А този EcuTalk има ли го за андроид? Инсталирах си NDS, но не ми работи. Стартира, намира устройството по Блутут и накрая дава съобщение Cant load ,ini File. Иначе устройството работи Torque на телефонът ми.
Мисля, че EcuTalk го няма за Андроид. Моето е с 16 пинова букса и го чета с NDSII, инсталирана на компютър, Windows10 и VAG KKL кабел. Пробвай NDSI, тя е под друг протокол, ( виждал съм, че чете 14 пинова букса през Андроид), но дори да го прочетеш, закачиш не зная дали ще ти върши работа. NDS е повече за бензинови двигатели.
Разликата е, че са под различни протоколи NDSI и EcuTalk работят под един OBD или OBDI а NDSII под друг OBDII. Това съм го дискутирал и с Peter, AU. Да, правилно разбираш нещата.
Не между NDSI и NDSII, тя е ясна. Разлика NDS и NDSI има ли? Както го разбирам е едно и също.
NDSII е само за 2.7TDI с 16 пинова букса. Всички други теранота или са 14 пинова, или ZD30, които въпреки че са със 16 пинова букса, имат протокол като на 14 пиновата и работят с преходник между 16 и 14 пинова.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Не между NDSI и NDSII, тя е ясна. Разлика NDS и NDSI има ли? Както го разбирам е едно и също.
NDSII е само за 2.7TDI с 16 пинова букса. Всички други теранота или са 14 пинова, или ZD30, които въпреки че са със 16 пинова букса, имат протокол като на 14 пиновата и работят с преходник между 16 и 14 пинова.
NDS не е ли про версията?
Иначе аз пробвах и с I и с II и с III, но все ми изкарва същата грешка.
[QUOTE=sparkybg;3412117] Разлика NDS и NDSI има ли? Както го разбирам е едно и също.
Честно, не зная ! По-скоро няма, NDS и NDSI са едно и също. Скоро закачах едно с 16 пина, грешката я прочете (P0100, на помпа Зексел бяха сложили дебитомер Бош, джамбази), но живи данни не, преходника от 16 към 14 го бях увъртял и не можах с EcuTalk и Consult да го закача. Извинявам се, че темата е малко в страни от ГНП но все пак, ако има ентусиасти, които искат да си ровят по помпите сами, трябва да се сдобият с тези програми, иначе на ухо.
Sparky за TD27мотора оборотите са 725 +-50 не е както при ZD30725+-25
А на EC-453 не пише бищо за оборотите.
Иначе един приятел беше го закачил и хвана автоматика с някаква унивеесална диагностика, но проверява само за грешки.
ще се опитам да взема информация от нисан за тази работа.
Иначе един приятел беше го закачил и хвана автоматика с някаква унивеесална диагностика, но проверява само за грешки.
ще се опитам да взема информация от нисан за тази работа.
Картинките дето си постнал по-нагоре с часовниците с червени стрелки са от ECUTalk софтуера, тоест той при теб работи. Защо се мъчиш с друго, не знам.
Тази например:
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Sparky аз си реших проблема с оборотите и гасненето, но се мъча защотото не съм сигурен дали съм го решил или съм го фиксирал от другаде.
Ако съм го фиксирал от другуде все ме тормози да не последва друг проблем. Затуй искам да видя автимарика.
Ако гледам даните по сервизна книжка аз качих на 760 оборота което си е в нормите 725+50=775 с отклонение от фабричните, но все пак в норма.
Това отклонение можем и да го вземем и износване на механиката в самата помпа, което ще си е нормално.
Сега пък като ми даде тези дани за оборотите на дюзата 725+-25 пак ми вкара муха в главата. А и тези дани да точно за зекселската обпвени от бош.
А и ако има нещо което незнаем да го научим и за напред.
До края на седмицата ще имам инфоемация в нисан какво ползват за диагностика на това чудо.
Мисълта ми беше защо се мъчиш с друго, като се знае че EcuTalk със сигурност работи. Просто го свали и действай с него.
В момента с него действам, но имам възможности да черпя инфо от нисан в чужбина. Имам приятел който продава коли и работи с нисан от там ще черпя инфо.
Ако не стане както каза ти ще кача видео с каквото имам и ще обсъдим да видим какво става.
Навил съм се да намерим защо се получават тези разминавания, ще ни е от полза за напред.
Интересно е дали спира горивото при връщане на газта и високи обороти.
Ако го караш, обърни внимание и как се движи разхода на гориво, макар че сега в студа и без друго ще е висок.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
За разхоса нищо не мога да кажа, съмнява ме, че качи малко, но пък си е много студено. Гратско ми дава около 16 разход.
При връщабе на газта не спира горивото, а и няма как да спре при автоматик.
Спирането на горивото не виждам каква връзка има с автоматика. И на място на Р и на N като развъртиш до към 3000 и отпуснеш рязко докато не слязат до около 1500 трябва да го спре, при което единия сигнал за оборотите в живите данни се занулява за момент.
Ако си преместил капака така че да не може да спира съвсем горивото, това ти е решило проблема с гасненето, но ще вдигне разхода.
Зимния ми разход никога не е бил повече от 15. Обикновено е 12.5-13.5.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар