Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TD 42 vs. TB42E

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: TD 42 vs. TB42E

    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
    ...

    Той хубаво обръща оборотомера (въпреки, че аз не бих го правил), но почва ли да върви повече от това? Или просто почва да харчи 16 open road. Аз не казвам, че нама да дига над 2500 оборота, а че спира да се усеща ускорението точно тогава, а бензиновия, че е бавнооборотен е ясно, но все пак до 3500 се чувства повече от отлично и се усеща вдигането на мощността през цялото време. За мен разликата във ефектичните обороти е голяма (от 1500 до 2500 за дизела и от 1500 до 3500 при бензина) това е грубо казано два пъти по широк диапазон. Не съм имал 4.2Д, впечетлението ми е от карането с Яро, по един и същ път първо с моя бензин, после с неговия дизел.
    Та така, бензина е по-driver friendly без съмнение (според мен), но за моите нужди за правене на експедиционна машина, везните ми наклоняват към TD42, въпроса с турбинирането му е отделна бира и там със сигурност си има и + и -. Но не ми е на дневен ред за съжаление...
    Не бъди толкова недоверчив. Ще дам пример с един мой приятел. И той си взе като моя 4,2 д, гореше му 12/100 и не вървеше повече от 140км/ч. И той така, загиваше към 2500/мин . Карал е моя, кара си неговия- друга кола! Отваря мотора, компресии, сегменти, лагери все същата работа. Кара на "Ком-Емине" през 2004 с него (разработваше го). Чак тогава на края на лятото се намери един познат, майстор дизелар(помпаджия) и му го направи само от регулировка на гориво, центровка и някаква там тяхна черна магия. Факт! Тръгна! Редовата помпа иска прецизна настройка. Направи го и няма да ти се губи на 2500/мин. За експедиционен... направо не мога да избера. Дизела е по-евтин, бензина не е толкова дурако устойчив и двата си пътуват като луноходи... Май дизела е по-верен избор за офроуд пътешествия.

    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
    За възможно е възможно, аз залагам каса бира, че ще стигна от София до Бургас с 12.5/100 с LWB 4.2 бензин, ръчка, 31". Със средна скорост 60 км/ч.
    Давам две(2) каси с бира да го видя, как става.
    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

    Коментар


    • #32
      До: TD 42 vs. TB42E

      Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
      За възможно е възможно, аз залагам каса бира, че ще стигна от София до Бургас с 12.5/100 с LWB 4.2 бензин, ръчка, 31". Със средна скорост 60 км/ч.
      За каране със 130-160, обаче не е 14 разхода, да знаете. 14 е разхода с 31", и 90-110 км/ч. При 140 - 160 е съвсем друга работа, ако някой се чуди защо - физика за 8 клас. A = F x S, където А е количеството работа (енергия, литра бензин), S е пътя (100 км примерно), а F е съпротивителната сила (при дозвукови скорости правопропорционална на скоростта).
      Icerunner, това за мен е един приятен повод да се запознаем
      Пълня Нисана пред теб до горе, примерно след караулката(Лукойл дясно), някой се качва до теб(сигурен и безпристрастен,прмерно Яро) а аз чакам в София обаждане от Шел Пловдив да речем от теб, за да кажеш колко бензин си сипал, или в София на ОМВ направо. Аз ще ви чакам в София и ще пробвам бирата
      LZ1HRD

      Коментар


      • #33
        До: TD 42 vs. TB42E

        Първоначално публикуван от hilllti Преглед на мнение
        Icerunner, това за мен е един приятен повод да се запознаем
        Пълня Нисана пред теб до горе, примерно след караулката(Лукойл дясно), някой се качва до теб(сигурен и безпристрастен,прмерно Яро) а аз чакам в София обаждане от Шел Пловдив да речем от теб, за да кажеш колко бензин си сипал, или в София на ОМВ направо. Аз ще ви чакам в София и ще пробвам бирата
        За бирата, хубаво. Само не разбрах какъв експеримент правим и ти на какво залагаш И кой нисан пълним... Нали ти каза, че дава 12,5 разход, ако се кара леко, аз потвърждавам... може да се постигне, но с много по-ниска от нормалната скорост... Нормално леко каране е 14 с оригнални гуми. С 33" малко по-малко от 15.
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #34
          До: TD 42 vs. TB42E

          Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
          От стар на нов не съм виждал. Но ако е полезно споделям за случай на адаптиране на ръчна скоростнна кутия към 4,2 бензин, автомат.
          Стана един път.
          По къси скорости на същите диференцили.
          Сещайте се.
          В сравнение с дизеловият си брат наистина показваше по-голямо желание да тръгва от ниските.
          При мен е точно така направен и е голямо удоволствие да го караш.

          Коментар


          • #35
            До: TD 42 vs. TB42E

            Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
            За бирата, хубаво. Само не разбрах какъв експеримент правим и ти на какво залагаш И кой нисан пълним... Нали ти каза, че дава 12,5 разход, ако се кара леко, аз потвърждавам... може да се постигне, но с много по-ниска от нормалната скорост... Нормално леко каране е 14 с оригнални гуми. С 33" малко по-малко от 15.
            Пълним Y60 TB42E (мой), ще се стараем да не пада под 140км, правим едно замерване на разхода в Пловдив (може и по близо-мисля, че е достатъчно да се засече разход) и газ на обратно.Аз казвам, че няма да прехвърли 14/100. На отиване карам аз, на връщане ти.
            Ами важното е да се направи проба и да се анализира на бири после, а губещия плаща BBQ-тo
            LZ1HRD

            Коментар


            • #36
              До: TD 42 vs. TB42E

              За който го интересува ще вметна само че София - Видин - София при каране точно спазвайки правилата бензинов Y60 с 4.2L двигател, автоматик ми дава точно 15/100 Това е с 33.2" гуми BFGoorich AT...
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #37
                До: TD 42 vs. TB42E

                Имах възможност последната седмица да се кача два пъти до Ястребец (2400 м.н.в.). Пътя е каменист, не е много лош (като за камиони) но е адски стръмен по почти цялата си дължина без почивка. Първия път с по-лекия У260 с RD28T и 31" - 1 и 2 бавна през цялото време, като ако сбъркаш момента за сваляне на предавката следва гаснене задължително. Втория път беше с У60 TB42E и с 33". Е няма такава разлика - пак на бавни но 2 и 3, първа изобщо не стигнах. Обаче грешките не се усещат, просто настъпваш мааалко повечко, ако не свалиш навреме. Няма замисляне.
                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                Коментар


                • #38
                  До: TD 42 vs. TB42E

                  Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                  .....Няма замисляне.
                  А и на бавни...
                  При HL, след като се вкл. на скорост трябва добре да се придържа спирачката, защото "подивява", на това аз му казвам взрив от енергия.
                  LZ1HRD

                  Коментар


                  • #39
                    До: TD 42 vs. TB42E

                    Първоначално публикуван от hilllti Преглед на мнение
                    А и на бавни...
                    При HL, ....
                    Това нещо не го разбрах...
                    Technical Rescue Direct - life lies in courage
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                    Коментар


                    • #40
                      До: TD 42 vs. TB42E

                      Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                      Това нещо не го разбрах...
                      И аз!
                      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                      Коментар


                      • #41
                        До: TD 42 vs. TB42E

                        Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                        И аз!
                        E, то и аз сега, когато го чета него разбирам -)
                        Такава комбинация на лоста май никой няма, L имах предвид..бавни.
                        Грешка при изписване, но съм сигурен, че сте я хванали
                        LZ1HRD

                        Коментар


                        • #42
                          До: TD 42 vs. TB42E

                          Здравейте , малко пресни впечатления от ТД42 след 1226 километра за 2 седмици , разход на магистралата със скорост 90 км/ч пуснат климатик и на покрива 2 лодки 10.5 л/100 пробег от 390 километра, след това по смесен терен от междуселско и лек офроуд 14 л/100 пробег от 370 километра , само изяънградско не съм засякал още понеже преди 2 часа се завърнахме от почивката ..... Дълга база Y60, автоматична скоростна кутия, 1991 година.
                          Nissan Safari 4.2d , RE4R03A , HG41
                          0889302238 - наско

                          Коментар


                          • #43
                            До: TD 42 vs. TB42E

                            Първоначално публикуван от enduro Преглед на мнение
                            Здравейте , малко пресни впечатления от ТД42 след 1226 километра за 2 седмици , разход на магистралата със скорост 90 км/ч пуснат климатик и на покрива 2 лодки 10.5 л/100 пробег от 390 километра, след това по смесен терен от междуселско и лек офроуд 14 л/100 пробег от 370 километра , само изяънградско не съм засякал още понеже преди 2 часа се завърнахме от почивката ..... Дълга база Y60, автоматична скоростна кутия, 1991 година.
                            Гумите какъв размер са?

                            Коментар


                            • #44
                              До: TD 42 vs. TB42E

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Гумите какъв размер са?
                              265/70/16
                              Nissan Safari 4.2d , RE4R03A , HG41
                              0889302238 - наско

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X