Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

    Здравейте,
    от около месец колата започна да пали кофти, когато е нощувала на открито и температурата навън е била под 5 градуса.
    Врътвам ключа и колата развърта затруднено и като запали тресе и пуска дим от ауспуха.
    След около 20 секунди работа заработва спокойно и равномерно.
    Когато нощува в гараж този проблем липсва. Каква може да е причината?

    *Акумулатора е на 2 години - Banner.
    Последно редактирано от shotgun600; 02-01-14, 13:17.

  • #2
    От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

    Въпреки че акумулаторът е на добра марка и редовно е проверяван за течност реших да му замеря плътността.
    За моя изненада всички 6 клетки са в горната част на белия сектор, т.е клонят към 1.210 - 1.220....
    Възможно ли е от това да е проблемът?
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lhl5.jpg
Прегледи:1
Размер:55.5 КБ
ID:5550604

    Коментар


    • #3
      От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

      Смени акумулатора, или хвани някой да даде ток с кабели. Но, може и да е комбинация от акумулатор и изгорели свещи.

      Коментар


      • #4
        От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

        QUOTE=shotgun600;2383798]Въпреки че акумулаторът е на добра марка и редовно е проверяван за течност реших да му замеря плътността.
        За моя изненада всички 6 клетки са в горната част на белия сектор, т.е клонят към 1.210 - 1.220....
        Възможно ли е от това да е проблемът?
        [/QUOTE]

        Провери си колко зарежда генератора.

        Коментар


        • #5
          От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

          А как да разбера дали е от някоя свещ? Като подам допълнително ток от друг автомобил, и ако запали по същия затормозен начин ли?
          Това ми е първата дизелова кола, която карам и от 2007г не е правила никакви проблеми, та малко не съм в час с типичните за дизелов мотор проблеми.

          Коментар


          • #6
            От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            QUOTE=shotgun600;2383798]Въпреки че акумулаторът е на добра марка и редовно е проверяван за течност реших да му замеря плътността.
            За моя изненада всички 6 клетки са в горната част на белия сектор, т.е клонят към 1.210 - 1.220....
            Възможно ли е от това да е проблемът?
            Провери си колко зарежда генератора.[/QUOTE]

            Проверил съм, зарежда нормално

            Коментар


            • #7
              От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

              Ако върти мудно стартера-акумулатор или стартер. Може да ти са износени четките или пък втулките на стартера. Пробвай да подадеш ток от друг автомобил и виж как върти. Ако върти яко пък не пали значи подгревни свещи или пък въздух в системата. Вадиш подгревните подаваш им + и гледаш къде и дали греят. А въздуха се вижда в филтъра или прозрачни тръбички. Поздрави!

              Коментар


              • #8
                От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                Ами значи ще подавам ток при първа възможност. Между другото, да знаете откъде мога да си купя качествени кабели за подаване на ток, защото тези по бензиностанциите, Метро, Практикер и т.н са доста пършиви?

                Относно въздуха в системата - няма как да видя - няма нищо прозрачно, където евентуално да се видят мехури.

                Колата е на 130 000км /реални/ - дали е възможно да се износят четки или втулки?

                Коментар


                • #9
                  От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                  Зависи колко въртиш. Ако връткаш всеки път по 10 секунди-100 процента сигурност. Не знам от къде, но ще ти кажа аз какво правя. Отивам до магазина и си взимам 10 квадрата кабел и най-яките щипки. Отивам при някой приятел дето запоява хубаво и ми ги прави. И аз запоявам, ама не е перфектно. Нямаш ли прозрачен филтър горивен? Взимаш един акумулатор от приятел, където му работи и е горе долу същия капацитет и гледаш как върти. Ако е мудно гледаш стартер, ако не акумулатора е свършил. Често ли караш колата? Дизела не пали по две причини-въздух или подгревни свещи.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                    Всичко е възможно - на наша нова кола ни направи впечатление, че припушва бяло още като я взимахме от магазина /беше лято/... Като застудя, започна да пали от втория-третия път /пали и загасва по няколко пъти/... Закарахме я в сервиза и се оказа, че е изгоряло релето за подгрева (или някой го е подменил още преди да се продаде колата)... Смениха го по гаранция и сега и на -10С си пали като през лятото.
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                      Първоначално публикуван от shotgun600 Преглед на мнение
                      ...

                      Колата е на 130 000км /реални/ - дали е възможно да се износят четки или втулки?
                      Няма смисъл да се гадае. Даваш ток и ако върти нормално, аумулатор. Ако не, стартер. Ако върти нормално и не пали, свещи. Като се свалят свещите се мери и компресия. После, ако продължи да не пали, горивна система. Но и там има варианти. Илиминирай за сега акумулатора и свещите.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                        А да те кажа най-много съм за акумулатор. Плътността трябва да е 1,27 поне. А най-добре 1,28. Твоя е като разреден. Сега на акумулатор не може да се вярва. Някога съм карал по 10 години с един, а му доливах се чешмяна вода. Поздрави!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                          Ето и още една причина за затруднено развъртане на стартера при първоначално палене сутрин през зимата-моторното маслоДизелите си винаги зимата съм им наливал синтетика 5/40, като маслото съм сменявал на 7-8000км.
                          С какъв вискозитет масло си и на колко хиляди км. е...?
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                            Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                            ...зимата съм им наливал синтетика 5/40, като маслото съм сменявал на 7-8000км.
                            С какъв вискозитет масло си и на колко хиляди км. е...?
                            Нали не смяташ, че колегата е сложил 15W40 на комънрейл 2007г ?
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                              1. На акумулатори произведени след 1990г плътността почти нищо не значи. Т.е. значи ако имаш таблиците на производителя и термометър. 1.21 може да е напълно зареден или напълно изтощен акумулатор, зависи от марка модел и пазар за който е пуснат. И от други фактори.
                              2. С подаване на ток от друг автомобил пробата става само с много истински кабели. Ако няма такива, по-добре е да се пробва със смяна на акумулатора.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X