Обява

Свий
Няма добавени обяви.

nissan terrano 2 2.7tdi кодове за грешки!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: nissan terrano 2 2.7tdi кодове за грешки!

    Що не питаш колегата? Споменава друга цена ...

    https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=234480

    Само уточни дали системата ти е Зексел или Бош ...

    Тук също поразпитай
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • От: nissan terrano 2 2.7tdi кодове за грешки!

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Огледай по-внимателно буксата и вероятно ще се сетиш и сам. Не мога да ти кажа как е, че последното махане беше преди 10 години сигурно, но не беше нищо сложно и не съм имал проблеми. Понякога и на самата пластмаса може да има надпис на къде се бута за да я откопчаеш.

      Просто я огледай по-внимателно.

      и... това че гофрата е добре не значи че кабелите сътре и те са добре. Имал съм 2 прекъсвания на жици от нищото. Лошото е че тоя кабел не е просто жица, а е коаксиален, но пък и именно заради това че е коаксиал, предполагам че не е жица, а най-много някоя замърсена/клаясала букса по пътя. Повечето букси също се разглобяват много лесно на съставните си части и често могат да се гледат перце по перце.
      Здравей,

      Благодаря.
      Успях да се справя с буксата на pc-то.
      Внимателно прегледах всички кабели по гофрите, като внимателно ги извадих и прегледах 1 по 1 за прекъсване или закъсване.
      Замерих кабелите от буксата (датчик колянов вал) до пц-то, както е описано в ръководството, но няма прекъсване.
      Прегледах, де що кабели има по двигателния отсек за прескъване, но уви не открих прекъсване.
      Също прегледах и буксите, единствено на 1 кръгла букса открих замърсяване и беше леко клеясала.
      Почистих буксата с контактен спрей и такъв за отблъскване на вода. Останалите букси също почистих, макар и да не бяха замърсени.
      Кабелите ги подредих обратно в гофрите от където ги бях изкарал.
      След интервенцията, 2-3 дена чекът не светеше, джипът си вървеше нормално без прекъсване, но на 3-ия отново започна да свети чека.
      Чека си свети предимно когато е студен автомобила, но прекъсването е рядко.
      Прегледах всичките гумени маркучи за износване или цепнатини, но такива не открих.
      В форума бях прочел, че има цедка на нафтовата помпа (bosch), но не открих такава, болтът си беше кух безцедка.
      Смених и нафтов филтър, но без успех. продължава да си свети чека от време на време.
      Купих си и диагностика за 14 пиновата букса, като преглеждам с ecu talk там също ми дава грешка 47.
      Когато сменях датчика с нов ми направи впечатление, че стария имаше отчупено 1 пластмасово парченце, което най-вероятно се беше раздробило в кутията.
      Извадих много малки парченца от него с пинсета, а резбите от които чете датчкика бяха станали черни.
      Опитах да ги изчистя през дупката на датчика до колкото е възможно, но вероятно има още замърсено някъде.
      В момента през дупката на датчика изглеждат чисти.
      Чудя се дали е възможно да има още замърсяване на резбите от които чете датчика?
      Ако има останало замърсяване по резбите(което не се вижда), то това ще изисква сваляне на кутията и ръчно почистване.

      Коментар


      • От: nissan terrano 2 2.7tdi кодове за грешки!

        Ъъъ, какви резби? Датчика чете зъбите на венеца на маховика. Сега, ако има поражения по венеца на маховика, нищо не мога да кажа - ще трабва да се махат скорости.

        И понеже това е измежду най-неприятните занимания по терано (а и въобще) занимание и не мога да си представя какво там може да шашка датчика, вся пак направи всичко останало, което може да изключи проблем там - например премери съпротивлението на датчика, ама през буксата на компютъра. Хубаво е и да викнеш някой да кълчи кабелните снопове докато мериш.

        Понеже кабела е коаксиалка, не се хваща току така. Ако е прекъснато жилото по никакъв начин външно не можеш да усетиш че кабела е прекъснат.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: nissan terrano 2 2.7tdi кодове за грешки!

          Проблема е решен.
          Нова умна дюза и всичко е на шест.
          220лв.,но не знам от къде я поръча брат ми. Знам само, че е ползвана голяма отстъпка.
          Поздрави на всички отзовали се. ��
          [SIGPIC][/SIGPIC]
          DISCO 1-200TDI-бял...

          Коментар


          • От: nissan terrano 2 2.7tdi кодове за грешки!

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Ъъъ, какви резби? Датчика чете зъбите на венеца на маховика. Сега, ако има поражения по венеца на маховика, нищо не мога да кажа - ще трабва да се махат скорости.

            И понеже това е измежду най-неприятните занимания по терано (а и въобще) занимание и не мога да си представя какво там може да шашка датчика, вся пак направи всичко останало, което може да изключи проблем там - например премери съпротивлението на датчика, ама през буксата на компютъра. Хубаво е и да викнеш някой да кълчи кабелните снопове докато мериш.

            Понеже кабела е коаксиалка, не се хваща току така. Ако е прекъснато жилото по никакъв начин външно не можеш да усетиш че кабела е прекъснат.

            Здравей,

            Стигнах до маховика, оказа се чист. Датчика следи 1 дупка на маховика, а не зъбци.
            След като видях, че маховика е чист и няма поражения се насочих пак към сноповете с кабели.
            Премахнах гофрата и я разшплентих всички кабели. Направих земерване от ECu-то на пиновете показани по мануала на джипа.
            Измерването показа 905-6 ома, а на самия датчик ~915 ома.
            Размърдахме кабелите с 1 познат, де що кабел има, замервах за прекъсване, обаче не открих такова.
            Мърдахме всички кабели, но няма прекъсване или отклонение от показанията.
            Свети си чека и показва грешка 47, гледано с ECU talk, а прекъсването от 2000 до ~ 2300 оборота пак си го има.
            Направи ми впечатление, че след като я запаля и повиша оборотите като тръгна или на място до ~1500, чека спира да свети.
            Откача ли датчика за коляновия вал не пали. Почистих MAF сензора, като помислих че може да е от него, но не.
            След откачане на маф сензора влиза в някакъв режим и немога да карам с повече от 50км. и ~2000, 2200 оборота.
            Незнам от къде може да е вече това прекъсване и грешка. Някои ми беше споменал, че може да е ECU-то.
            Ходих пpи 1 момче което, гледа ECU-to с ниссан консулт и каза грешка P0335, което според каталога е грешка 0407=47 (CRANK POS SEN(TDC)). Отклонения от стойностите на другите датчици нямаше.
            Смених бензиностацията от която зареждам с друга и сложих добавка за почистване на дюзи, помпа(bardahl), защото си мисля че може и от горивото да е или замърсени дюзи.
            След като изгоря нафтата с добавката, ще пиша за резултат.
            Прекъсването най-вече се усеща когато карам с 50км и педала на газта е в 1 положение.

            Коментар


            • Здравейте,
              Собстветик съм Нисан Терано 2 2.7 2000г.от година и половина.Много съм доволен от джипката докато не ми направи проблем преди два дни.Сутринта е запалих без никакъв проблем след като изминах около 50м.колата загуби мощност не загасна не се клати просто не се форсира,след около минута всичко си дойде на място и колата си заработи нормална.След 5-6 километра вече загуби мощност и остана в авариен режим когато е загасих и запалих от ново вече не беше в авариен режим.Сега в момента колата се движи нормално до 2500 об.над тези обороти губи мощност бавно набира светва чека но не остава в авариен режим.По темата със сервизите се почна че неможели да и направят дигагностика в работен режим даже и в Нисан не можело да съм сменял помпата с механична с жило и т.н.Грешките които успяват да разчетат са р1246 , р0235 .
              Ако някой може да помогне ще съм много благодарен.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Xs7yle Преглед на мнение
                ...оказа се чист. Датчика следи 1 дупка на маховика, а не зъбци.
                Следи и двете! Дупката му е за ориентация къде е 0 градуса, после чете по зъбите къде е във всеки момент.


                Първоначално публикуван от G.Kolev Преглед на мнение
                Здравейте,
                Собстветик съм Нисан Терано 2 2.7 2000г.от година и половина.Много съм доволен от джипката докато не ми направи проблем преди два дни.Сутринта е запалих без никакъв проблем след като изминах около 50м.колата загуби мощност не загасна не се клати просто не се форсира,след около минута всичко си дойде на място и колата си заработи нормална.След 5-6 километра вече загуби мощност и остана в авариен режим когато е загасих и запалих от ново вече не беше в авариен режим.Сега в момента колата се движи нормално до 2500 об.над тези обороти губи мощност бавно набира светва чека но не остава в авариен режим.По темата със сервизите се почна че неможели да и направят дигагностика в работен режим даже и в Нисан не можело да съм сменял помпата с механична с жило и т.н.Грешките които успяват да разчетат са р1246 , р0235 .
                Ако някой може да помогне ще съм много благодарен.
                Правиш описаната в линка процедура, правиш клипче на миганята и после може да коментираме:
                https://offroad-bulgaria.com/forum/о...и#post227387

                По това време на годината е силно вероятно да иде реч за калпава нафта. Като за начало си смени горивния филтър и налей качествена нафта някъде. Може и 5-6 литра бензин, литър двутактово масло (минерално на OMV например) и нафта догоре.

                И не е лошо да споменеш с каква горивна система си - Bosch(маркучета за обратна нафта между дюзите) или Zexel(метални тръбички между дюзите). При Bosch има и филтърче в болта на входящата нафта на помпата.

                Та:
                1. Прочети грешките
                2. Смени си горивния филтър (MANN е оригинално вграждания)
                3. Провери цедката в болта на помпата, после при навиването може да смениш и дифтунгите.


                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • След като смених горивният филтър от който изтече вода и какви ли не боклуци колата си подобри работата но не съвсем.Изчистих и цетката в болта на входа на горивната помпа която също беше доста запушена.Гровната ми система се оказа Bosch.След двете интервенции колата се оправи и всичко е наред даже не съм разчитал грешки.Искам да благодаря на колегата Sparky който ми помогна да разреша този проблем.

                  Коментар


                  • От сега да си знаеш - горивен филтър на новозакупена кола се сменя веднага, а после на 2 години, ако караш с нафта от нормални бензиностанции, и всяка година, ако не.

                    За всичката ми експлоатация на дизели (вероятно ще стане нещо като 16 години), при сменяне на такива интервали никога не съм имал нещо съществено като замърсяване при смяна на филтъра. Едната от колите ми беше с 2 пръста жабурняк при първатя смяна.

                    Друго - на конзолата на горивния филтър, в дъното около резбата, където се навива, трябва да има гумено уплътнение. Често го няма (паднало при някоя смяна) и ако нещо минава през резбата - де-факто филтъра ти действа като много по-едър такъв.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • Здравейте,

                      След голямата сага с прекъсването на джипката, накрая проблемът се реши със смяна на умна дюза (бош).
                      Отидох до представителя на Нисан във Варна и се записах за диагностика, от там момчетата ми казаха, че умната дюза не подава коректна информация на компа.
                      След преглед на живи данни споделиха, че умната дюза бърка пц-то на джипката и от там идва прекъсването. Съвета им беше или да слагам силна добавка или да сменя дюзата.
                      Вече бях пробвал с добавки, но така и не даваше резултат, започна търсене и поръчка на нова умна дюза бош.
                      Успях да намеря чисто нова умна, смених я заедно с маркучетата за обратна нафта, тъй като се бяха напукали, а така или иначе не се скъпи.
                      Обезвъздуших системата, изчистих грешката и повече проблема с прекъсване и светване на чека за датчик колянов вал не се появи.
                      Благодарности на Sparky за разрешаването на проблема.

                      Сега съм в процес на търсене на габарит заден ляв на бронята, тъй като в началото на седмицата ме блъснаха отзад след даване на предимство на пешеходец.
                      Само габарита си замина и охлузена броня, но габаритите за бронята явно са кът, защото звънях на доста места.






                      Коментар


                      • Еми за съжаление понякога само четене на грешки не помага. Компа ти е трупал грешки, защото показанието на дюзата не е съответствало на показанието от коляновия вал, а де-факто и двата като съпротивление са били достатъчно в норма за да не изпляка дирекно грешка "умна дюза".

                        На живи данни се вижда много добре какво е наистина.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • Здравейте,
                          Карам Терано 2 - 2,7 TDI 2001 от 8 години и до сега не съм имал проблеми с него до вчера сутринта. Беше доста студено / около -9 / и след запалване оставих двигателя да загрее за около 20 мин. След като влязох отново в колата видях, че е светнал чека и AIR BAG. Подадох малко газ и всичко изчезна , но за секунди и пак светнаха. Реших , че е от студа , но след каране цял ден в гората светлините не угаснаха. Не ми се стори да има промяна в работата на двигателя т.к карах бавно в гората , но когато се прибирах от установих ,че на равен път при плавно подаване на газ се усещат прекъсвания м/у 1500 и 2000об. Предполагам ,че това продължава и при високите обороти , но не се усеща.
                          Все едно , че някоя от дюзите прекъсва и от ауспуха излиза бял пушек/като от сурова нафта/ в момента на прекъсванията/. Днес реших да се поровя и изчетох темата ,та след направения тест с "кламер" ми отчете грешка 0304 - умна дюза.Буксата е с 14 пина. Интересно ,че при следване на стъпките описани от sparkybg при първото поставяне на моста лампите започват да мигат за отчитане на грешката , но като го премахна съгласно т.4 светят постоянно. Та въпросите ми са следните:
                          1.Нормално ли е и двете лампи да светят заедно / чек и air bag /?
                          2. Има ли нещо , което да се направи превантивно преди да престъпя към търсенето на тази умна дюза?
                          3.От къде може да се намери тази част т.к разбирам,че е доста дефицитна.

                          Ще бъда благодарен на всеки за всяка информация!

                          Коментар


                          • Двете лампи нямат никаква връзка помежду си. Просто имаш 2 проблема.

                            Вероятно електрически проблем. Ако беше умна дюза щеше да имаш МНОГО осезаема разлика във вървежа.

                            Търси някоя клаясала/разхлабена маса, някоя ръждясала букса или нещо такова.

                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • A4Obg
                              A4Obg коментира
                              Редактиране на коментар
                              Благодарно sparky.
                              Ще ги почна подред.

                          • Здравейте,
                            Вчера реших да си изчистя резервоара на тераното2 2000г.не че е имало нужда ама на.Днес след като излязох и тръгнах колата неще да върви прекъсва и пуше много син дим на сурова нафта.Кото извадих сондата на смукателната тръба имаше идна чаша която махнах и после пак сложих.Да ли не съм сглобил нещо правилно или просто нещо друго е станало?
                            Ако някой е имал подобен случай ще съм благодарен да сподели какво знае.

                            Коментар


                            • Здравейте, от скоро съм собственик на Нисан терано 2.7 дизел, 1999г. След като преминах през проблема с липса на достатъчно мощност в баир/на равно вървеше прилично до 150км.ч./ и го реших чрез почистване на дебитомера със спирт и контактен спрей /както и на сондата в резервоара, така и не разбрах кое помогна/, установих, че лампата на чека на компа липсва. След като сложих тя почна да мига. След опит за разчитане на грешки но само при постоянно късо на 14 пиновата букса, разчетох следните кодове: 1403; 0806; 0808; 1401. Видях от постовете ви, че 1401 и 1403 са аларма и имобилайзер. Аларма мисля, че нямам/светодиода на таблото е отрязан/, а за имобилайзер не знам. Останалите кодове не открих. Регистъра за грешки не може да се нулира чрез изваждане на мостчето по време на контакт и отново окъсяване, тъй като чека продължава да мига. Колата върви прилично и нямам забележки. Моля за помощ. Ако е аларма и имобилайзер, мога ли да излъжа чека? Как да го нулирам?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X