Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

    Здравейте,приятели! Закупих такъв джип , обаче се оказа,че ми даване на зор на машината вдига градусите и неможе да охлади като хората 5и6 цилиндър! От мой познати разбрах,че се правел някакъв байпас за тези цилиндри да се охлаждат допълнително!казаха ми ,че се слага и допълнителна помпа и се зацепва виското! Много Ви моля разкажете ми какво точно се прави в такъв случай,понеже който и майстор във Велико Търново да питам никой не е чувал! бих се радвал и някои снимки , за да мога показвам и да ми го направят както трябва! а ако някой познава човек от търново който разбира от това да ми каже и ще го потърся! МНОГО благодаря предварително на отзовалите се!

  • #2
    От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

    Не се занимавай с глупости (особено онази със зацепване на виското)! При изправен двигател и охладителна система машината не вдига никакви градуси. Дори и при състезателно каране в 30+ градуса лятна жега.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

      A здрава ли му е главата на тоя новозакупен Патрул!?

      Коментар


      • #4
        От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        A здрава ли му е главата на тоя новозакупен Патрул!?
        Да ви кажа честно незнам! Купих го от варна и фо търново със скорост 100-110 няма проблем, но кача ли 140 примерно за по-дълго и веднага качва малко над средата

        Коментар


        • #5
          От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

          Първоначално публикуван от tishkov86 Преглед на мнение
          ... и веднага качва малко над средата
          Малко над средата при зор бива.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

            Щом изобщо дига 140 нищо му няма.
            Освен това средата е относително понятие точно на патрул - уреда на таблото има голяма работна зона.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              ... Освен това средата е относително понятие точно на патрул - уреда на таблото има голяма работна зона.
              Ей на това му викам "малко над средата" (след качване на газопровода)

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1230204.JPG
Прегледи:1
Размер:295.4 КБ
ID:5673712

              В случая отговаряше на това (няма и 90*, измерено след термостата)

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1230205.JPG
Прегледи:1
Размер:267.2 КБ
ID:5673713
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #8
                От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

                Да де, всичко под червената стелка е ок
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

                  Първоначално публикуван от tishkov86 Преглед на мнение
                  Здравейте,приятели! Закупих такъв джип , обаче се оказа,че ми даване на зор на машината вдига градусите и неможе да охлади като хората 5и6 цилиндър! От мой познати разбрах,че се правел някакъв байпас за тези цилиндри да се охлаждат допълнително!казаха ми ,че се слага и допълнителна помпа и се зацепва виското! Много Ви моля разкажете ми какво точно се прави в такъв случай,понеже който и майстор във Велико Търново да питам никой не е чувал! бих се радвал и някои снимки , за да мога показвам и да ми го направят както трябва! а ако някой познава човек от търново който разбира от това да ми каже и ще го потърся! МНОГО благодаря предварително на отзовалите се!
                  Това с допълнителното охлаждане на 5 и 6 цилиндър не е лошо, но с блокиране на виското- това е най-тъпото нещо,което съм чувал. Както казват и колегите, ако всичко е наред по охладителната система не трябва да вдига температура. Нормално стрелката за температурата трябва да стои точно преди средата. При голям зор и по-високи километри е възможно да вдигне леко температурата, но не и непосредствено преди червения сектор. За допълнително извеждане на охлаждане за 5 и 6 цилиндър на Y60 и Y61 се налага сваляне на цилиндровата глава, за да може да се махне тапата намираща се отзад на главата и на нейно място се слага коляно на 90 градуса с резба. На Y260 става без да се сваля главата, но там има достатъчно място за това.
                  0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                  Коментар


                  • #10
                    От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

                    Ако те съмнява че грее, проверете радиатора да не е запушен, виското дали работи адекватно и след това карай нататък.
                    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                    Коментар


                    • #11
                      От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

                      Много благодаря! Така и ще направя!

                      Коментар


                      • #12
                        От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

                        На РД28Т студената вода (охладена през радиатора) влиза в блока в зоната на първи цилиндър и от там се разпространява във водната риза на блока, и се качва във водната риза на главата. Горещата вода минала през целия този път, излиза от главата пак във зоната на първи цилидър. Затова и топлинно последните цилиндри са най натоварени. Това се потвърждава и с мерене с инфрачервен термометър и разликата между първи и шести цилиндър достига 17*. Тоест, на шести е около 90*, а на първи 73.
                        Според мен е добре да се помисли да се вкара студена вода в блока на 6 цил. Пак така, през тапа на блока. Трябва да се мине и на външен термостат (на маркуча), което не е проблем - има такива термостати.

                        Коментар


                        • #13
                          От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          На РД28Т студената вода (охладена през радиатора) влиза в блока в зоната на първи цилиндър и от там се разпространява във водната риза на блока, и се качва във водната риза на главата. Горещата вода минала през целия този път, излиза от главата пак във зоната на първи цилидър. Затова и топлинно последните цилиндри са най натоварени. Това се потвърждава и с мерене с инфрачервен термометър и разликата между първи и шести цилиндър достига 17*. Тоест, на шести е около 90*, а на първи 73.
                          Според мен е добре да се помисли да се вкара студена вода в блока на 6 цил. Пак така, през тапа на блока. Трябва да се мине и на външен термостат (на маркуча), което не е проблем - има такива термостати.
                          Много благодаря!!!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

                            За нисан и точно за тоя двигател слушай Влади Раденков - няма по-добър, ама много го мързи тоя "мушморок" ......само на него си и още 2-3 ма направил охлаждане на 5 и 6 цилиндър. На мен не ще....аз затова не си купувам нисан . За виското пак слушай Влади...., но не се качвай да те вози, особено ако нямаш памперс.

                            Коментар


                            • #15
                              От: ПОМОЩ , Байпас за Патрол 2.8 ГР 1995г.

                              Първоначално публикуван от tishkov86 Преглед на мнение
                              Много благодаря!!!
                              Да предупредя, че с тия преработки трябва да се внимава! Ние не знаеме конструкцията на водната система вътре в бкока и главата, сечения, потоци, скорости и т.н.
                              Освен това, монтирането на допълнителни маркучи, съединения, скоби и т.н. залага допълнително слаби места в системата.
                              Според мен, ако не мислиш да си караш джипа в екстремни режими не пипай. Отдели тези сили и пари в ревизия и подмяна на каквото трябва по охладителната система.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X