Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

    Здравеите всички членове на форума Предварително се извинявам за въпроса ми , но не познавам никои със такава машина за да се допитам до него. Мисля да си взема патрол (старият модел на GR) Основната причина за която го взимам е да го дрънкам по черни пътища и каменисти терени , риба ,лов и подобни. Късата база със дизеливият мотор 115 к.с. със колко колометра се движи по магистралата , може ли да подържа 120 км без да се товари. И вторият въпрос е гледам във мобиле- немското , че има такива машини на цени по 5000 - 6500 евра , във видимо добро състояние и малко киломртри 120 - 150 000 км. . Висока ли е тази цена?? Още ведниж извиняваите за детските въпроси. Пред мен е дилемата нисан или сузуки витара. За около 6 000 евра мога да взема витара 2000 - 2002 год. Разбира се няма база за сравнение със патрола. За новият модел незнам дали ще си струва да го лангъркам по каманаците.

  • #2
    До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

    Ти сега джип за "черни пътища и камънаци" ли търсиш, или шосейна бегачка?

    Няма проблем GR-ът да държи 120 по асфалт, ама зависи с какви гуми е. Че с някои ти няма да искаш да го караш с толкова.

    Дали една цена е висока или ниска зависи от от състоянието на конкретната машина. Така генерално трудно някой ще ти каже.

    Дилемата "GR или витара" не е дилема. На Патрула късата база предлага доста повече място за багаж. А във витара далеч не всички рибарски пръчки можеш да събереш ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

      ама пък витарата не е над два тона и май е по-комфортна като возия

      освен това аз лично за 120 изобщо не съм убеден че е комфортна скорост за тази кола
      независимо от гумите
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

        Чудя се като тръгна от точка А до точка Б нали ще ми се наложи да се движа и малко по асвалт. Да речем тръгвам от София и пътувам до Лом на Дунава например, или някъде из Тетевенският Балкан на лов , за това въпроса ми е и за магистралата Абе ако кара със 110 - 120 км.ч - ще е добре. Иначе за гуми - стандартни (на първо време) Като гледам тук във форума всички като вземат джипка , веднага я модифицирват. Аз едва ли се различавам много от мнозинството , та и аз ще се разболея на тази тема някои ден. За сега трябва де се здобия със машината после ще мисля. И за това сабирам малко информация , ако някои още се включи ще ми е благодарско към момчетата от форума. А и знае ли някои ... един ден може да се срещнем , аз се определяк като контактен човек

        Коментар


        • #5
          До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          ама пък витарата не е над два тона и май е по-комфортна като возия
          Ако сравняваме возия на витара и патрол, ми се струва че резултата далеч няма да е в полза на витарата.

          И двете са на пружини (Patrol GR е пружинест, до колкото знам. Поне повечето), ама патрола е по-тежък, което е предпоставка за по-добра возия.

          Иначе витарата със сигурност е по-комфортна за джоба
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

            кобегата най-добре да покара и двете и да прецени кое му пасва най-добре
            но те са съвсем различен клас

            независимото окачване на жип е от лукаваго
            пружините също
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              ама пък витарата не е над два тона и май е по-комфортна като возия ...
              Има една приказка за липсата на пълно щастие ...

              Патрулът наистина е тежък, гори повече, а комфортът на шофьорското място оставя доста какво да се желае. Возията си зависи най-вече от окачването. Аз оплаквания в това отношение нямам.
              От гледна точка на пространство за багаж, не мисля, че може да има сравнение. На времето стигнах до извод, че трудно бих побрал в дълга Витара мачова пръчка с транспортна дължина 1.50.

              А пък веднъж стегнат като хората, този камион не се чупи лесно ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #8
                До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                ..и май е по-комфортна като возия
                Хаха май не си се возил във витара?

                Това за возията не е вярно. Витарата друса, тясна е и на дългата база много и се люлее задницата дори с по-твърди и по-дългоходови газови амортисьори.
                no signature no problems

                Коментар


                • #9
                  До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                  абе аз също карам патрул
                  знам защо съм си го взел такъв
                  просто е добре да се предупреди колегата, ибо сека кола си има недостатъци

                  а на патрула е тясно шофьорското място само на тези с ляв волан
                  сетете се защо
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #10
                    До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    ама пък витарата не е над два тона и май е по-комфортна като возия

                    освен това аз лично за 120 изобщо не съм убеден че е комфортна скорост за тази кола
                    независимо от гумите
                    какви са тези патроли от 2 и повеч тон. вчера бях на кантар /баждарен миналата седмица/ и с гуми 33", задните 2 седалки и 50 лева нафта, отчита 1886кг.
                    Three witches watch three Swatch watches.
                    Which witch watch which Swatch watch?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                      Първоначално публикуван от sergej Преглед на мнение
                      какви са тези патроли от 2 и повеч тон. вчера бях на кантар /баждарен миналата седмица/ и с гуми 33", задните 2 седалки и 50 лева нафта, отчита 1886кг.
                      питай голди неговиья колко тежи
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #12
                        До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                        За тегло на кой Патрул говорим в крайна сметка?

                        Патрула си тежи, но има защо.
                        По тегло от по-лек към по-тежък са:
                        Y260 -> Y60 -> Y61.
                        Съответно и къса и дълга база.
                        Дългата база Y60 е в порядъка 2.200 - 2.500кг. в зависимост от комплектация, оборудване...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                          аз съм МК160 къса база
                          Three witches watch three Swatch watches.
                          Which witch watch which Swatch watch?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                            Първоначално публикуван от sergej Преглед на мнение
                            аз съм МК160 къса база
                            с кой мотор?
                            щото дизела на 160 тежи бая според мен
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #15
                              До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                              6 -> 3.3 атмосф.
                              Three witches watch three Swatch watches.
                              Which witch watch which Swatch watch?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X