Идеален е. Може да те правим хардаджия ако си близо до наше село
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Ми не мисля че го плаши чак толко много особено когато и раздатката е на неутрална. Иначе съм се замислял за смяна на кутията с ръчна и ако се появи някакъв проблем с автомата няма да се замисля много. Предполагам, че кутия от рд28 ще пасне. То така както е тръгнало доста компоненти ще се смянат, но вярвам, че си заслужава за този екземпляр.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Някъде бях чел, че ръчните скорости на 4.2 дизел и 3.0 на Y61 са еднакви, но нека по-запознатите да се изкажат.
П.п. Мен ако питаш не залитай в тази посока, имаш рядка машина, която колкото по-близо е до оригиналния си вид, толкова стойността й ще се повишава с годините. Отделно, че като средства евентуален ребилд на автомата и комверсия към ръчни скорости не се знае, кое ще е по-скъпо, да не говорим за неизвестните при единия вариант.
Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
Daihatsu Feroza F300 1.6 16V
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Ръчни скорости от 4.2 било то дизел или бензин е много трудно да се намерят и от скайлайн не мисля, че е много лесно, а от у61 3.0 ги има доста. За сега не съм се насочил към смяна на кутията, но вече автомата почна да прави странни неща. Например в движение без значение от скоростта, когато пусна педала на газта веднага си пада до оборотите на празен ход, съответно и при спускане сеедно е на свободна. Също така когато го настъпя сменя предавка надоло, но когато стигне до 4500 оборота не сменя нагоре докато не отпусна леко педала.
Предния мост се оказа леееко крив и намерих нов на сравнително изгодна цена. Колебая се също дали да сменя двата моста с такива от у61. А ако новия и стария мост са с различни предавателни числа нали просто ще се разменят короната и пиньона ? Дизеловия диф е с 4.6 ,а бензиновите са с или 4.1 или 3.9 , но аз имам съмнение, че сегашните диференциали са дизелови.
От 61 са по-здрави уж
Имаш лека заигравка със захватите.
За автоматика твоя овек е Стоян ssspeed
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар