Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ризи на RD28T

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Ризи на RD28T

    честито горби дано всичко да е ок като ти видях колата одеве ме заболя сърцето в ко пръснато състояние беше стискам палци да не пипаш нищо по мотора вече.

    Коментар


    • #47
      До: Ризи на RD28T

      Вече минах и първите 30 км. Двигателя се държи добре... Сега се заслушах в скоростната кутия - оказа се наистина че има някакво бучене, което изчезва като натисна съединителя - предполагам че откакто я имаме е бучала така, но не сме и обръщали внимание, защото двигателя тракаше силничко, пък и генерацията беше скъсана отвсякъде, сега подменихме и нея.... Остана задното гърне само. Има и нафта около дюзите, предполагам още някакво дозатягане и донаместване ще се прави там.......

      Коментар


      • #48
        До: Ризи на RD28T

        Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
        Браво Горби, радвам се че колата стана преди 1 май само малко ме притеснява че ще пътуваме с две коли които току що са възкръснали (твоята и моята)
        Фланци ще имам след празниците, а 33" гуми за смесено каране мога да ти препоръчам Кумхо
        ами ще имаме поне още два джипа, значи ако имаме и въжета - всичко ще е ОК.... пу, пу, пу.......

        Това Кумхо от къде да го пазаря.....?

        Коментар


        • #49
          До: Ризи на RD28T

          честито за двигателя

          аз направих другото упражнение със смяната при мен стана за един ден смяната ... ) и сега чувам и аз скоростната кутия а преди вообще не се чуваше ) ама е търпимо ...

          Коментар


          • #50
            До: Ризи на RD28T

            Горби, евала за мерака да възкресиш тази истинска машина. Спокоен съм, попаднала е в добри ръце. Бъди сигурен че ще ти се отблагодари подобаващо.
            Ще си позволя един приятелски съвет. Гледай я в началото как грее. На равно около 100 , стрелката трябва твърдо да стои под средата. На баир може и да я мине но не много. Тогава слез и внимателно опипай маркуча към термостата, и радиатора. Трябва да са топли. Това ще ти покаже че термостата работи правилно. Ако ли не, изхвърляй смело, докато не откриеш истинския. Във виското, водната помпа, термостата, радиатора,и капачката трябва да си сигурен. Един от тези възли, най често най евтиния, праща по дяволите целия труд, пари и нерви. Нищо че са нови, най страшни са новите ментета.
            От мен безаварийно и весели празници!

            Коментар


            • #51
              До: Ризи на RD28T

              ГОРБИ колкото до маслото 5W40 аз поне мисля че нее наи удачния вариант двигателя е след ремонт но все пак турбината ти е старата това масло ще доиде тънко за поизносена турбина мисля че ще почне да го лапа през турбото най добре като го смениш сложи пак 10W40
              Човек се учи с много практика:D

              Коментар


              • #52
                До: Ризи на RD28T

                тънкостта на маслото е само докато е студено което е добре за нов стегнат мотор а не е някой стар с големи луфтове, каквото и масло да сипеш когато е загрято е пак воднисто /на вид/. на предишната джипка я карах с 5W40 на мобил вървеше идеално и найстина както ме предумаха в склада за масла мотора утихна, консумацията на масло спадна и пушенето намаля маслото беше супер. това е само съвет но още от начало според мен трябваше да си с пълна синтетика и няма нужда да го изхвърляш на 300, 400 км. поне 1500 ресурса на маслото е доста по голям от това.

                Коментар


                • #53
                  До: Ризи на RD28T

                  Първоначално публикуван от Patrol fen Преглед на мнение
                  това е само съвет но още от начало според мен трябваше да си с пълна синтетика и няма нужда да го изхвърляш на 300, 400 км. поне 1500 ресурса на маслото е доста по голям от това.
                  Смисъла от минерално и смяна на 200км е в това да се отстранят ръбчета и стружки.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Ризи на RD28T

                    то в такъв случай всеки нов автомобил ще излиза с минерално и ще искат да се сменя на 200км. добре знаем че износването на мотора е основно в студеня старт когато всичко се е оттекло и докато стигне до където трябва минава време. а и когато е студено и гъсто прониква доста по трудно по всякакви шиики и лагери. това е идеята да маже от първото завъртане а не като се постопли. а отностно стружките те трябва да са много големи за да стоят на дъното за да излязат с источване а не да не попаднат в филтъра.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Ризи на RD28T

                      Новите вече дават дефекти и на 40 000 км... не мисля че някой от тях е проектиран за повече от 200 000 км живот изобщо (в този ред на мисли - и скоростните кутии с доживотно масло вътре - без смяна - пример Рено). Консуматив. Ако ти беше прав - щяха да дават 300 000 км гаранция, най-голямата не беше ли 150 000 ?

                      Туй дето го пишеш за вискозитета по принцип си е така - но става дума само за облекчен старт (или много студени райони). Инак маслото стига навсякъде за секунди понеже е под налягане - достатъчно е да си следиш лампата за маслото и ще знаеш за колко време "вдига" Аз досега разлики в това време не съм видял - а съм слагал и 15/50 масло.

                      ПП: След основен ремонт има прекалено много боклучета в мотора след първите километри, сработват сегменти към ризите най-малкото. На цената на една смяна на масло и филтър човек си купува сигурност и липса на проблеми - аз не бих ги пестил....

                      Коментар


                      • #56
                        До: Ризи на RD28T

                        Смених и първото масло, двигателя вече е на 235 км. За сега работи добре, но лее нафта от дифузьорите или както там се наричат. Новите подложки са калпави и не уплътняват, старите пускат по-малко - но все пак пускат. За утре съм взел още два комплекта - едните алуминиеви, другите медни, да видим дали ще пресъхне тая лейка..... Нещо ми звънти кардана. Въпреки че сложихме планка заради повдигането, явно нещо има за дооправяне още. Ще се прави след експедицията до Украйна явно.....

                        Коментар


                        • #57
                          До: Ризи на RD28T

                          Първоначално публикуван от горби Преглед на мнение
                          Смених и първото масло, двигателя вече е на 235 км. За сега работи добре, но лее нафта от дифузьорите или както там се наричат. Новите подложки са калпави и не уплътняват, старите пускат по-малко - но все пак пускат. За утре съм взел още два комплекта - едните алуминиеви, другите медни, да видим дали ще пресъхне тая лейка..... Нещо ми звънти кардана. Въпреки че сложихме планка заради повдигането, явно нещо има за дооправяне още. Ще се прави след експедицията до Украйна явно.....
                          Спокойно ако се наложи и там ще го правим . Да не ме чуе дявола само

                          Коментар


                          • #58
                            До: Ризи на RD28T

                            Горби,браво че не се отказа и го направи.Дано да си попаднал начитав майстор и с читави части да си го направил.Дифтунгите на дюзите са с определена дебелна и не се сменят произволно.А звънтенето на кардана е обезпокоително, дано не се наложи да сменяте каре по път.Стискам Ви палци.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Ризи на RD28T

                              Да завърша темата - ремонтът завърши благополучно, вече минах 4 000 км. и ще сменям отново маслото. Ще използвам 5W40, мисля за ремонтиран мотор ще е ОК. Наблюденията ми са, че разходът на гориво падна много. Сега със същите "валяци" mud terain ми харчи 11/100 извънградско и около 13-14 (не мога да го засека точно) градско. Предполагам ако сложа една идея по-"шосейни" гуми ще си дойде на 9,5 - 10.0/100 разход при 80-100 км./час когато се разработи добре двигателя. Колкото до загряването - до Украйна и назад и още 2000 км по нашите пътища и то в период на разработка - температурата не е застъпила дори бялата точка в основата на стрелката, по която се ориентирам за температурата дали мърда. Когато са ми слагали електрическите перки, са сложили датчика за температура на антифриза горе в маркуча който излиза от радиатора, а майстора ми каза, че трябва да е долу датчика. Сега перките се включват постоянно и държат температурата малко по-ниско от нормалното. След като приключим с разработката на мотора - ще свалим датчика където му е местото и се надявам перките да включват вече само при по-високи от работната температура. Двигателят започва да "върви" все по-добре. Забелязвам обаче явен недостиг на мощност между 1000 и 1800 оборота. Направо забива муцуна в тия обороти. Като го подхване турбината литва. Доколкото разбрах е някаква конструктивна недомислица това, която в по-новия модел се решава с чип тунинг. Не е болка за умиране и като му свикнеш няма проблем..... Това накратко за новия мотор на моя GR.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Ризи на RD28T

                                а кога ще го пробваме
                                Човек се учи с много практика:D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X