До: TD 42 vs. TB42E
Не бъди толкова недоверчив. Ще дам пример с един мой приятел. И той си взе като моя 4,2 д, гореше му 12/100 и не вървеше повече от 140км/ч. И той така, загиваше към 2500/мин . Карал е моя, кара си неговия- друга кола! Отваря мотора, компресии, сегменти, лагери все същата работа. Кара на "Ком-Емине" през 2004 с него (разработваше го). Чак тогава на края на лятото се намери един познат, майстор дизелар(помпаджия) и му го направи само от регулировка на гориво, центровка и някаква там тяхна черна магия. Факт! Тръгна! Редовата помпа иска прецизна настройка. Направи го и няма да ти се губи на 2500/мин. За експедиционен... направо не мога да избера. Дизела е по-евтин, бензина не е толкова дурако устойчив и двата си пътуват като луноходи... Май дизела е по-верен избор за офроуд пътешествия.
Давам две(2) каси с бира да го видя, как става.
Първоначално публикуван от icerunner
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от icerunner
Преглед на мнение
Коментар