Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Навара d22

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Тази дни тествах какво съм направил !За мен резултата в повече от задоволителен.
    За изминати 300км ,180 магистала ,70 асфалт и 50 км черно с пълен резервоар при тръгване ,на финала стрелката е малко под 3/4към 1\2 .На магистралат със скорост 110-120,на афалта 50-70 на черното нормално без липси на парчета от гумите но съм минал от където съм си наумил.
    Определено на тези бавни дифове 32ките са им баш тамън.В сравнение с предишните гуми ,не усетих никаква липса на мощност никъде,а на асфалт-магистрала мотора е на бая по ниски обороти и по разтоварен .
    Та в цифри преди на 5та скорост на 100км /ч бях на 3200об. Сега е на около 2700-2750 . На 3000об се движех с 95км /ч сега с 114км/ч (мерено по GPS по километаж 120 км/ч)
    Резервоара утре ще го допъня ,но ме съмнява повече от 25 литра да са изхарчени .
    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
    Кольо.

    Коментар


    • #62
      Имам въпрос относно наварата,ако запуша тръбата от егр-клапана към всмукателната генерация дали ще ми даде някъква грешка?

      Коментар


      • #63
        Няма да ти даде, но не е много ясно без съответното чипосване как ше се отрази на двигателя в средносрочен план, ако говорим за 2.5. Малко си падат лимонки даже и без запушен ЕГР, а запушването му, без компютъра да знае за това, води до допълнително увеличение на температурата на изгорелите газове.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #64
          Освен чист всмукателен колектор и липса на всякакви гадости в маслото нищо друго не може да стане ! И компютъра да знае и не знае температурата на изгорелите газове при турбо дизелите не е критична величина . Двигателят няма EGT температурни датчици които да следят температурата и да корегират сместа !

          Коментар


          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Именно защото няма датчик и компютъра не знае нито температурата. нито че EGR-а е запушен, сместа е каквато е - по-богата на кислород и по-бързо горяща. В преходните режими, в които се кара през 99% от времето става каквото става и точно YD и ZD моторите на NISSAN си патят от това.

            Тия мотори трябва да се пипат от някой, който им знае подробностите. Иначе резултата е лимонка, и двигателя е тотал щета, защото оригинални ремонтни бутала има предимно китайски, в които са си спестили дори стоманената вложка около първи сегмент.

            Другото, от което страдат е пренадуване и керамични подгревни свещи.
            Последно редактирано от sparkybg; 25-07-20, 16:47.

        • #65
          Точно заради всмукателният колектор ме посъвътваха да го запуша.За да не се налага да го почиствам често,та за това ми беше въпроса.

          Коментар


          • #66
            И да попитам колко трябва да е дебела въпросната тапа за да не изгори.

            Коментар


            • #67
              Затапи го и от към изпускателният колектор .

              Коментар


              • #68
                Поне 3-4 мм черно , минимално .

                Коментар


                • #69
                  Ако ще се затапва откъм смукателния без да се маха EGR тръбата, и 0.5мм неръждавейка е напълно достатъчна (правил съм го лично, не от ЕЖК). Откъм изпускателния с 1.5мм неръждавейка нямам грижи вече над година.

                  Ако тръбата ще се маха, то и на двете места трябва по-добело - 4-5мм минимум, за да държи на налягането.

                  А ако тръбата е в ред, махането и е безпредметно - най-много на някой пункт за ГТП да се заядат, защото ще е твърде очеизвадно че е махано.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #70
                    Здравейте, да попитам тези джанти от терано дали ще станат на наварата. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:received_352418502600142.jpeg
Прегледи:192
Размер:102.2 КБ
ID:6637210
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #71
                      Никой ли не знае,интересува ме да не би да операт в спирачните апарати.

                      Коментар


                      • #72
                        Mengels ли са джантите ,снимай надписите ,ако са ставали на Терано би трябвало и на пикапа да станат .Най сигурно вдигни с крика и пробвай.
                        На мен този тип най не ми допадат,винтилите не са защитени ,преди време в по дълбока кал боксувах и скъсах винтила ,гумата спадна на момента !
                        Последно редактирано от hunter vl; 21-08-20, 21:40.
                        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                        Кольо.

                        Коментар


                        • #73
                          Здравейте колеги, наложи се да сменя акомулатора на пикапа и сега радиото не тръгва,нито сд-то.Иска ми никъкъв код,моля някой да помогне.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X