Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
    Нали не смяташ, че колегата е сложил 15W40 на комънрейл 2007г ?
    Нищо не би ме изненадало!А, и той не казва нищо по въпроса, така че нека го изчакаме, ок?
    А, да коментирам ли рекламните трикове на авто-дилърите, които препоръчват смяна на масло и филтри на съвсем нови турбо-дизелови автомобили на 30 000км...?Да казвам ли на какво замязва маслото и филтрите след подобен пробег, или не?
    Та кой-какво смята и мисли не мога да знам-а, ти...?
    Аз казах една от причините за мудно първоначално палене сутрин, особенно зимата, но не разбрах ти какво искаше да кажеш...?
    Последно редактирано от mbenz; 02-01-14, 14:46. Причина: допълнение
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #17
      От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

      На новия пасат 2.0тди го дават първа смяна на 30 000/2 години и не съм убеден, че ще спре да пали като стане на 28000 За по-сигурно ще трябва да изчакаме година и половина...
      На Pathfinder 2.5Dci с 99% вероятност е 5W40 и сервизен интервал 15000км...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

        Колега, Ясен. Напълно съгласен съм с теб. Но досега доста години с 10 квадрата кабели съм помогнал на много шофъори и най-вече жени, забравили пред Билата фаровете. Смятам, че са достатъчни, ако не е жив мъртвец акумулатора. Защото ако е и на боксир няма да запали. Поздрави!

        Коментар


        • #19
          От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

          Аз не казвам че няма да запали (той очевидно пали и самичък), а че няма да е ясен резултата от пробата.

          Коментар


          • #20
            От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
            На новия пасат 2.0тди го дават първа смяна на 30 000/2 години и не съм убеден, че ще спре да пали като стане на 28000 За по-сигурно ще трябва да изчакаме година и половина...
            На Pathfinder 2.5Dci с 99% вероятност е 5W40 и сервизен интервал 15000км...
            Знам какъв е интервалът за смяна при VW-group автомобилите, а и при другите, и който иска да следва какво "дават", като пробег за смяна на маслото и филтрите!Ти, ако го правиш наистина ще ме учудиш!Разбира се, че ще палят и без да смениш маслото 100х. км.(като талянците), от което ще възникнат други доста сериозни проблеми във времето, но това е друга бира, а и е много за писанеОтделно не е ясно какво масло е налято, нали-колко често се случва в наше село клиента да бъде измамен-аз затова при тази операция си нося маслото и им вися на главата, но колко го правят тВа?
            От мен толкоз-не ми се влиза в глупави и безсмислени писания!
            Последно редактирано от mbenz; 02-01-14, 15:12. Причина: допълнение
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #21
              От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

              Маслото си го сменям сам на 10 000км, откакто му изтече гаранцията. Слагам 5W-40.

              Утре сутринта няма да имам време да пробвам с подаване на ток, но други ден ще пробвам.

              Дано да е акумулатор.

              Коментар


              • #22
                От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                Колега, да не забравиш да пишеш, че ми е интересно, а може би и на другите!

                Коментар


                • #23
                  От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                  Здравейте, малко се забавих с отговора, защото нямах време тия дни сутрин да паля и втора кола и да давам ток с кабели /даже и свестни кабели нямам/,
                  но проблема се оказа наистина в акумулатора.
                  Не знам как един двугодишен Банер може да загуби качествата си толкова бързо, но явно всичко е възможно.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                    Кой вариант Банер е това? Я го дай да го премерим за капацитет?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                      Нали ти казах, че е той. Някога карах 10 години с един, а никога не наливах дестилирана, както сега. Ама и сега не наливам щото с новите технологии не трябва. Сега съм с Ca/Ca. Айде поздрави!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                        Трябва да видя кой точно е, но няма вариант да не е точния за джипката.
                        По конфигуратора в сайта им го избрах, като преди това бях гледал и на други производители.
                        Идиотското е, че прехваления Банер почна да издиша на 2рата година, а оригиналният, който беше някаква куча марка, издържа 5+ години...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                          Няма такова нещо като "прехвален банер"
                          Банер има скъпи и евтини модели. Базовият стартерен модел по нищо съществено не се отличава от базовия стартерен модел на Монбат или на Варта ако щеш. И разбира се, че ИМА вариант да не е точния за колата.

                          Преди време пък някой обясняваше че лайфлайн били куча марка... (те "базов стартерен модел" просто нямат).

                          Пак казвам: дай да му премерим капацитета.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                            Акумулаторът е
                            Banner Power Bull P74 12
                            http://www.bannerbatterien.com/backend/datasheets/EN/013574120101.pdf

                            Коментар


                            • #29
                              От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                              Ясно.
                              Не е най-евтиния, а все пак втория най-евтин модел. Лично аз за 2.5л дизел бих сложил поне по-голям.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                                Всъщност, не е ли по-важен стартовия ток, при положение, че повечето производители препоръчват дори 70Ah акумулатори за този Нисан,т.е. сегашния мислех, че отговаря напълно на изискването за капацитет.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X