо не е сигурно.

    Коментар


    • #32
      До: Патролски въпроси?

      Малко повече инфо за джипа:
      Сменени още в Италия глава и турбина,по двигателя не забелязахме друго да е правено,аз какво направих по него:
      Ремъци и ролки комплект-380 лв без работата,ремъците са гейтц,сменени масла и течности навсякъде,над 20 литра,близо 400 лв,в двата моста беше сменявано маслото,но от предният източихме около 4 литра и по малко,събра точно 6,а от скоростната кутия какво боза изтече не е истина,ще го сменя втори път при смяната на двигателното,предният мост беше сервизиран напълно,тъкмо навреме защото беше вкарал ръжда в лагерите на главините,та се разминах с почистване и измиване,нова грес,регулиране и нови семерини,още малко и лагерите заминаваха,блокажа на задният мост работи,прави вакум включва се,но не свети лампата на таблото и когато пусна фаровте копчето на таблото не свети,явно ще се ходи на електричар да го видим,разход вчера при засичане 210км от които не повече 30 градско,точно 20 литра нафта,на извънградско не съм вдигал повече от 90-100,или това са 32 лв.Сменени са и дифтунките на дюзите че имаше теч от 3 и 4 дюза,цената беше около лев на бр.Належаща е смяната на съединителя,при 1100 оборота тресе джипа от 1 до 3 предавка,и над 2500 оборота от 3 до 5 предавка буксува доста,джипа се форсира но не набира,но няма и миризма на феродо,все още събирам мнения какъв да му сложа?
      След по обстоен преглед на купето точно под шофиорската крака къде е шева на купето забелязъх наченки на ръжда,три дни не излизах от гаржа и канала,душата ми се отрови от миризми,беше миене с водострийка,шкурене,боядисване,резултата ще ви го покажа по-късно като наснимам,но всичко отдолу плюс рамата беше мината с ръждопреубразовател,цинков грунд 2 ръце,боди 910 2 ръце,накрая боди 930 2 ръце,и се чудя дали да не нелея рамата с масло,или да купя грес да я втечня и да наливам?Някакви идеи по въпроса?
      Гумите са нови,но са регенерат,мисля че бяха Матрикс или нещо такова,31х15,но над 60 км/ч вият подобаващо.Джантите са с отрицателно ЕТ,мисля че беше 15,но ще погледна пак за сигурност.
      За моя радост вчера при 35 градуса навън,с трима човека и газ по баирите стрелката стои на 2-3 мм под средата,кагото му върна газта пада още 2-3мм и така стои дори и градско,виското си върши работата засега,не е протекло,не е зацепено твърдо.

      Поздрави

      Коментар


      • #33
        До: Патролски въпроси?

        Честито и от мен. Много безаварийни.

        Ма много лъскав още..
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #34
          До: Патролски въпроси?

          Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
          Належаща е смяната на съединителя...........,все още събирам мнения какъв да му сложа?
          Съветвам те, да подариш на колата оригинален съединител.
          Или първо го свали и сложи поне същия
          Много безпроблемни километри от мен!
          LZ1HRD

          Коментар


          • #35
            До: Патролски въпроси?

            проблема е в винтчето което е в ляво под волана,ръчната газ.Или се навива или не,като го разия до краи излиза пластмасовата капачка,или вдига оборотите и после не иска да ги свали,нещо се е развалило,някои сблъсквал ли се е с подобен проблем?Някаква схема на ръчната газ да я видя какво и е?Според мен проблема не е в самата сиситема а в самият винт и механизма които е в таблото.


            Поздрави

            Коментар


            • #36
              До: Патролски въпроси?

              Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
              проблема е в винтчето което е в ляво под волана,ръчната газ.Или се навива или не,като го разия до краи излиза пластмасовата капачка,или вдига оборотите и после не иска да ги свали,нещо се е развалило,някои сблъсквал ли се е с подобен проблем?Някаква схема на ръчната газ да я видя какво и е?Според мен проблема не е в самата сиситема а в самият винт и механизма които е в таблото.


              Поздрави
              Махни го това. Винаги е развалено. Даваи газ с десния крак.

              Всъщност, ако те интересува това представлява едно жило, което от неизползване клеясва или ръждясва.
              Сваля се, нафта, раздвижване и останалите глупости.
              Махай го!
              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

              Коментар


              • #37
                До: Патролски въпроси?

                Сутрин като го запаля върши идеална работа,до като позагрее преди да тръгна,утре ще го видим какво го боли.Стискаите палци утре сменявам съединител,нова аларма и дифтунките на дюзите,маслото в скоростите-пак,и така и така ще сваляме скоростите,ще и направим една ревизия.Снимки утре,ако успеем за един ден да свършим,че кутията бая голяма изглежда.


                Поздрави

                Коментар


                • #38
                  До: Патролски въпроси?

                  Сменихме съединителя,сложихме аларма,оправихме ръчната газ,сменихме подложните шаиби и шаибите за излишната нафта.Съединител комплект EXYDE за първоначално вграждане с лагер KOYO,какъвто съединител свалихме такъв сложихме,лагера беше започнал да шуми доста,разликата е огромна,след като сменихме и шаибите на дюзите мотора заспа,няма губене на компресия и балончета около тях,направо не мога да си позня джипката


                  Поздрави
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #39
                    До: Патролски въпроси?

                    Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                    Сутрин като го запаля върши идеална работа,до като позагрее преди да тръгна,утре ще го видим какво го боли....
                    Не знам дали е същото като мойто, но ако е. то ти подхождаш грешно. Мойто беше така: дърпаш колкото решиш(обикновенно колкото си подал с крак, и завърташ на дясно (50-60градуса). Така заклинва и стои на място. Като загрее въртиш обратно и освобождава. Гайкита и шайбите са само да държат механизъмчето на място и да не се върти. Даже имаше шлиц някакъв.

                    Не видях, че сте го оправили.
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #40
                      До: Патролски въпроси?

                      Долната помпа на съединителя и тя е за смяна,някакви насоки?


                      Поздрави

                      Коментар


                      • #41
                        До: Патролски въпроси?

                        Имаш предвид цилиндъра, който мести вилката.Ремонтира се със смяна на гумичките ,най-добрия вариант е нов.

                        Поздрави!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Патролски въпроси?

                          Че ще бъде нова ще бъде,не ми се играе на маистор през две седмици,защото само надницата за маисторите след две сваляния ще ми излезе на спестеното с гумичките,въпроса е каква да търся,ако не се лъжа оригиналната е Токико,ама дали ще намеря такава,защото сменявам по него нещата само с такива които са за първоначално вграждане,така правех и с фронтерата,по скъпи са но и проблеми никакви


                          Поздрави

                          Коментар


                          • #43
                            До: Патролски въпроси?

                            Ето ти адрес на магазин, където намират повечето части за NISSAN оригинални:
                            София, ул.Цар Симеон 156, тел.831 74 79 или бул.Черни връх 230В тел.967 10 21.

                            Може за сверка да звъннеш и в NISSAN България, макар че при тях обикновено е по-скъпо.

                            И на двете места е хубаво да имаш VIN номера на джипката под ръка, понеже по него вадят частите.

                            За уточнение - нямам отношения с по-горе описаните магазини. Просто от там пазарувам и аз, и съм се убедил че продават наистина оригинални части.

                            За вътрешността на колонки, вътре в рамата, и други кухини, си има специален препарат. Тоя на VALVOLINE се казва TECTYL. Има го и на BODY, и на NOVOL. На спрей. Има си и маркуче, което да вкарваш по кухините и да пръскаш. На мен ми предстои същата процедура на Terrano-то.
                            Последно редактирано от sparkybg; 20-09-09, 21:51.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Патролски въпроси?

                              Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                              Долната помпа на съединителя и тя е за смяна,някакви насоки?


                              Поздрави

                              цената на нова е 90лв. (Nipparts)
                              варианта с подмяна на гумичките е ~4лв.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Патролски въпроси?

                                Стрелката където е на на температурата добре ли е?в смисъл дали е достатъчно загрял?Като гледам целият диапазон го дават работен,ама кои го знае?


                                Поздрави
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X