Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Крушки за фарове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Крушки за фарове

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    На магазина се мият. С пари. За съжаление.
    Освен окислението в повечето има доволно количество прах, често са и поопушени. Бас ловя че ако рефлектора не е обелен колегата ще получи прилично подобрение и само с измиване. Не, няма да са като от магазина, но няма да са и като в момента. Някой във форума даже беше постнал снимки преди/след миене, и то точно за фар на терано. ВЕрвай ми, разликата е все едно гледаш чисто нов фар и такъв, търкалял се в морга 10 години.

    С какво се мият - еми с вода и сапун. Някакъв препарат за стъкла би помогнал. Meglio вероятно също, но с това второто по-внимателно.

    Кристални голфови фарове са 100 кинта комплекта. Играчката е да се махнат старите и да се сложат нови захвати като за терано. В оная моя тема има и чертеж. И то играчката е главно във факта, че трябва да се махне стъклото и да се запоят. Моите откак са сложени не са мръднали. Стана по-здраво от очакванията ми.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: Крушки за фарове

      Рефлекторите са здрави, само че имат някаква бяла мараня, както и по стъклото на фара от вътре. Предполагам процедурата изисква сваляне и пълно разглабяне на фаровете...
      Поръчах Осрам найт брейкър, силвър стар няма...

      Коментар


      • #33
        От: Крушки за фарове

        Изисква като за начало миене без разглобяване. Чак тогава мисли за следващите стъпки.

        Последно, какво е тераното? С кръгли фарове или не?

        Има вариант и за възстановяване на рефлектора. Има фирми, които могат да ти свършат тая работа. Даже имаше и тема за това.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Крушки за фарове

          При миенето спазвай един принцип - пази от всякакво механично почистване, пази от докосване с пръст, пази от търкане с каквото и да било - едно изплакване, едно почистване с лек препарат, едно изплакване с дестилирана вода - напръскана с пулверизатор, няма да унищожат безвъзвратно покритието на рефлектора.

          Не бърши - остави да изсъхне - дестилираната вода няма да остави бели петънца.

          Не пипай и не търкай, казано с две думи.

          Инак - ще търсиш възстановяване на покритието на рефлектора.

          Успех!

          Коментар


          • #35
            От: Крушки за фарове

            И си поръчай повече Осрами,че горят,при мен средно на 6 месеца по един клякаше
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #36
              От: Крушки за фарове

              Sparky, теранеца е с кръгли фарове. Как да измия рефлекторите и стъклата от вътре? Препарат за стъкло+плакнене с дестилирана вода, но как?

              Коментар


              • #37
                От: Крушки за фарове

                Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
                Sparky, теранеца е с кръгли фарове. Как да измия рефлекторите и стъклата от вътре? Препарат за стъкло+плакнене с дестилирана вода, но как?
                Какво значи "как". Няма как да стане както са си на джипа. Сваляте ги, изплаквате през дупката обилно с топла вода на чешмата няколко пъти, после бълбукате няколко пъти с вода и сапун или някакъв препарат за прозорци (ако е много мръсно може да ги оставите в леген накиснати със сапуна за няколко часа) и после пак изплаквате обилно с топла чешмяна вода. На финала изплаквате с дестилирана вода преди да оставите да съхнат за да не останат петна от водата. После ги оставяте да се отцедят и да изсъхнат с дупките надолу да не се прашат... ако няма повредено по покритието ще станат като нови. Обикновено след измиването се виждат дефектите по покритието
                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                Коментар


                • #38
                  От: Крушки за фарове

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  На магазина се мият. С пари. За съжаление.
                  Понякога има варианти за по-евтин фар от друга марка или от друг производител.

                  Сега да напиша в поредната тема това дето все не увира.
                  1. Фарът е 97% оптика (т.е. рефлектори, стъкла, лупи, апретури) и 3% крушка. Ако не свети добре и не виждате в тъмното, познайте какъв е шансът да е от крушката и дали ще го оправите с по-силна.
                  2. Това че не свети в пътя, не значи че не свети в очите на насрещните. Или и във вашите, като има мъгла. Светлината почти не се губи, само се разсейва. Познайте какво ще стане с по-силна лампа.
                  3. Токът - няма 12в фабрична инсталация, която да издържи над 70 вата. 60 вата е което трябва, 15% запас - другото за производителя са пари на вятъра.
                  4. Ако балончето на лампата е синьо, значи лампата свети каквото свети, а после синята боя спира част от светлината, за да ви изглежда останалото "бяло". Така хем получавате по-малко светлина, хем ви нагазва ефектът на Пуркине и с тази по-малко светлина виждате още по-малко.
                  Ако някой ви хвали Osram Nightbreaker - оставете го да ви ги хвали. И си купете Osram Silverstar. Трудно се намират защото не са убедителни като цена срещу визия пред дискотеката, ама има смисъл.

                  И всичко това ако изобщо искате да е на Osram. Ама аз съм проверил, измервал, пробвал - и съм установил че най-добрата лампа достъпна тук е Narva Rangepower 50+

                  Нека не ви заблуждава това +50%, +60% или +90% в рекламите. +80% и нагоре е нагла рекламна лъжа, няма такова нещо. Останалите "плюсове" са срещу базовия модел на съответната фирма, които лекинко се различават и резултатът е почти еднакъв - максималният законно допустим светлинен поток. Евентуално намален със загубите в боята. Ойе.
                  Я сега като си си направил труда да почетеш да ме светнеш нещо. Забравяме за инсталацията и др. съпровождащи проблеми и сравняваме една 60W изнасилена да свети повече крушка и една неизнасилена 100W, която примерно дава пак толкова светлина (въпреки че вероятно е да дава малко повече). Та въпроса е следния - според мен (моята логика) изнасилената трябва да има значително по кратък живот поради това, че за да даде още малко светлина от същата електрическа мощност тя вероятно е леко температурно изнасилена... или бъркам? Странното е, че според спецификациите на Осрам 100 ватовите имат значително по-кратък живот от най-набримчените 60 ватови...
                  Technical Rescue Direct - life lies in courage
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                  Коментар


                  • #39
                    От: Крушки за фарове

                    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                    Я сега като си си направил труда да почетеш да ме светнеш нещо. Забравяме за инсталацията и др. съпровождащи проблеми и сравняваме една 60W изнасилена да свети повече крушка и една неизнасилена 100W, която примерно дава пак толкова светлина (въпреки че вероятно е да дава малко повече). Та въпроса е следния - според мен (моята логика) изнасилената трябва да има значително по кратък живот поради това, че за да даде още малко светлина от същата електрическа мощност тя вероятно е леко температурно изнасилена... или бъркам? Странното е, че според спецификациите на Осрам 100 ватовите имат значително по-кратък живот от най-набримчените 60 ватови...
                    И си прав, и не си. Като напълниш крушката с ксенон вместо аргон, топлинните и загуби намаляват, тоест свети повече при същата мощност. И външно грее по-малко. От друга страна, 100 ватовата свети малко повече и грее много повече.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Крушки за фарове

                      Да, така може. А от къде намираш инфо коя с какво е пълна. Между другото за светлинния поток също не се намира....
                      Technical Rescue Direct - life lies in courage
                      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                      Коментар


                      • #41
                        От: Крушки за фарове

                        На сайта на Осрам преди имаше информация за светлинен поток, сега са го махнали. Странно... По спомен найтбрейкъра беше около 1500-1600 лумена.
                        Иначе от доста време искам да си сложа малко по-силни крушки на дългите. Рефлекторите са чисти, просто ми се ще повече светлина в този режим. Знам, че не е редно, но се прибирам от работа често около 22 часа (на 40 км извън София) и единствените бозайници които мога да заслепя по пътя обикновено са кучета. С късите не мога да направя компромис - те са с леща и стандартната 55 вт лампа регулирани на 1% наклон на снопа. И за 5 години никой не ми и присветнал.
                        Та на въпроса с дългите. В България никой не внася 65 вт Н7, които ми се струват идеалния компромис. Изключвам 100 ватовите предложения защото тока ще се удвои и не мисля че инсталацията ще издържи. Отделно ще има кофти пад на крушката. Отделно фара ще се опече.
                        Филипс предлагат 80 вата, но и това ми се струва доста, въпреки използването на дългите на сравнително кратки интервали мисля, че много ще се нагряват.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Крушки за фарове

                          Сложи лупи и на дългите. Ама лупи за дълги.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Крушки за фарове

                            Позволих си да пиша в тази тема въпреки, че нямам Нисан.
                            При мен няма място за лупа в секцията за дългите. Както и да е...
                            Някой знае ли как стои законово въпроса с допълнителните дълги светлини. Питам защото е забранено крушката да е над определена мощност, но дали са забранени две допълнителни тела свързани към дългите с крушки с нормална мощност (в каталога на Хела ги гледам като спот лампс). Спомням се, че в Швеция масово имаше такива монтирани на всякакви автомобили. Някои даже бяха с по 3 броя. Попитах и ми казаха че са допълнителни дълги. Товарните автомобили също серийно имат дублирани дълги, че някои имат и трети чифт.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Крушки за фарове

                              Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                              Да, така може. А от къде намираш инфо коя с какво е пълна. Между другото за светлинния поток също не се намира....
                              Еми ровичках се преди време. То общо взето това е начина да намалиш загубите при константна мощност. Не е технологично чудо. Проблема е че ксенона е скъп - много по-скъп от аргона, който си е направо без пари. Иначе всичките щяха да ги пълнят с ксенон. Затова и струват толкова повече, дори да махнем от сметката чисто търгашеските истории.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Крушки за фарове

                                Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
                                .....Питам защото е забранено крушката да е над определена мощност, но дали са забранени две допълнителни тела свързани към дългите с крушки с нормална мощност ......
                                Дългите обикновенно са малко по-мощни от късите. Предполагам идеята на производителите е от технически характер.

                                На много Мерцедеси дългите са на отделни крушки и светят заедно с късите. Т.е. стават 4 крушки. Това е стандартно и на някои други марки.
                                Дългите се ползват когато срещу тебе няма коли. Ми светни си 2 KW ако те кефи. На дърветата им е все тая.
                                Не съм 100% сигурен но на дългите няма логика да има ограничения.


                                Увеличаване на светлината и побеляване на същата става с по-качествек материал на жичката (издържащ по-висока температура), добавено към по-качествен газ. Това прави 55W на кадърните крушки да светят по-добре от 100W на смотаните.

                                Това е и причината да не се намират по 2.50лв. като 100 ватовите Н4.

                                Кадърен комплект Н4 струва между 25 и 70лв в зависимост от това колко е нагъл конкретния търговец. На същото място могат да ви предложат 100 ватки за 2-4 кинта.
                                Последно редактирано от drukman; 23-12-13, 20:54.
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X