От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош.
И при мен няма ЕГР, иначе волтажа играе м/у 1,4- 2,4в гледано през ECUTalk. Гледах сървис мануала там пише при работа на място м/у 1.5-2.1в, и понеже пробвах с чисто нов бош сензор/абсолютно същото!/ реших и да замеря кабели, връзки стойности на сензора при изкл./вкл. мотор. Всичко е в норма: при контакт 1,05в/норма 1в/, на работещ мотор 2,15в/норма 2,1в/. Затова реших че или всичко е ОК, защото програмата си опреснява данните през 10 мили секунди, и такива колебания може да се хванат само на осцилоскоп, но не и с мултицет. Или вариант две: ECU, понеже всичко до него е проверено- връзки, кабели. Отварях и него де, всички спойки/елеминти изглеждат като нови, презапоих тези на МАФа/само буксата отвътре/ и го затворих без промяна. Между другото атмосферния сензор е Motorola, ама това ей така без връзка го казвам, щото ме е яд че не го снимах.
Както и да е, довечера или утре ще има още от мен, ама да видим дали ще е точно по темата. Преди две седмици мих помпата заради предстоящата интервенция, и след 2-3км наби грешка 96- Умна дюза. Почти бях сигурен че не съм мокрил чак натам, но го приех като последствие от миенето. Колата загасна и запали два пъти в движение и толкова, записа си грешката и след "рестарт" на мотора чека изгасна. И така до снощи, при подаване на газ на място изгасна и запали чека! След това запали и чека си изгасна. Сигурно довечера ще прочета грешката, иначе и днес колата си пали/върви нормално както преди реглажа- ама не тресе.
И при мен няма ЕГР, иначе волтажа играе м/у 1,4- 2,4в гледано през ECUTalk. Гледах сървис мануала там пише при работа на място м/у 1.5-2.1в, и понеже пробвах с чисто нов бош сензор/абсолютно същото!/ реших и да замеря кабели, връзки стойности на сензора при изкл./вкл. мотор. Всичко е в норма: при контакт 1,05в/норма 1в/, на работещ мотор 2,15в/норма 2,1в/. Затова реших че или всичко е ОК, защото програмата си опреснява данните през 10 мили секунди, и такива колебания може да се хванат само на осцилоскоп, но не и с мултицет. Или вариант две: ECU, понеже всичко до него е проверено- връзки, кабели. Отварях и него де, всички спойки/елеминти изглеждат като нови, презапоих тези на МАФа/само буксата отвътре/ и го затворих без промяна. Между другото атмосферния сензор е Motorola, ама това ей така без връзка го казвам, щото ме е яд че не го снимах.
Както и да е, довечера или утре ще има още от мен, ама да видим дали ще е точно по темата. Преди две седмици мих помпата заради предстоящата интервенция, и след 2-3км наби грешка 96- Умна дюза. Почти бях сигурен че не съм мокрил чак натам, но го приех като последствие от миенето. Колата загасна и запали два пъти в движение и толкова, записа си грешката и след "рестарт" на мотора чека изгасна. И така до снощи, при подаване на газ на място изгасна и запали чека! След това запали и чека си изгасна. Сигурно довечера ще прочета грешката, иначе и днес колата си пали/върви нормално както преди реглажа- ама не тресе.
Коментар