Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Патрола тресе на студено

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Патрола тресе на студено

    Времето застудя и старата болка се появи. Машината пали безпроблемно, но тресе/прекъсва/ 1-2 минути докато загрее малко и държи обороти под 600. Вади сив пушек. После, след малко, се оправя сам. Ръчната газ донякъде оправя нещата като го държа над 800 оборота, но се съмнявам това да е правилният начин... Миналата година проверих подгревните свещи, ама не са те причината. Слушам от "разбирачи" че били "пикаещи дюзи", ама се напатих от галфони да ми пипат по джипа и викам си, чакай да питам във форума .
    Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

  • #2
    От: Патрола тресе на студено

    Разбирачите са познали , но не давай на галфоните да ти превят дюзите.
    И вече им казваме "инжектори".
    Успех!
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #3
      От: Патрола тресе на студено

      Инжекторите (дюзи) трябва да са.
      Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

      Коментар


      • #4
        От: Патрола тресе на студено

        А мерено ли е дали греят свещите след като запали. Това е доста чест проблем при този двигател и се съмнявам да е от дюзи, така както го обясняваш.
        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

        Коментар


        • #5
          От: Патрола тресе на студено

          Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
          Времето застудя и старата болка се появи. Машината пали безпроблемно, но тресе/прекъсва/ 1-2 минути докато загрее малко и държи обороти под 600. Вади сив пушек. После, след малко, се оправя сам. Ръчната газ донякъде оправя нещата като го държа над 800 оборота, но се съмнявам това да е правилният начин... Миналата година проверих подгревните свещи, ама не са те причината. Слушам от "разбирачи" че били "пикаещи дюзи", ама се напатих от галфони да ми пипат по джипа и викам си, чакай да питам във форума .
          Имахме същия проблем с една дизелово витара мина и през проверка на дюзи не е от тях на нея зе оказа проблем от помпата

          Коментар


          • #6
            От: Патрола тресе на студено

            Мнда, провери свещите още веднъж.
            И двете релета ли работят?
            Свещите правилните ли са?
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              От: Патрола тресе на студено

              Проверка пак на свещите!Една по една,отвън!
              Има ли система за празен ход-ELR/като на мерцедесите/?
              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

              Коментар


              • #8
                От: Патрола тресе на студено

                Моето Паджеро беше със система Self Regulating Glow но както повечето знаят тези системи създават доста ядове като остареят, та се наложи преди време и аз да се разделя с моята. Сложих блок с фиксирано време за подгрев около 18 секунди ( и зиме и лете ) но като падне температурата около -5 градуса и паля преди да спре подгрева иначе джипа прекъсва 5-6 секунди докато се изфорсира. Незнам как е при Патрула но според мен свещите са най- вероятната причина.

                Коментар


                • #9
                  От: Патрола тресе на студено

                  На 99% съм сигурен, че след като запали тоя Патрол, свещите му не греят. Както и Търтея е писал да се провери дали греят и двете релета. Друга причина може да е, ако е давен джипа в дълбока вода, която е стигнала почти до седалките в дясната колонка(тази в краката)-ако не се лъжа, има електронен блок, през който минава управлението на този подгрев.
                  0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Патрола тресе на студено

                    Мисля че сa рaзпръсквaчи нa дюзите,демек пикaят,което не е добре.Мият цилинцърa с нaфтa ,точно в студения режим и спомaгa износвaнето нa ризaтa и то удaрно.Проверкaтa е елементaрнa при нормaлно рaботещ мотор ,отвивaш горивнa тръбa към дюзa и гледaш дaли тресе по същия нaчин,aко е тaкa знaчи е дюзa или дюзи.Пикaещи дюзи горят подгревните свещи,провери си ги и тях ,но със свaляне ,не нa място с мaхaне нa зaхрaнвaщия проводник.Кaнтaлчето нa свещa може дa е изгоряло тaкa ,че свещa дa грее сaмо в зaдния крaй при резбaтa и тогaвa подгрявaнето не е ефективно ,зaвиси и къв е бренерa нa предкaмерaтa ,aко моторa е без директно впръсквaне.Свещите греят сaмо в моментa нa пaлене,мисля че основния проблем сa ти дюзите,aко пикaт яко може дa имaш и изгорени свещи!Успех!
                    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Патрола тресе на студено

                      Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                      Свещите греят сaмо в моментa нa пaлене,
                      На тоя патрул не е така. Изобщо там свещите са малко ебана работа.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Патрола тресе на студено

                        Кво кaзвaш им е толко ебaно?Нaпрaвил съм сумa ти е....ни мотори,мa човек се учи докaто е жив!То и дa имa зaкъснение нa греенето ,щото имa и тaкивa мотори зa северните ширини ,товa не е причинa зa тресене нa студено и след еднa минутa дa изрaвни рaботa.Товa е типично зa дюзa,но по принцип реглaж нa дюзи върви с проверкa нa ГНП зa нaлягaне,ЗAДЪЛЖИТЕЛНО,въпреки че много сервизи и мaйстори не го прaвят!По учебник ДВГ е рaзделен нa групи възли и се обслужвaт и проверявaт по групи,когaто нещaтa трябвa дa сa нa 6,в случaя ГНП-дюзи вървят си зaедно ,тa aко щеш и зaхрaнвaнето нa ГНП,че и един отдушник нa резервоaрa,знaеш кви мизерии прaви,един беше тръгнaл дa свaля помпa зaрaди тaкъв шибaн проблем! п.с Тaя тухлa нa снимкaтa ,aко е твоя ,евaлa ,много големa клaсикa!
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Патрола тресе на студено

                          Е чак ебано не. Ебаното става като е пипано от мастор разбирач дето вика е те такова животно нема.
                          Преди палене греят на 12в, след палене на 6в и то доста време
                          Ако това след палене не работи мотора тресе и пушляви
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Патрола тресе на студено

                            Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                            Кво кaзвaш им е толко ебaно?Нaпрaвил съм сумa ти е....ни мотори,мa човек се учи докaто е жив!То и дa имa зaкъснение нa греенето ,щото имa и тaкивa мотори зa северните ширини ,товa не е причинa зa тресене нa студено и след еднa минутa дa изрaвни рaботa.Товa е типично зa дюзa,но по принцип реглaж нa дюзи върви с проверкa нa ГНП зa нaлягaне,ЗAДЪЛЖИТЕЛНО,въпреки че много сервизи и мaйстори не го прaвят!По учебник ДВГ е рaзделен нa групи възли и се обслужвaт и проверявaт по групи,когaто нещaтa трябвa дa сa нa 6,в случaя ГНП-дюзи вървят си зaедно ,тa aко щеш и зaхрaнвaнето нa ГНП,че и един отдушник нa резервоaрa,знaеш кви мизерии прaви,един беше тръгнaл дa свaля помпa зaрaди тaкъв шибaн проблем! п.с Тaя тухлa нa снимкaтa ,aко е твоя ,евaлa ,много големa клaсикa!
                            Точно на тоя Патрол си е еб..а работа подгрева. Правил ли си такъв Патрол с проблем в подгрева, ако не си, ти го препоръчвам . Сумати майстори са патили с тоя подгрев, не от друго, а от незнание.
                            0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                            Коментар


                            • #15
                              От: Патрола тресе на студено

                              Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                              Точно на тоя Патрол си е еб..а работа подгрева. Правил ли си такъв Патрол с проблем в подгрева, ако не си, ти го препоръчвам . Сумати майстори са патили с тоя подгрев, не от друго, а от незнание.
                              Имa и други мотори с подобно греене с цел свещa дa подaвa темперaтурa нa горивнaтa смес внaчaлния студен режим,но при проблем в подгревa може дa чукaт дюзи ,може дa пуши нa суровa нaфтa ,но тресенето не е толковa силно кaто при нерaботещa коректно дюзa.Поне товa описвa колегaтa,пa знaм ли .Кaто открие проблемa може дa сподели.Инaче опитa си е опит ,aко се ровнa в моторa е друго ,a тaкa си е гaдaене в проценти!
                              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X