Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

    Първоначално публикуван от sergej Преглед на мнение
    6 -> 3.3 атмосф.

    Стъкломатов в задната част!!
    LZ1VMH

    Коментар


    • #17
      До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

      е сега и детали .....
      Three witches watch three Swatch watches.
      Which witch watch which Swatch watch?

      Коментар


      • #18
        До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

        Че ще ти препоръчам Патрул ,Патрул ще е.
        Обаче по-добре дълга база.Имал съм къс и дълъг.Не знам за каква риба ходиш,но аз практикувам риболов на щека и шарански. И в двата случая двама човека с багажа в Патрул дълга база малко ни идва тясно. И за пътуване дългият е по удобен. късият има предимство само в много екстремни ситуации.

        Коментар


        • #19
          До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          Хаха май не си се возил във витара?

          Това за возията не е вярно. Витарата друса, тясна е и на дългата база много и се люлее задницата дори с по-твърди и по-дългоходови газови амортисьори.
          turtey има в предвид 260ката, с ресьори.

          Коментар


          • #20
            До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

            Патрола си върви перфектно по магистралата и с повече от 120км.Миналото лято натоварен с много багаж включително и около 60-70см. качени върху горния багажник/а те как те спират ....няма да ти казвам/,и с 33-ки гуми си вървеше 120км.ч безапелационно.За багажа Чавдар е много прав.....В Патрол къса база се събира повече отколкото във Витара дълга база.Витарата освен това с независимото си окачване е предразположена към по-честа смяна на консумативи от рода на шарнири и тампони на носачите,а това освен доста средства си е и голяма кушия.
            Патрола /дори и късия /вози като Мерцедес спрямо Голф 2,...тоест много по-комфортно от Сузукито.
            За дългата база .За целите за които го искаш ,наистина е по-добре да е дълъг,но....само ако няма да го караш градско.Тогава за теб ще настъпи ужаса на маневриране и липсата на място за паркиране.Да не говорим,че дълъг Патрол с мотор 2.8тд не е много добра комбинация......просто мотора идва доста слаб.
            Както казаха и колегите,при една стегната и подържана машина ,основния проблем може да ти е само........по-големия разход.Но всеизвестно е ,че .......пълно щастие няма.Поздрави и успех.
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #21
              До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

              Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
              turtey има в предвид 260ката, с ресьори.
              факт
              аз си казах
              то пружините и независимото окачване са от лукаваго

              но и на пружинен патрул съм се возил/карал
              абе друса си
              не е лека кола един вид
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                ...
                то пружините и независимото окачване са от лукаваго ...
                Кво им е на пружините?

                Коментар


                • #23
                  До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                  по-малка товароносимост
                  на страничен наклон нищо не правят
                  и т.н.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    по-малка товароносимост
                    на страничен наклон нищо не правят
                    и т.н.
                    Това за товароносимост го забрави. Ние не возиме тухли и цимент.
                    Единственото предимство е по добрия стоеж на странични наклони.
                    Оттам почват недостатъците: Много по твърдо окачване, за високи скорости по неравни участъци забрави, ресьорите когато са под моста намаляват клиренса не само под диференциала, и не на последно място ресьора значително повече тежи, и повече пари струва.
                    П.П. А като искаш да го повдигнеш и направиш 20-25 см. обици и като увиснат отпред и отзад какво правиме?

                    Коментар


                    • #25
                      До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      ... но и на пружинен патрул съм се возил/карал
                      абе друса си
                      не е лека кола един вид
                      На който му трябва лека кола - не гледа Патрул. Патрулът е по-скоро камион.


                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      ... на страничен наклон нищо не правят
                      и т.н.
                      Не знам защо, но в "пружинен патрул" на опасни странични наклони не веднъж съм се чувствал далеч по-сигурен, отколкото колегите в други джипове с ресьорно окачване ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        На който му трябва лека кола - не гледа Патрул. Патрулът е по-скоро камион.




                        Не знам защо, но в "пружинен патрул" на опасни странични наклони не веднъж съм се чувствал далеч по-сигурен, отколкото колегите в други джипове с ресьорно окачване ...
                        Много си прав!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                          абе да ти кажа аз возя и тухли и цимент с патрула

                          това за клиренса е вярно
                          по пък тежестта на ресорните партули е ниско и като добавим и пластмасовият покрив стабилността расте

                          аз бързо не карам (е поне не с патрула - за бързото каране си имам друго нещо)
                          при 90-100 вози като рейс и се спи чудесно

                          въпрос на предпочитания
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #28
                            До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            На който му трябва лека кола - не гледа Патрул. Патрулът е по-скоро камион.
                            Много си прав за това.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              ...

                              въпрос на предпочитания
                              Знам щото и аз карам такъв изрод . И аз го харесвам, ама не съм кон с капаци. За бързо каране по неравности не става, щото трябва да си с каска и ще отвориш шибидах през покрива, и трябва да си прежалиш бъбреците.
                              Ново тунинг окачване е почти два пъти по скъпо от пружинното.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Един въпрос от не професионалист за нисан патрол ?

                                абе аз изхвърлих оригиналните седалки тип продънен фотьойл и сложих хубави
                                сега някъде 2-3 км/ч ми се вдигна скоростта с която не ми се разпадат бърбеците на пресечен терен

                                но пък как се катери с 400 кила киреч натоварена не е истина
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X