Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

    Няма го за Android.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

      Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
      А този EcuTalk има ли го за андроид? Инсталирах си NDS, но не ми работи. Стартира, намира устройството по Блутут и накрая дава съобщение Cant load ,ini File. Иначе устройството работи Torque на телефонът ми.
      Мисля, че EcuTalk го няма за Андроид. Моето е с 16 пинова букса и го чета с NDSII, инсталирана на компютър, Windows10 и VAG KKL кабел. Пробвай NDSI, тя е под друг протокол, ( виждал съм, че чете 14 пинова букса през Андроид), но дори да го прочетеш, закачиш не зная дали ще ти върши работа. NDS е повече за бензинови двигатели.

      Успех!

      Коментар


      • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

        Я ни светни за разликата межди NDS и NDSI че нещо се объркАх?

        Аз под NDS и NDSI разбирам това (демек Nissan Data Scan 1):
        http://home.exetel.com.au/nds/NDSI/index.php
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Я ни светни за разликата межди NDS и NDSI че нещо се объркАх?

          Аз под NDS и NDSI разбирам това (демек Nissan Data Scan 1):
          http://home.exetel.com.au/nds/NDSI/index.php
          Разликата е, че са под различни протоколи NDSI и EcuTalk работят под един OBD или OBDI а NDSII под друг OBDII. Това съм го дискутирал и с Peter, AU. Да, правилно разбираш нещата.

          Коментар


          • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

            Не между NDSI и NDSII, тя е ясна. Разлика NDS и NDSI има ли? Както го разбирам е едно и също.

            NDSII е само за 2.7TDI с 16 пинова букса. Всички други теранота или са 14 пинова, или ZD30, които въпреки че са със 16 пинова букса, имат протокол като на 14 пиновата и работят с преходник между 16 и 14 пинова.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Не между NDSI и NDSII, тя е ясна. Разлика NDS и NDSI има ли? Както го разбирам е едно и също.

              NDSII е само за 2.7TDI с 16 пинова букса. Всички други теранота или са 14 пинова, или ZD30, които въпреки че са със 16 пинова букса, имат протокол като на 14 пиновата и работят с преходник между 16 и 14 пинова.
              NDS не е ли про версията?

              Иначе аз пробвах и с I и с II и с III, но все ми изкарва същата грешка.
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар


              • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

                [QUOTE=sparkybg;3412117] Разлика NDS и NDSI има ли? Както го разбирам е едно и също.

                Честно, не зная ! По-скоро няма, NDS и NDSI са едно и също. Скоро закачах едно с 16 пина, грешката я прочете (P0100, на помпа Зексел бяха сложили дебитомер Бош, джамбази), но живи данни не, преходника от 16 към 14 го бях увъртял и не можах с EcuTalk и Consult да го закача. Извинявам се, че темата е малко в страни от ГНП но все пак, ако има ентусиасти, които искат да си ровят по помпите сами, трябва да се сдобият с тези програми, иначе на ухо.

                Успех!

                П.П. Ремонт на ГНП в полеви условия
                https://www.youtube.com/watch?v=6x8-oaSpNlo

                Коментар


                • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

                  Sparky за TD27мотора оборотите са 725 +-50 не е както при ZD30725+-25

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20190114-143605.jpg
Прегледи:1
Размер:72.5 КБ
ID:5806524

                  А на EC-453 не пише бищо за оборотите.

                  Иначе един приятел беше го закачил и хвана автоматика с някаква унивеесална диагностика, но проверява само за грешки.
                  ще се опитам да взема информация от нисан за тази работа.

                  Коментар


                  • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

                    Първоначално публикуван от emo80 Преглед на мнение
                    Sparky за TD27мотора оборотите са 725 +-50 не е както при ZD30725+-25
                    1. Пак - на ZD30 оборотите са 750, а не 725!

                    Първоначално публикуван от emo80 Преглед на мнение
                    А на EC-453 не пише бищо за оборотите.
                    Ми, пише. Ето ти картинка:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:EC453.jpg
Прегледи:1
Размер:89.4 КБ
ID:5806525

                    Първоначално публикуван от emo80 Преглед на мнение
                    Иначе един приятел беше го закачил и хвана автоматика с някаква унивеесална диагностика, но проверява само за грешки.
                    ще се опитам да взема информация от нисан за тази работа.
                    Картинките дето си постнал по-нагоре с часовниците с червени стрелки са от ECUTalk софтуера, тоест той при теб работи. Защо се мъчиш с друго, не знам.

                    Тази например:
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

                      Sparky аз си реших проблема с оборотите и гасненето, но се мъча защотото не съм сигурен дали съм го решил или съм го фиксирал от другаде.
                      Ако съм го фиксирал от другуде все ме тормози да не последва друг проблем. Затуй искам да видя автимарика.
                      Ако гледам даните по сервизна книжка аз качих на 760 оборота което си е в нормите 725+50=775 с отклонение от фабричните, но все пак в норма.
                      Това отклонение можем и да го вземем и износване на механиката в самата помпа, което ще си е нормално.
                      Сега пък като ми даде тези дани за оборотите на дюзата 725+-25 пак ми вкара муха в главата. А и тези дани да точно за зекселската обпвени от бош.

                      А и ако има нещо което незнаем да го научим и за напред.

                      До края на седмицата ще имам инфоемация в нисан какво ползват за диагностика на това чудо.

                      Коментар


                      • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

                        Мисълта ми беше защо се мъчиш с друго, като се знае че EcuTalk със сигурност работи. Просто го свали и действай с него.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Мисълта ми беше защо се мъчиш с друго, като се знае че EcuTalk със сигурност работи. Просто го свали и действай с него.
                          В момента с него действам, но имам възможности да черпя инфо от нисан в чужбина. Имам приятел който продава коли и работи с нисан от там ще черпя инфо.
                          Ако не стане както каза ти ще кача видео с каквото имам и ще обсъдим да видим какво става.
                          Навил съм се да намерим защо се получават тези разминавания, ще ни е от полза за напред.

                          Коментар


                          • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

                            Интересно е дали спира горивото при връщане на газта и високи обороти.
                            Ако го караш, обърни внимание и как се движи разхода на гориво, макар че сега в студа и без друго ще е висок.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

                              За разхоса нищо не мога да кажа, съмнява ме, че качи малко, но пък си е много студено. Гратско ми дава около 16 разход.
                              При връщабе на газта не спира горивото, а и няма как да спре при автоматик.

                              Коментар


                              • От: Терано 2,7TDi въпрос за ГНП Бош

                                Спирането на горивото не виждам каква връзка има с автоматика. И на място на Р и на N като развъртиш до към 3000 и отпуснеш рязко докато не слязат до около 1500 трябва да го спре, при което единия сигнал за оборотите в живите данни се занулява за момент.

                                Ако си преместил капака така че да не може да спира съвсем горивото, това ти е решило проблема с гасненето, но ще вдигне разхода.

                                Зимния ми разход никога не е бил повече от 15. Обикновено е 12.5-13.5.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X