Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Патрола тресе на студено

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Патрола тресе на студено

    Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
    Времето застудя и старата болка се появи. Машината пали безпроблемно, но тресе/прекъсва/ 1-2 минути докато загрее малко и държи обороти под 600. Вади сив пушек. После, след малко, се оправя сам. Ръчната газ донякъде оправя нещата като го държа над 800 оборота, но се съмнявам това да е правилният начин... Миналата година проверих подгревните свещи, ама не са те причината. Слушам от "разбирачи" че били "пикаещи дюзи", ама се напатих от галфони да ми пипат по джипа и викам си, чакай да питам във форума .
    всички колеги които са се изказали имат право,свещи,дюзи,помпи. ама ти колега защо се впрягаш за некакви 1-2мин. тресене. нали пали и вьрви?отваряш си излишни проблеми,които може да се задалбочьт.аз не сьм видял патрол да запали и да работи равномерно от пьрвия пьт.

    Коментар


    • #17
      От: Патрола тресе на студено

      Да ама не!.
      Нема такъв изправен мотор от това време и да тресе!
      Не е първата тема и все едно си повтаряме.
      Скача се на дюзи , подгрев , компресия , а никой не прави диагностика по нормалния ред.
      И после кой е познал , май е...велик!?
      Може и както се каза , току що - и така става да се бръмчи.
      Може ли предложениеА напишете реда за диагностика , поставете го залепен и после да се дават акъли!
      Ма дъ са на оплакване прай майсторлък по водомеро е малко изпъкване на свински мъда в кал!
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #18
        От: Патрола тресе на студено

        Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
        Да ама не!.
        Нема такъв изправен мотор от това време и да тресе!
        Не е първата тема и все едно си повтаряме.
        Скача се на дюзи , подгрев , компресия , а никой не прави диагностика по нормалния ред.
        И после кой е познал , май е...велик!?
        Може и както се каза , току що - и така става да се бръмчи.
        Може ли предложениеА напишете реда за диагностика , поставете го залепен и после да се дават акъли!
        Ма дъ са на оплакване прай майсторлък по водомеро е малко изпъкване на свински мъда в кал!
        Е я ни кажи как се прави диагностика по нормалния ред на тоя мотор. По нагоре е написано точно какво да се направи за да се открие проблема.
        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

        Коментар


        • #19
          От: Патрола тресе на студено

          Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
          Точно на тоя Патрол си е еб..а работа подгрева. Правил ли си такъв Патрол с проблем в подгрева, ако не си, ти го препоръчвам . Сумати майстори са патили с тоя подгрев, не от друго, а от незнание.
          Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
          Да ама не!.
          Нема такъв изправен мотор от това време и да тресе!
          Не е първата тема и все едно си повтаряме.
          Скача се на дюзи , подгрев , компресия , а никой не прави диагностика по нормалния ред.
          И после кой е познал , май е...велик!?
          Може и както се каза , току що - и така става да се бръмчи.
          Може ли предложениеА напишете реда за диагностика , поставете го залепен и после да се дават акъли!
          Ма дъ са на оплакване прай майсторлък по водомеро е малко изпъкване на свински мъда в кал!
          Както каза Влади реда са ти го написали ама ще го напиша още веднъж

          1. Проверява се оперативната верига на подгрева - блок на подгрева , кабели и датчик
          2. Проверява се изпълнителните елементи - двете силови релата закрепени на капака на отсека с релетата , проверява се силовите кабели и предпазители идващи директно от акумулатора
          3. Проверява се подгрева на 12 В и послеподгрева на 6 В (последогрева работи доста дълго след запалването - 10 - 20 минути зависимост от външната температура )
          4. Проверяват се шините и изолаторите на свещите
          5. Свалят се свещите ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НА ТОПЪЛ ДВИГАТЕЛ иначе опасността от скъсване на свещ е много голяма
          Проверяват се свещите една по една като се подава директно ток от акумулатора - гледа се време на загряване , цвят трябва да достигне до бяло и дължина на загряване на реотана - свещите със три реотана и често някой от тях прекъсва
          6. Проверява се компресията на мотора - 25 - 30 атмосфери като разликата между отделните цилиндри не трябва да бъде повече от 5 атмосфери
          7. Свалят се дюзите и се носят на стенд за проверка и регулиране 147 - 150 атм
          Това е горе долу порядъка , в процеса на на диагностика проблема трябва да се елиминира
          VEREYA MOTORSPORT TEAM

          Коментар


          • #20
            От: Патрола тресе на студено

            И защо трябва да се тръгва от края към началото? Най лесно е да се провери какво идва на двете шини с пробна лампа. На контакт на дългата шина идва плюс на късата миинус ,след запалване на късата идва плюс а на дългата излизат 6-те волта.Ако не е така тогава гониш вериги ,релета и тн.

            Коментар


            • #21
              От: Патрола тресе на студено

              Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
              И защо трябва да се тръгва от края към началото? Най лесно е да се провери какво идва на двете шини с пробна лампа. На контакт на дългата шина идва плюс на късата миинус ,след запалване на късата идва плюс а на дългата излизат 6-те волта.Ако не е така тогава гониш вериги ,релета и тн.
              Ако няма 12 В няма да запали ама хич , след това релетата прехвърлят на 6 В , така че някакъв подгрев има , друг е въпроса до колко е истински подгрева . Почти съм сигурен че проблема е в свещите - не работят коректно
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • #22
                От: Патрола тресе на студено

                A и някоя свещ може дa е с изгорял връх и си грее в основaтa при резбaтa ,все едно че я нямa ,не грее!Проблемa трябвa дa се открие ,зaщото aко е пикaещa сериозно дюзa или дюзи,ефектa "миене "нa цилиндър може дa е фaтaлно зa крaтък период от време.Измит от нaфтa студен цилиндър лесно нaдирa и нещaтa стaвaт нa "мотор долу"!Aз бих зaпочнaл с дюзите зa дa съм сигурен ,че нямa дa стaне беля и че.при тях всичко е нaред,след товa свещи ,те сa по мaлкия дявол!Товa от моятa монтьорскa прaктикa,свещите сa вaжни ,но голямaтa беля стaвa с проблемни дюзи,aко пикaт мaлко не е проблем ,чукaт ,но моторa не тресе и бързо влизa в режим ,aко имa прецaкaн рaзпръсквaч е кофти!
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • #23
                  От: Патрола тресе на студено

                  Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                  Както каза Влади реда са ти го написали ама ще го напиша още веднъж

                  1. Проверява се оперативната верига на подгрева - блок на подгрева , кабели и датчик
                  2. Проверява се изпълнителните елементи - двете силови релата закрепени на капака на отсека с релетата , проверява се силовите кабели и предпазители идващи директно от акумулатора
                  3. Проверява се подгрева на 12 В и послеподгрева на 6 В (последогрева работи доста дълго след запалването - 10 - 20 минути зависимост от външната температура )
                  4. Проверяват се шините и изолаторите на свещите
                  5. Свалят се свещите ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НА ТОПЪЛ ДВИГАТЕЛ иначе опасността от скъсване на свещ е много голяма
                  Проверяват се свещите една по една като се подава директно ток от акумулатора - гледа се време на загряване , цвят трябва да достигне до бяло и дължина на загряване на реотана - свещите със три реотана и често някой от тях прекъсва
                  6. Проверява се компресията на мотора - 25 - 30 атмосфери като разликата между отделните цилиндри не трябва да бъде повече от 5 атмосфери
                  7. Свалят се дюзите и се носят на стенд за проверка и регулиране 147 - 150 атм
                  Това е горе долу порядъка , в процеса на на диагностика проблема трябва да се елиминира
                  Принципно всяка диагностика на силовия агрегат почва с проверка на механичното му състояние.
                  Останалите процедури си ги подреждайте , няма да съм против.
                  Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Патрола тресе на студено

                    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                    Принципно
                    рд28т е капризен откъм свещи и тресе от тях в 99% от случаите
                    Понеже без свещи не ще да пали и лятото (е на въже става) вероятно има проблем в послегреенето. Което е или кофти свещи или реле или т.нар. компютър. Проверява се за около 10 мин с прост мулицет.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Патрола тресе на студено

                      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                      Ако няма 12 В няма да запали ама хич , след това релетата прехвърлят на 6 В , така че някакъв подгрев има , друг е въпроса до колко е истински подгрева . Почти съм сигурен че проблема е в свещите - не работят коректно
                      Нищо не прехвърлят релетата ,пускат си 12в . На късата шина ако липсва минуса греят само предните три а жълтите ги няма и тресе.Мултицет,пробна лампа докато колегата не премери ще си умуваме дълго по темата.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Патрола тресе на студено

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        рд28т е капризен откъм свещи и тресе от тях в 99% от случаите
                        Понеже без свещи не ще да пали и лятото (е на въже става) вероятно има проблем в послегреенето. Което е или кофти свещи или реле или т.нар. компютър. Проверява се за около 10 мин с прост мулицет.
                        Петре , имах предвид принципно реда за диагностика.И после в залепеното не пречи да се добавят "някои дежурни магарии".
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Патрола тресе на студено

                          Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                          Петре , имах предвид принципно реда за диагностика.И после в залепеното не пречи да се добавят "някои дежурни магарии".
                          Да, няма спор. Просто тука може да се почне отзад напред, щото това е най-вероятната причина за проблема и се диагностицира бързо и лесно.


                          ПП Я да кача така митичната схема на работа да е ясно кое как се мери. Накратко - послегреенето е 10 минути.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:preheating.jpg
Прегледи:1
Размер:76.1 КБ
ID:5735304

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:preheating1.jpg
Прегледи:1
Размер:107.8 КБ
ID:5735305

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:preheating2.jpg
Прегледи:1
Размер:89.8 КБ
ID:5735306
                          Последно редактирано от turtey; 23-11-16, 18:58.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #28
                            От: Патрола тресе на студено

                            Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                            Нищо не прехвърлят релетата ,пускат си 12в . На късата шина ако липсва минуса греят само предните три а жълтите ги няма и тресе.Мултицет,пробна лампа докато колегата не премери ще си умуваме дълго по темата.
                            Трите свещи на 4-ти , 5-ти и 6-ти цилиндър са двуполюсни и след първоначалния подгрев на 12 В , релето обръща поляритета , схемата се трансформира в последователно вързване и на дългата шина показанието на волтмера е 6 В . На късата шина при първоначалния подгрев релето подава (-) , на дългата шина (+) . При послеподгрева на късата шина релето подава (+) 12 В , оттам през двуполюсните свещи от долните полюси и през дългата шина на еднополюсните свещи - ето ти къде са 6 В . И не , не става с мултицет защото с него ще премериш само напрежението - трябва да се закачи товар на дългата шина ( вентилатор или някакъв ел мотор ) за да разбереш дали релетата работят коректно
                            Ако няма минус на двуполюсните (късата шина ) при първоначален подгрев няма да запали на три цилиндъра ... аман от разбирачи ...
                            VEREYA MOTORSPORT TEAM

                            Коментар


                            • #29
                              От: Патрола тресе на студено

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Да, няма спор. Просто тука може да се почне отзад напред, щото това е най-вероятната причина за проблема и се диагностицира бързо и лесно.


                              ПП Я да кача така митичната схема на работа да е ясно кое как се мери. Накратко - послегреенето е 10 минути.

                              [ATTACH=CONFIG]891799[/ATTACH]

                              [ATTACH=CONFIG]891800[/ATTACH]

                              [ATTACH=CONFIG]891801[/ATTACH]
                              Еиййй, с тоя френски направо ми ставаш баща !

                              Ше помола Гагич да ми го преведе.
                              ... освен ако не се е надул, след като от вчера е ТВ звезда.
                              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                              Коментар


                              • #30
                                От: Патрола тресе на студено

                                Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                                Принципно всяка диагностика на силовия агрегат почва с проверка на механичното му състояние.
                                Останалите процедури си ги подреждайте , няма да съм против.
                                ... и заради нагоряли контакти на релето или слаба връзка ще свалиш свещите или дюзите ...
                                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X