Абе аз съм ти казал че кръвната група трябва да ти е на Фанелката на гърба ама ти не слушаш. А и гсм на роднина на който да превеждат париде от останалите органи
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Впечетления от NISSAN PATHFINDER
Свий
X
-
Ами аз гледам, ама няма какво да видя, щото още няма никой, когато тръгна да изпреварвам някой дълъг и тежък ТИР по баира. А докато стигна до средата му, отзад вече е долетял някой, който се мисли за безсмъртен и ми мига с дългите. Все едно като се е размига ще намеря къде да се дяна и да се изпаря от пътя му ...Първоначално публикуван от redairЧаво, един от големите кошмари на мотористите са изпреварващите, които не се сещат да погледнат в което и да е огледало преди да предприемат маневрата...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
понеже поразводнихме темата та по нея в4ера само 4е с Навара и Патфиндер разликата е много малка с Патфиндера малко по лека и по твърдо ока4ване отдзаде и 20см. по дълга за експертите може и да е голяма разликата ама за нас не е кой знае каква,та така наврехме се без да искаме след божурище по едни 4ерни пътища из селата бобен хераково белица другите не се сещам как се казват нормално кал4ица и асфалтови гуми зимни вървеха си доста добре имаше леко криви у4астаци но като цяло останах приятно изненадан може и да не са 4ак толкова паркетни нищо 4е не са подготвени жалко 4е не снимах а имаше с каквоСъвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
Скоро разбрах,че Патфайндера е с отделно шаси,което го прехвърля в малко по оффроуд категория и го отдалечава от другите SUV.
А и на мен ABSа ми се включва често дори и на сухо,а и аз съм с нови зимни гуми.Мисля че е от множкото килограми на Жипа!.
Забелязал съм,че на супер хлъзгав терен спира по добре ако не натискаш спирачката до край и не се активира ABSа.
Правих и тестове на системата против приплъзване:
С 40-50км на мокро и затревено поле с газ навъртам пълен волан и ефекта е жесток почти не поднася.
Като изключа бутона ESP не работи и системата п/в поднасяне и при същата маневра жипа прави 2-3 оборота.
Коментар
-
нищо лошо няма в това, че се включва АБС-а! проблема е 99% в гумите... сложи по-големи гуми А/Т и ще видиш, че няма да щрака толкова често...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
оказа се грешка в компа сега е коренно разли4но все едно е друга кола гледам да си опазим предното стъкло 4е с тия спира4ки а тунинга си е на лице, ето гоПървоначално публикуван от D-MAX Преглед на мнениеДа наистина болеста е известна и се вика ABS. И аз си мислих че само мойта прави така ама не. Пък за ремаркето щом го ползваш само за лек оффроуд то май си се е тунинговало само и е останало само с тва дето му е необходимо. Ако го пробваш на малко по-тежък оффроуд може и да ти останат само осите с рамата
По важно е обаче да не загубиш АТВ-тата, щото тоя тунинг хич няма да ти хареса.
Поздрави
Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
От: Впечетления от NISSAN PATHFINDER
Здравейте, ще си купуван Nisan Pathfinder ,(2006/7 година),но се колебая между ръчка и автоматик.Чух няколко коментара,че скоростната кутия на ръчката не била много добре измислена и се чупила лесно.Някакви коментари?? Иначе лично аз предпочитам ръчка,чувствам се доста по комфортно и сигурно като мога да сваля на долна предавка при някой по остър завой,а и съм се чудил ако закъсам някъде,как ще мога да я залюлея с автоматика...
Коментар
-
От: Впечетления от NISSAN PATHFINDER
Няма такова нещо. Ръчните скорости са си много здрави. Досега не съм чул за някой,който да ги е счупил.
Проблем се явява по-бързото износване на съединителя - на около 120-130 000км,ама си е и в зависимост от карането.
Ако го цепиш като лека кола може и по рано да замине.
Моя е на 95 000км и все още няма признаци на износване.
По скоро автоматика е шит, защото му е много по-висок разхода.А и из много ревюта на джипката по списанията
пише,че автомата не е с много добре балансирана работа - неадекватен, муден и т.н.
Ръчните скорости пък са доста неудобни за градско каране. Все едно караш камион и много уморяват.
Иначе като цяло джипката си е супер за парите.
Коментар
-
От: Впечетления от NISSAN PATHFINDER
Около 12 градско, 8-9-10-11 извънградско, в зависимост от крака. Над 160 става страшно. Динамиката на автомата е отлична, разликата в разхода е около 1 л/100 км. Ръчката на този модел е инженерно фиаско, оригиналните рядко изкарват над 70-80 000км. Като смениш обикновено посещенията в сервиз зачестяват. Общо взето вземеш ли ръчка ще съжаляваш, освен ако не караш по 10 к на година.
Автоматите се рушат от рязко потегляне в спряло състояние и несменяне на маслото, както всеки друг автомат по принцип. От лични наблюдения два автомата на 125 к и 190 к нямаме никакви проблеми с каквото и да било. Досега сме пазарували само консумативи.1994 HDJ80 HD-T
1998 HDJ80 HD-FT
Коментар
-
От: Впечетления от NISSAN PATHFINDER
Това е много, имам приятел, който стигаше до 14 с много натискане на газта но с Навара със същия мотор.Първоначално публикуван от madbatt Преглед на мнениеБлагодаря! Това донякъде ме успокои, защото на два пъти чух 18 градско(в София) и доста се позамислих, все пак е дизел.1994 HDJ80 HD-T
1998 HDJ80 HD-FT
Коментар
-
От: Впечетления от NISSAN PATHFINDER
На мен за година ползване на Патфиндера ми изгори душичката,автомата ми даваше разход 14-16 комбинирано каране,това с нови зимни гуми и скорост до 160.Инак е доста просторен и хубави системи за преплъзване,без проблем тръгва по заледен склон натоварен с 6 човека.LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар