Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TD 42 vs. TB42E

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: TD 42 vs. TB42E

    Първоначално публикуван от gena Преглед на мнение
    ТВ-42 няма нищо общо в ниските обороти с който и да е друг стандартен бензинов мотор,не случайно максималните му обороти са 4500 колкото на дизела,така,че точно този мотор е трудно да се сравнява с дизела.
    Гена, my two cents както се казва:
    - защо да е трудно да се сравнява с дизела? Долу тягата им е почти идентична, особено пък точно на тези два двигателя, с долни валове.
    - има още един бензинов двигател с тази добра тяга в ниските (от тези които знам и съм карал) и това е 3F-E на Тойота

    Коментар


    • #17
      До: TD 42 vs. TB42E

      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      Гена, my two cents както се казва:
      - защо да е трудно да се сравнява с дизела? Долу тягата им е почти идентична, особено пък точно на тези два двигателя, с долни валове.
      - има още един бензинов двигател с тази добра тяга в ниските (от тези които знам и съм карал) и това е 3F-E на Тойота
      Яро грешката е моя,мисля,че бензиновия дори превъзхожда дизела,знам,че звучи нереално но това е мое мнение,говоря за този мотор,не за всички бензинови.Така съм го написал в горния пост,че само аз си го разбрах

      Коментар


      • #18
        До: TD 42 vs. TB42E

        Първоначално публикуван от gena Преглед на мнение
        ТВ-42 няма нищо общо в ниските обороти с който и да е друг стандартен бензинов мотор,не случайно максималните му обороти са 4500 колкото на дизела,така,че точно този мотор е трудно да се сравнява с дизела,напротив мисля,че го превъзхожда.
        Именно. Само че дизела реално на 2500 вече го мъчиш, а на 3000 губи мощност. А бензиновия точно от 2500 до 3500 показва, че не е дизел - в смисъл "тръгва".
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #19
          До: TD 42 vs. TB42E

          Може ли малко повече информация за "присаждане" на двигател 4.2 на патрол Y61, къса база, 2.8 дизел.
          Какъв двигател става и какво е бачкането?
          Или по-добре един чип!
          Благодаря предварително.
          Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

          Коментар


          • #20
            До: TD 42 vs. TB42E

            Първоначално публикуван от nikita66 Преглед на мнение
            Може ли малко повече информация за "присаждане" на двигател 4.2 на патрол Y61, къса база, 2.8 дизел.
            Какъв двигател става и какво е бачкането?
            Или по-добре един чип!
            Благодаря предварително.
            Аз също се интересувам от присаждане на 4.2 бензин или 4.2 дизел от Y60 на Y61 с двигател 2.8тди.Ако някой колега го е правил или има впечатления -нека сподели?

            Коментар


            • #21
              До: TD 42 vs. TB42E

              За щастие или нещастие съм бил собственик и на патрули и в двете версии.
              Лично за мен не е коректно сравнението им по динамични показатели.
              Защо ли? Бензиновият е "друга бира", елегантен салон, екстри. С автомат макс. 210 км/ч, разход 18л/100км.
              Дизела е просто впрегатен добитък с винил, ръчка, 165 км/ч, 16л/100км, шум и трясък.
              Единствените неща по които си приличат са купето от вън, окачването и таблото.

              Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
              Именно. Само че дизела реално на 2500 вече го мъчиш, а на 3000 губи мощност. А бензиновия точно от 2500 до 3500 показва, че не е дизел - в смисъл "тръгва".
              Звучи логично но не е. Този дизел спокойно си обръща оборотомера без осезаемо "тъпчене". А бензиновия мотор с долно разположен вал не е от тези дето обичат да ги мачкаш в обороти.
              Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 06-04-09, 13:27.
              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

              Коментар


              • #22
                До: TD 42 vs. TB42E

                Пламене, напълно си прав, в стандартна комплектация е така. Но дизела с турбина и кулер също става съвсем 'друга бира'...

                За разхода на бензина обаче не съм съгласен, макар и това да няма особено значение в тази дискусия. 18/100 - може би с много галене и на дълго на асвалт.

                Коментар


                • #23
                  До: TD 42 vs. TB42E

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Пламене, напълно си прав, в стандартна комплектация е така. Но дизела с турбина и кулер също става съвсем 'друга бира'...

                  За разхода на бензина обаче не съм съгласен, макар и това да няма особено значение в тази дискусия. 18/100 - може би с много галене и на дълго на асвалт.
                  Никога дори и не съм помирисвал турбодизел 4,2 60-ка.
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар


                  • #24
                    До: TD 42 vs. TB42E

                    Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                    Никога дори и не съм помирисвал турбодизел 4,2 60-ка.
                    Аз също, но отзивите са повече от обещаващи.

                    Коментар


                    • #25
                      До: TD 42 vs. TB42E

                      А за присаждането не казахте нищо?От Y60 с примерно 4.2дизел или 4.2 бензин на Y61 с 2.8тди?
                      Съжалявам че се повтарям

                      Коментар


                      • #26
                        До: TD 42 vs. TB42E

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        18/100 - може би с много галене и на дълго на асвалт.
                        Ами и така точно не е. За стандартна окомплектовка, на дълго с много галене по асвалт слиза слиза спокойно на 12,5/100, а без галене - 130км-160км, 14/100 а и надолу. Говорим за 2-ма души с багаж (80кг)
                        с денивелация АМ Тракия например.
                        Градско е друга тема!-
                        LZ1HRD

                        Коментар


                        • #27
                          До: TD 42 vs. TB42E

                          Първоначално публикуван от hilllti Преглед на мнение
                          Ами и така точно не е. За стандартна окомплектовка, на дълго с много галене по асвалт слиза слиза спокойно на 12,5/100, а без галене - 130км-160км, 14/100 а и надолу. Говорим за 2-ма души с багаж (80кг)
                          с денивелация АМ Тракия например.
                          Градско е друга тема!-
                          Няма да споря, но само ще кажа, че това е абсолютно невъзможно. Дълъг Патрул 4.2 бензин, автомат да харчи 12.5/100. В стандартна комплектация ще рече с гуми 31" и без лифт.

                          По-горе Венци споменава за 25% разлика между бензина и дизела. И с него няма да споря , но това е просто успокоение при бензинджийте, нищо повече. Правил съм сравнение не при 4.2 б/д на Нисан, но на ТЛК80 и реалните данни са в много по-голям плюс на дизела. Но всеки чете тези статистики, в които иска да вярва.

                          Коментар


                          • #28
                            До: TD 42 vs. TB42E

                            Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                            .... С автомат макс. 210 км/ч, разход 18л/100км.
                            Дизела е просто впрегатен добитък с винил, ръчка, 165 км/ч, 16л/100км, шум и трясък.
                            Единствените неща по които си приличат са купето от вън, окачването и таблото....
                            Ако и двата са били "настъпвани" по магистралата (210 км/ч, 165 км/ч) може и това да е бил разхода. Просто на дизела повече не му е понесло това каране и е дал разход на макс., а бензина е бил в малко по-свои води. При сравнително нормално каране разликата е по-голяма. Може би на дълго извънградско е най-малка (около 20-25%) но в градско, дори и с ръчка бензина хапва здраво (без да въртя гуми по светофарите). При тежко градско смятам, че разликата ще е над 50% и бих направил тест, ако се намери някой с дълга база ТД42 в София да караме по един резервоар един след друг. Или по 100км, само да измислим точен начин за измерване на горивото.

                            Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                            ....
                            Звучи логично но не е. Този дизел спокойно си обръща оборотомера без осезаемо "тъпчене". А бензиновия мотор с долно разположен вал не е от тези дето обичат да ги мачкаш в обороти.
                            Той хубаво обръща оборотомера (въпреки, че аз не бих го правил), но почва ли да върви повече от това? Или просто почва да харчи 16 open road. Аз не казвам, че нама да дига над 2500 оборота, а че спира да се усеща ускорението точно тогава, а бензиновия, че е бавнооборотен е ясно, но все пак до 3500 се чувства повече от отлично и се усеща вдигането на мощността през цялото време. За мен разликата във ефектичните обороти е голяма (от 1500 до 2500 за дизела и от 1500 до 3500 при бензина) това е грубо казано два пъти по широк диапазон. Не съм имал 4.2Д, впечетлението ми е от карането с Яро, по един и същ път първо с моя бензин, после с неговия дизел.
                            Та така, бензина е по-driver friendly без съмнение (според мен), но за моите нужди за правене на експедиционна машина, везните ми наклоняват към TD42, въпроса с турбинирането му е отделна бира и там със сигурност си има и + и -. Но не ми е на дневен ред за съжаление...
                            Technical Rescue Direct - life lies in courage
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                            Коментар


                            • #29
                              До: TD 42 vs. TB42E

                              Първоначално публикуван от kiril georgiev Преглед на мнение
                              А за присаждането не казахте нищо?От Y60 с примерно 4.2дизел или 4.2 бензин на Y61 с 2.8тди?
                              Съжалявам че се повтарям
                              От стар на нов не съм виждал. Но ако е полезно споделям за случай на адаптиране на ръчна скоростнна кутия към 4,2 бензин, автомат.
                              Стана един път.
                              По къси скорости на същите диференцили.
                              Сещайте се.
                              В сравнение с дизеловият си брат наистина показваше по-голямо желание да тръгва от ниските.
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар


                              • #30
                                До: TD 42 vs. TB42E

                                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                                Няма да споря, но само ще кажа, че това е абсолютно невъзможно. Дълъг Патрул 4.2 бензин, автомат да харчи 12.5/100. В стандартна комплектация ще рече с гуми 31" и без лифт.

                                .........
                                За възможно е възможно, аз залагам каса бира, че ще стигна от София до Бургас с 12.5/100 с LWB 4.2 бензин, ръчка, 31". Със средна скорост 60 км/ч.
                                За каране със 130-160, обаче не е 14 разхода, да знаете. 14 е разхода с 31", и 90-110 км/ч. При 140 - 160 е съвсем друга работа, ако някой се чуди защо - физика за 8 клас. A = F x S, където А е количеството работа (енергия, литра бензин), S е пътя (100 км примерно), а F е съпротивителната сила (при дозвукови скорости правопропорционална на скоростта).
                                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X