Здравейте,приятели! Закупих такъв джип , обаче се оказа,че ми даване на зор на машината вдига градусите и неможе да охлади като хората 5и6 цилиндър! От мой познати разбрах,че се правел някакъв байпас за тези цилиндри да се охлаждат допълнително!казаха ми ,че се слага и допълнителна помпа и се зацепва виското! Много Ви моля разкажете ми какво точно се прави в такъв случай,понеже който и майстор във Велико Търново да питам никой не е чувал! бих се радвал и някои снимки , за да мога показвам и да ми го направят както трябва! а ако някой познава човек от търново който разбира от това да ми каже и ще го потърся! МНОГО благодаря предварително на отзовалите се!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.
Свий
X
-
От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеA здрава ли му е главата на тоя новозакупен Патрул!?
Коментар
-
От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.
Първоначално публикуван от tishkov86 Преглед на мнение... и веднага качва малко над средатаНие не сме неутрални!
Коментар
-
От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.
Щом изобщо дига 140 нищо му няма.
Освен това средата е относително понятие точно на патрул - уреда на таблото има голяма работна зона.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение... Освен това средата е относително понятие точно на патрул - уреда на таблото има голяма работна зона.
В случая отговаряше на това (няма и 90*, измерено след термостата)
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.
Да де, всичко под червената стелка е окИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.
Първоначално публикуван от tishkov86 Преглед на мнениеЗдравейте,приятели! Закупих такъв джип , обаче се оказа,че ми даване на зор на машината вдига градусите и неможе да охлади като хората 5и6 цилиндър! От мой познати разбрах,че се правел някакъв байпас за тези цилиндри да се охлаждат допълнително!казаха ми ,че се слага и допълнителна помпа и се зацепва виското! Много Ви моля разкажете ми какво точно се прави в такъв случай,понеже който и майстор във Велико Търново да питам никой не е чувал! бих се радвал и някои снимки , за да мога показвам и да ми го направят както трябва! а ако някой познава човек от търново който разбира от това да ми каже и ще го потърся! МНОГО благодаря предварително на отзовалите се!0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"
Коментар
-
От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.
На РД28Т студената вода (охладена през радиатора) влиза в блока в зоната на първи цилиндър и от там се разпространява във водната риза на блока, и се качва във водната риза на главата. Горещата вода минала през целия този път, излиза от главата пак във зоната на първи цилидър. Затова и топлинно последните цилиндри са най натоварени. Това се потвърждава и с мерене с инфрачервен термометър и разликата между първи и шести цилиндър достига 17*. Тоест, на шести е около 90*, а на първи 73.
Според мен е добре да се помисли да се вкара студена вода в блока на 6 цил. Пак така, през тапа на блока. Трябва да се мине и на външен термостат (на маркуча), което не е проблем - има такива термостати.
Коментар
-
От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеНа РД28Т студената вода (охладена през радиатора) влиза в блока в зоната на първи цилиндър и от там се разпространява във водната риза на блока, и се качва във водната риза на главата. Горещата вода минала през целия този път, излиза от главата пак във зоната на първи цилидър. Затова и топлинно последните цилиндри са най натоварени. Това се потвърждава и с мерене с инфрачервен термометър и разликата между първи и шести цилиндър достига 17*. Тоест, на шести е около 90*, а на първи 73.
Според мен е добре да се помисли да се вкара студена вода в блока на 6 цил. Пак така, през тапа на блока. Трябва да се мине и на външен термостат (на маркуча), което не е проблем - има такива термостати.
Коментар
-
От: Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.
За нисан и точно за тоя двигател слушай Влади Раденков - няма по-добър, ама много го мързи тоя "мушморок" ......само на него си и още 2-3 ма направил охлаждане на 5 и 6 цилиндър. На мен не ще....аз затова не си купувам нисан. За виското пак слушай Влади...., но не се качвай да те вози, особено ако нямаш памперс.
Коментар
-
От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.
Първоначално публикуван от tishkov86 Преглед на мнениеМного благодаря!!!
Освен това, монтирането на допълнителни маркучи, съединения, скоби и т.н. залага допълнително слаби места в системата.
Според мен, ако не мислиш да си караш джипа в екстремни режими не пипай. Отдели тези сили и пари в ревизия и подмяна на каквото трябва по охладителната система.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар