Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ризи на RD28T

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Ризи на RD28T

    ..не пречи да проверим - разбира се че съм навитак.... 0896846400 - Жоро... Всъщност съм по цял ден сега в офиса на пазара....

    Коментар


    • #32
      До: Ризи на RD28T

      С толкова много труд и нерви резултата трябва де е поразителен
      Човек се учи с много практика:D

      Коментар


      • #33
        До: Ризи на RD28T

        или поразително зле ще стане, или ще стане както трябва....

        Коментар


        • #34
          До: Ризи на RD28T

          Ще стане не се притеснявай няма каде да ходи пък и чувам за състезанийце на 2-5 май поне можем поблика да бъдем
          Човек се учи с много практика:D

          Коментар


          • #35
            До: Ризи на RD28T

            Здравейте отдавна следя този форум но до сега не съм публикувал нищо отдавна гледам Патрола на gorbi и като го гледам тизи красавец разглобен ми се къса сърцето. Първата ми кола беше Патрол която в последствие стана собственост на Янко дано да е останал доволен беше отдавна и от тогава съм вманиячен по тези машини. Дано стане всичко супер. Успех.

            Коментар


            • #36
              До: Ризи на RD28T

              Няколко съвета и от мене, търси бутала номинален размер и по тях си направи ризи цената на тази манипулация е средно по 50лв на риза и ти я правят за всяко бутало идивидуална.После сменяш само сегменти и ризи, по-евтино от бутала. Също така ако буталата са 2-ра употреба пусни по 2-стотни охлабване на ризите /шлайфистите знаят/. След като правиш ризи в БГ не слагай Япоски сегменти има конфликт но е малко дълго за обяснение вземи си нещо стандартно от сорта на К.......шмит.
              Ако имаш въпроси питаи аз се намирам на същия етап но поне не ми е за първи път. Чао че бързам и успех

              Коментар


              • #37
                До: Ризи на RD28T

                наистина е по добре да сменяш ризи и сегменти от колкото бутала все пак комплект бутала е 1000лв. но пък ако погледнеш реално колко пъти ще смениш ризи и сегменти да няма да живеем с орлите или пък да го караш цял живит
                Човек се учи с много практика:D

                Коментар


                • #38
                  До: Ризи на RD28T

                  Първоначално публикуван от krum aleksiev Преглед на мнение
                  Няколко съвета и от мене, търси бутала номинален размер и по тях си направи ризи цената на тази манипулация е средно по 50лв на риза и ти я правят за всяко бутало идивидуална.После сменяш само сегменти и ризи, по-евтино от бутала. Също така ако буталата са 2-ра употреба пусни по 2-стотни охлабване на ризите /шлайфистите знаят/. След като правиш ризи в БГ не слагай Япоски сегменти има конфликт но е малко дълго за обяснение вземи си нещо стандартно от сорта на К.......шмит.
                  Ако имаш въпроси питаи аз се намирам на същия етап но поне не ми е за първи път. Чао че бързам и успех
                  намерих оригинален комплект ризи с бутала, само изчаквам някакъв пич шлайфист да дойде до моя блок за да си каже тежката дума по отношение на по-нататъшните манипул;ации...

                  Коментар


                  • #39
                    До: Ризи на RD28T

                    ако все пак накрая от това стане джип трябва да правя разработката на път към Украйна.... Така че колегите от Експедицията да се приготвят психически....

                    Коментар


                    • #40
                      До: Ризи на RD28T

                      Първоначално публикуван от горби Преглед на мнение
                      ако все пак накрая от това стане джип трябва да правя разработката на път към Украйна.... Така че колегите от Експедицията да се приготвят психически....
                      Няма страшно ще взема здрави колани за теглене

                      Коментар


                      • #41
                        До: Ризи на RD28T

                        Несе шашкайте машината ще стане
                        Човек се учи с много практика:D

                        Коментар


                        • #42
                          Възкресение

                          Случайно или не, джипката "възкръсна" точно днес.... Майсторът излезе точно момче и удържа на думата си да я взема до края на седмицата, дори с цената на това да работи до следобед на Великден.
                          Двигателят "пее", звукът няма нищо общо с предишния.... Сега почти не се чува вътре двигателя, само грозните валяци "муд терен" се чуват.....
                          Равносметката - от стария двигател останаха само блока, пружините на клапаните, капака на главата, коляновия вал и капака на картера. И дюзите, но им направихме добра профилактика. Всичко друго сменихме. Притеснявах се как ще заработят всички тия чаркулаци които носих всеки ден от рзлични производители на майстора, но ето че засега работят в синхрон... Сложих и нови подгряващи свещи.
                          Малко бързичко загрява сега охлаждащата течност, но казаха че било нормално.... Сложих възможно най-хубавото масло 10W40 което успях да намеря и сега като навъртя внимателно 200 - 300 км, ще го сменя с 5W40, което излиза по каталог.
                          Освен по двигателя, сменихме и пружини и амортисьори на TRIAL MASTER, тампони и вложки по окачването с полиуретанови, сложих нов радиатор (прочистихме охлаждащата система и сложихме от червения антифриз), нов комплект съединител, нова водна помпа и термостат. Сменихме маслата на диференциалите и отново на скоростната кутия.

                          Остана да видим как ще се държи скоростната кутия, за сега е ОК, всичко си влиза без проблем и няма шумове, дано проблемът да е бил в съединителя (имаше подлагани някакви пластини, незнам за какво)

                          Стана малко височък с това окачване + 2`` и гумите изглеждат малки сега.... На първо време ще сложим фланци от Явор Вромос, ако са му останали, а после ще мисля и за 33-ки гуми. Следващият етап е тенекеджията, който да ми пребоядиса предния капак и да позакърпим тук таме наченките на ръжда, както и да нанесем защитни химии отдолу.

                          Надявам се двигателя да издържи успешно изпитанията и разработката и да покараме няколко хиляди км.

                          Благодаря на всички които даваха акъли, доста от съветите тук ми помогнаха да взема добри решения.

                          Весели празници на всички!

                          Коментар


                          • #43
                            До: Ризи на RD28T

                            Браво Горби, радвам се че колата стана преди 1 май само малко ме притеснява че ще пътуваме с две коли които току що са възкръснали (твоята и моята)
                            Фланци ще имам след празниците, а 33" гуми за смесено каране мога да ти препоръчам Кумхо

                            Коментар


                            • #44
                              До: Възкресение

                              Първоначално публикуван от горби Преглед на мнение
                              Случайно или не, джипката "възкръсна" точно днес.... Майсторът излезе точно момче и удържа на думата си да я взема до края на седмицата, дори с цената на това да работи до следобед на Великден.
                              Двигателят "пее", звукът няма нищо общо с предишния.... Сега почти не се чува вътре двигателя, само грозните валяци "муд терен" се чуват.....
                              Равносметката - от стария двигател останаха само блока, пружините на клапаните, капака на главата, коляновия вал и капака на картера. И дюзите, но им направихме добра профилактика. Всичко друго сменихме. Притеснявах се как ще заработят всички тия чаркулаци които носих всеки ден от рзлични производители на майстора, но ето че засега работят в синхрон... Сложих и нови подгряващи свещи.
                              Малко бързичко загрява сега охлаждащата течност, но казаха че било нормално.... Сложих възможно най-хубавото масло 10W40 което успях да намеря и сега като навъртя внимателно 200 - 300 км, ще го сменя с 5W40, което излиза по каталог.
                              Освен по двигателя, сменихме и пружини и амортисьори на TRIAL MASTER, тампони и вложки по окачването с полиуретанови, сложих нов радиатор (прочистихме охлаждащата система и сложихме от червения антифриз), нов комплект съединител, нова водна помпа и термостат. Сменихме маслата на диференциалите и отново на скоростната кутия.

                              Остана да видим как ще се държи скоростната кутия, за сега е ОК, всичко си влиза без проблем и няма шумове, дано проблемът да е бил в съединителя (имаше подлагани някакви пластини, незнам за какво)

                              Стана малко височък с това окачване + 2`` и гумите изглеждат малки сега.... На първо време ще сложим фланци от Явор Вромос, ако са му останали, а после ще мисля и за 33-ки гуми. Следващият етап е тенекеджията, който да ми пребоядиса предния капак и да позакърпим тук таме наченките на ръжда, както и да нанесем защитни химии отдолу.

                              Надявам се двигателя да издържи успешно изпитанията и разработката и да покараме няколко хиляди км.

                              Благодаря на всички които даваха акъли, доста от съветите тук ми помогнаха да взема добри решения.

                              Весели празници на всички!
                              и аз се радвам че си съживил мъртвеца със здраве да си го караш поне още 250 300000км а колко ти струва удоволствието по ремонта ако нее тайна
                              Човек се учи с много практика:D

                              Коментар


                              • #45
                                До: Ризи на RD28T

                                ами труда е към 1800..... другото е в пъти повече.... Не ме карай да смятам точно, че ще си разваля празника....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X