Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питания за разни патролски неволи....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Питания за разни патролски неволи....

    Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
    Не заваряй главата!!! Купувай нова! Ще се сцепи на ново място след заварката!Спести си парите и нервите!
    +1000
    Чуров ти го каза. А той познава патролите , можеш да си сигурен.

    Коментар


    • #32
      До: Питания за разни патролски неволи....

      Ами реших вече - поръчвам новата глава ...... Старата щя оставя за всеки случай за резерва да си седи..... Благодаря на всички за акълите.... Все още не мога да разбера защо майстора ми настоява за старата да се завари.... но аз искам да си го каран джипа и да го направя както трябва.... Дано стане добре.... На дневен ред е кутията, да видим дали ще се намерят лагери като се разглоби......

      Коментар


      • #33
        До: Питания за разни патролски неволи....

        Колега ако не е тайна колко пари ти искаха за глава ? Нали е 2.8?

        Коментар


        • #34
          До: Питания за разни патролски неволи....

          за новата ли? Ами от 1750 до 1350 лв. 2,8 ТД е двигателя....

          Коментар


          • #35
            До: Питания за разни патролски неволи....

            Тези цени не са за оборудвани глави нали?

            Коментар


            • #36
              До: Питания за разни патролски неволи....

              Първоначално публикуван от <bedniagizmi> Преглед на мнение
              Тези цени не са за оборудвани глави нали?
              не, цената е за необорудвана глава с произход Испания.....

              Коментар


              • #37
                До: Питания за разни патролски неволи....

                Защото ми предлагат тука един със стоплен мотор.И сигурно е заминала главата че, затова ме интересува но се чудя дала да го вземам

                Коментар


                • #38
                  До: Питания за разни патролски неволи....

                  Извинете ме ,но какъв модел е тоя Патрул и какви са тия пукнати и незнамкакви си глави и гарнитури.Аз съм имал 4 такива коли,но такова чудо не ми се е случвало.И за колко пари си го купил тоя джип-без пари не вярвам да е .Иначе съм срещал прегряти джипове от този модел,но обикновено поради задкормилното устройство-ако е амдертлия,не гледа таблото а гледа бедрата до него,стари водни съединения-също правят кофти номера,стар и сдухан термостат-също врътка кушии,пък и главата е алуминиева,как я пукате толкова лесно.Направо се шашкам като чета тия писания.Извинете ме ,но съм много изненадан.Колкото до гресирането на карданите-трябва такалъмита да е с много тънка човка или да се направят преходници на гресьорките или да се ползва от УАЗ оригиналния накрайник.
                  Аха,2.8ТД е мотора-според мен е недомислие отвсякъде.3.3 и 4.2 това са истинските работни коне.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Питания за разни патролски неволи....

                    Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                    Извинете ме ,но какъв модел е тоя Патрул и какви са тия пукнати и незнамкакви си глави и гарнитури.Аз съм имал 4 такива коли,но такова чудо не ми се е случвало.И за колко пари си го купил тоя джип-без пари не вярвам да е .Иначе съм срещал прегряти джипове от този модел,но обикновено поради задкормилното устройство-ако е амдертлия,не гледа таблото а гледа бедрата до него,стари водни съединения-също правят кофти номера,стар и сдухан термостат-също врътка кушии,пък и главата е алуминиева,как я пукате толкова лесно.Направо се шашкам като чета тия писания.Извинете ме ,но съм много изненадан.Колкото до гресирането на карданите-трябва такалъмита да е с много тънка човка или да се направят преходници на гресьорките или да се ползва от УАЗ оригиналния накрайник.
                    Аха,2.8ТД е мотора-според мен е недомислие отвсякъде.3.3 и 4.2 това са истинските работни коне.
                    Кое не ти хареса на 2,8 мотора че немога да се сетя?
                    0896-85-69-86
                    0876-38-17-17

                    Коментар


                    • #40
                      До: Питания за разни патролски неволи....

                      Че трябва да бъдем по-снизходителни и търпеливи с по-новите участници , ама понякога е доста трудно...

                      Коментар


                      • #41
                        До: Питания за разни патролски неволи....

                        Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                        Извинете ме ,но какъв модел е тоя Патрул и какви са тия пукнати и незнамкакви си глави и гарнитури.Аз съм имал 4 такива коли,но такова чудо не ми се е случвало.И за колко пари си го купил тоя джип-без пари не вярвам да е .Иначе съм срещал прегряти джипове от този модел,но обикновено поради задкормилното устройство-ако е амдертлия,не гледа таблото а гледа бедрата до него,стари водни съединения-също правят кофти номера,стар и сдухан термостат-също врътка кушии,пък и главата е алуминиева,как я пукате толкова лесно.Направо се шашкам като чета тия писания.Извинете ме ,но съм много изненадан.Колкото до гресирането на карданите-трябва такалъмита да е с много тънка човка или да се направят преходници на гресьорките или да се ползва от УАЗ оригиналния накрайник.
                        Аха,2.8ТД е мотора-според мен е недомислие отвсякъде.3.3 и 4.2 това са истинските работни коне.

                        За мен причината е изцяло и отвсякъде в калпавия собственик преди мен.... Иначе колата я купих на може би най-високата цена за нетунингован къс Патрол на пазара към момента (Декември) - 12 500 лв. С информация за "гледан автомобил" "Гледания автомобил" се оказа само външно гледан... Иначе каран с вода в скоростната кутия, прегрят и т.н.... Не възнамерявам да хленча че са ме "насадили" защото кола на тези години е нормално да е посъбрала доста дефекти при калпаво отношение., пък и нямаше как да я пробвам два месеца преди да я платя... Ще я правя докато стане както трябва и ще я караме докато издържи... Относно динамиката на мотора аз лично нямам оплаквания. Имам оплаквания откъм разход на гориво по-скоро... Цялото семейство е влюбено в камиона вече, другото са подробности които с времето и добрата поддръжка ще отшумят....

                        Коментар


                        • #42
                          До: Питания за разни патролски неволи....

                          Първоначално публикуван от горби Преглед на мнение
                          За мен причината е изцяло и отвсякъде в калпавия собственик преди мен.... Иначе колата я купих на може би най-високата цена за нетунингован къс Патрол на пазара към момента (Декември) - 12 500 лв. С информация за "гледан автомобил" "Гледания автомобил" се оказа само външно гледан... Иначе каран с вода в скоростната кутия, прегрят и т.н.... Не възнамерявам да хленча че са ме "насадили" защото кола на тези години е нормално да е посъбрала доста дефекти при калпаво отношение., пък и нямаше как да я пробвам два месеца преди да я платя... Ще я правя докато стане както трябва и ще я караме докато издържи... Относно динамиката на мотора аз лично нямам оплаквания. Имам оплаквания откъм разход на гориво по-скоро... Цялото семейство е влюбено в камиона вече, другото са подробности които с времето и добрата поддръжка ще отшумят....
                          Стигнал си до правилното заключение.Сега трябва само да си го стегнеш и после да го подържаш правилно и гаранция няма да ти създава никакви по сериозни проблеми.Относно разхода,да харчи си доста няма какво да се направи по вапроса ако го скопиш да харчи малко и няма да върви.Аз затова моя не го бъзикам вече оставил съм го да си харчи колкото може но като го настъпя много ме радва как върви.
                          0896-85-69-86
                          0876-38-17-17

                          Коментар


                          • #43
                            До: Питания за разни патролски неволи....

                            Одисеите с главите тръгват от не работеща виско муфа и безхаберен собственик(термометърът е уред ,а не декорация).Заварени глави (дори и в Кортекс) започват да се пукат след заварката поради появяването на вътрешни напрежения в материала.Ако имаш възможност ,отремонтирай го както пише в книгите и ,камиончето ще ти се отблагодари.Провери си виското и , ако имаш съмнения го смени с ново(или замени с ел.вентилатори).Странно ми е че имаш проблем в скоростната кутия.И моята съм я пълнил с вода , но верно че смених маслото след не повече от 200 км.Относно разхода (всички се оплакваме че много ни харат колите ) не мисля че харчи повече от колкото всеки 4х4 ( около 11-12/100 км по асфалт).
                            ПП.Много ме притесняват майстори , които настояват за уйдурми.Замисли се!Когато ти сменят главата ,кажи на майстора си , че пружините (външните) на клапаните са с неравномерни витки и има голямо значение как са наредени!!!да ти сложи и изцяло медна гарнитура.Ако решиш :0888459938-Емо ,,Патрула''(познай защо му викат така) ,обади му се от мое име(Янко Чуров).Това е вернят човек !
                            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                            0899187766

                            Коментар


                            • #44
                              До: Питания за разни патролски неволи....

                              Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                              ...пък и главата е алуминиева,как я пукате толкова лесно....Колкото до гресирането на карданите-трябва такалъмита да е с много тънка човка или да се направят преходници на гресьорките или да се ползва от УАЗ оригиналния накрайник.
                              Аха,2.8ТД е мотора-според мен е недомислие отвсякъде.3.3 и 4.2 това са истинските рботни коне.
                              Ами глават се пука ,тъкмо защото е алуминиева!Гресьорките му най вероятно не работят и ще си ги замени с нови(ефтини са).Колега, 2.8 е чудесен мотор (стига да се стопанисва като хората.ВсичкиПатръладжии си мечтаем за 4,2 , ама няма . Единствените които намирам с този мотор са в Англия(обратни са ).А и с големия мотор са доста по -тежички!Въпреки това ,следващият ми Патрул ще е 4,2! ( не защото 2.8 е калпав , а просто е малко малък )
                              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                              0899187766

                              Коментар


                              • #45
                                До: Питания за разни патролски неволи....

                                виско муфа нямам - имам ел.вентилатори с принудително и автоматично включване. Ще сменя и водната помпа и термостата с нови за всеки случай, преди това ще промия системата и радиатора, ще продухам с компресора всички радиатори и ще сложа от червения антифриз после, който причинявал по-малко корозия...

                                Този Емо е предполагам същия Емо от баира преди Виница, който и до сега е поддържал колата, затова съм малко резервиран като гледам в какво състояние е джипа... Макар майстора да не може да накара насила собственика да си гледа машинката както трябва.... Моят човек поне откъм ходова част и двигатели/скоростни кутии не се е дънил до сега.... Но за гресирането и другите джипковски тънкости ще търся някой друг, който е в час...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X