Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
    Доколкото лятото успях да огледам май поне на моето оригиналния е на Valeo.На тази марка обаче е по-скъп...проверявах го около 600лв. нормална цена.Вече с някаква ТО може да варира надолу...
    Съединителя на Ausin принципно се води марков и ако е оригинален/макар,че ценово е под цената на Валеото/би трябвало да кара много.
    За смяната...не знам чак за вилката и болта,ама...комплект съединител да смениш задължително.Другото е глупост...и особено както мислиш и да дърпаш платформа,много бързо пак ще си на старта
    Поздрави и успех в начинанието!
    И моя бе на Валео (оригиналния) още нещо затвърдаващо реалния пробрг на колата... Като чисто нов. Още ме е яд че го смених, ма вече знам. Поне имам един резервен. А като разлика новия и оригоналния - никаква!

    Поздрави!

    Коментар


    • #32
      От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
      И моя бе на Валео (оригиналния) още нещо затвърдаващо реалния пробрг на колата... Като чисто нов. Още ме е яд че го смених, ма вече знам. Поне имам един резервен. А като разлика новия и оригоналния - никаква!

      Поздрави!
      Дали е бил оригиналния обаче?
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

        Та днес/вчера се появи нов проблем ...
        НА връщане от Зверино с платформата колата започна да губи мощност. Помислихме си, че е от горивото половин резервоар напълнен от не 100% сигурно място /само 99%/ на Шел заредих Дизел нитро /уж по-качествената/ за да оправим малко нафтата, източихме гориво от въздушният филтър със съмнение за вода в филтъра /нямам датчик на филтъра/. Проблемът продължи както си кара и мощността изчезва не светва никаква лампа по таблото. Шофьора реши да опит и като започне да прави проблем изключва контакта и пали на скорост колата се оправя за между 2 и 150 км.
        Утре ще сменя горивният филтър, и не знам като не ми свети лампата за чек на двигателя да пробвам ли с кламер да чета грешки / все още нямам кабел/
        Преди 2 дни бяхме сваляли интерколера заради сцепен маркуч за излишна нафта торно между първата /умна/ дюза и втората отпред назад. Оказа се, че не сме стегнали добре скобите в ляво по посока на движение /към турбото/ стегнахме ги но проблемът продължи.
        Ако може да ме насочите какво да търсим като решение.
        Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
        Калоян Кирилов
        LZ2ZGT

        Коментар


        • #34
          От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

          Първоначално публикуван от ckaytss Преглед на мнение
          Та днес/вчера се появи нов проблем ...
          НА връщане от Зверино с платформата колата започна да губи мощност. Помислихме си, че е от горивото половин резервоар напълнен от не 100% сигурно място /само 99%/ на Шел заредих Дизел нитро /уж по-качествената/ за да оправим малко нафтата, източихме гориво от въздушният филтър със съмнение за вода в филтъра /нямам датчик на филтъра/. Проблемът продължи както си кара и мощността изчезва не светва никаква лампа по таблото. Шофьора реши да опит и като започне да прави проблем изключва контакта и пали на скорост колата се оправя за между 2 и 150 км.
          Утре ще сменя горивният филтър, и не знам като не ми свети лампата за чек на двигателя да пробвам ли с кламер да чета грешки / все още нямам кабел/
          Преди 2 дни бяхме сваляли интерколера заради сцепен маркуч за излишна нафта торно между първата /умна/ дюза и втората отпред назад. Оказа се, че не сме стегнали добре скобите в ляво по посока на движение /към турбото/ стегнахме ги но проблемът продължи.
          Ако може да ме насочите какво да търсим като решение.
          Здрасти колега,...малко трудно ще източите гориво от ...въздушния филтър......
          Ясно е ,че е грешка...просто ми подобри настроението ...
          За проблема:
          1. Смени горивния филтър
          2. Разглоби холендровия накрайник на входа на нафтата в ГНП-то и там на болта който развиеш от накрайника има цедка...почистете я,но внимателно с какво я чистиш да не си отидат пластмаските по нея/т.е. да не е с някаква силна химия-моята досега съм я чистил с коресилин и след това по принуда със спрей за карбуратор на Abro-че има и подобни спрейове с друг състав и не гарантирам какво може да се случи.При мен и дебитомера си пръскам с него и досега всичко е 6/
          3.Ако проблема стои...проверка за въздух в системата
          Сигурен ли си,че чека му свети крушката въобще?
          При проблем с подпушена система чека си свети като стой та гледай.Да не би да му е изгоряла крушката/или пък автоджамбазина да я е извадил принудително,за да не стане фал при продажбата/,а ти да си мислиш,че той НЕ свети...
          Мини гореописаните стъпки и ако нещо не се оправи...единственото нещо което може да спира мотора и да НЕ СВЕТИ ЧЕКА е...дебитомер!
          Дано да се разминеш само с чистене и смяна на филтър!
          П.П.За нискокачествените горива или пък съмнителните нафти...препоръчвам ти да си сложиш преди горивния филтър груб пластмасов такъв.Само,че...на Филтрон се продават такива 3 пъти по-големи...за камиони...Съветвам те да си сложиш такъв,че да не се налага постоянна смяна на малък и бързо подпушващ се филтър!
          Поздрави!
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #35
            От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

            Дам това с въздушният филтър защо ли пиша като едвам гледам...
            Ех бях чел за такива проблеми, че имаш но вчера просто от нерви и пътуването не се сетих пак да ти погледна темата, даже в текстов файл съм си записал обяснението със снимки, къде се намира това филтърче.
            За лампата още като я вземах гледах да ми свети като дам на контакт и като запаля двигателя изгася, айр бега ми свети още малко но чека и маслото си изгасят. Е никога не мога да съм сигурен, че не са ми сложили някакво реле или нещо друго като запаля и да го изгася де.
            Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
            Калоян Кирилов
            LZ2ZGT

            Коментар


            • #36
              От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

              Днес докато се пулихме покрай колата и говорихме за това, че не ми показа грешка споменах и за начина на прочитане на грешки с кламер. Помощниците поискаха да покажа как става и както не ми свети лампата за чек се оказа, че имам 2 грешки мисля че са 95 и 12 прилагам видео http://vbox7.com/play:352095dccd
              Не мога да намеря къде си дръпнах файла с грешките не трябваше ли да е в NISSAN- NISSAN-Систематизирана информация
              Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
              Калоян Кирилов
              LZ2ZGT

              Коментар


              • #37
                От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                95 не знам какво е. 0905 се брои, което при трилитровия е налягане на турбото, ама ти датчик за това нямаш.

                12 е 0102 и е дебитомер.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                  За дебитомера ми предложиха да го отворя и почистя със спрей за карбуратори. Но не знам има ли смисъл да се пробвам. Надявам се да взема един дебитомер за малко и да опитам м/у другото днес докато карам градско не ми направи проблем.

                  Да попитам и друго: След като има грешки защо по дяволите не ми свети лампата за чека или това не задължително условие. А и за дебитомера кат се замисля днес го преместихме на 20 метра ама с откачена букса на дебитомера.
                  Последно редактирано от ckaytss; 07-10-13, 20:58. Причина: а
                  Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                  Калоян Кирилов
                  LZ2ZGT

                  Коментар


                  • #39
                    От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                    Първоначално публикуван от ckaytss Преглед на мнение
                    За дебитомера ми предложиха да го отворя и почистя със спрей за карбуратори. Но не знам има ли смисъл да се пробвам. Надявам се да взема един дебитомер за малко и да опитам м/у другото днес докато карам градско не ми направи проблем.

                    Да попитам и друго: След като има грешки защо по дяволите не ми свети лампата за чека или това не задължително условие. А и за дебитомера кат се замисля днес го преместихме на 20 метра ама с откачена букса на дебитомера.
                    Значи...както ти писах и по-горе,единствената причина джипа да не върви и в същото време да НЕ свети чек,това е скапан дебитомер.
                    Дебитомера дори и да го откачеш...пак не свети чека,но джипа едвам потегля и не можеш да вдигнеш повече от 50-60км.
                    Тераното помни грешка около 200стартирания на мотора,след което я трие автоматично,та твоите грешки може да са натрупани от преди да го вземеш ти!
                    Пробвай да го почистиш със спрей.Малко е рисковано да се пръска със спрей за карбуратор,поради неизвестността какво точно съдържа.Аз моя съм го пръскал със спрей на ABRO дори предварително умувахме със Спарки по тела за състава му.
                    Рискувах малко/при мен го пръскам поне веднъж годишно профилактично-иначе си ми е перфектен и работи супер дебитомера/,но вече два пъти го чистя с този спрей и мога спокойно да кажа ,че няма негативни последици!
                    Запомни...със спрея се прави едно кратичко впръскване и то от разстояние НЕ ПО-МАЛКО от 20-25см!!! След това изчакваш 10-тина секунди и впръскваш по същия начин още веднъж/кратко...натискаш и пускаш с леко почти незабележимо задържане/.
                    След впръскванията задължително обръщай датчика надолу с входящия му отвор,за да изтече мръсотията на земята.
                    П.П.Ако се наложи смяна на дебитомер,да знаеш,че има добра цена на Пиербург/продава се само датчика и е 100% аналог-виж има доста обширна тема за това на Спарки!/.Да не се излъжеш да купуваш някой скъп или пък някой евтин китаец...,че особено последните не са за предпочитане!
                    Поздрави и успех.
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                      Та отдавна не бях писал тук. Да Ви потормозя с питанка - сутрин като е студена колата трябва да направя 2-3 оборота на стартера за да запали. Имам съмнения за това, че няма нафта и трябва да се подаде с това въртене ама иде зима и не ми харесва идеята. Напомням, че нямам цедка за финно почистване на горивото в помпата.
                      Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                      Калоян Кирилов
                      LZ2ZGT

                      Коментар


                      • #41
                        От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                        Честита придобивка.Много безаварийни километри ти желая

                        Коментар


                        • #42
                          От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                          Изчаквай 3-5 секунди след изгасване на лампата за подгряване.

                          А предния проблем как го реши? В мисъл, какво беше?
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                            Проверка на свещите няма да е излишна , ако има неравномерна работа/разтрисане при запалване и пушек. Ако са ОК - добавка за повишаване на цетановото число ( може и 5-6 л бензин на 1 резервоар . Проверка на акумулатора при запалване да не е под 10 в . Предполагам и тук като на Фв с такава помпа горивната карта иска поне 250 оборота за да пусне гориво .

                            Коментар


                            • #44
                              От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                              Първоначално публикуван от Жеков Преглед на мнение
                              Проверка на свещите няма да е излишна , ако има неравномерна работа/разтрисане при запалване и пушек. Ако са ОК - добавка за повишаване на цетановото число ( може и 5-6 л бензин на 1 резервоар . Проверка на акумулатора при запалване да не е под 10 в . Предполагам и тук като на Фв с такава помпа горивната карта иска поне 250 оборота за да пусне гориво .
                              Горе написах - чака лампата 3-5 секунди след като изгасне и тогава върти. И при въртенето задържа ключа една идея повече спрямо лятото. В смисъл, като усетиш припалване не го пускай веднага, ами го задръж още някакви части от секундата.
                              И няма да има претрисане и пушеци. При мен компресия е като от завода (30), свещи са в норма, акумулатора е нов и зареден, маслото е "5W..." без значение от къде е купена нафтата - не изчакам ли тия секунди при температури по-ниски от 5 градуса, случва се да запали с притрисане и пушеци на неизгоряла нафта. Изчакам ли - никога не го прави тоя номер. Сменил см 3 комплекта свещи, 2 комплекта дюзи, гледал съм клапани на помма, правил съм клапани на двигател и какво ли още не - няма оправия. Просто е трябвало да кажат на лампата да свети 3-4 секунди повече.

                              Знам че лесно се свиква като само помирисва ключа да пали, ама зима+предкамерен дизел значи това. При това в случая без значение дали е 5 над нулата или 20 под нулата. Пали по еднакъв начин, ако се спазят нещата, за които говоря.

                              Отделно, щом пали с въртене под 3-4 секунди няма какво да го мислите.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                                Предишният проблем се оправи с почистване на дебитомера - от тогава само няколко пъти ми е правило ядеове, загуба на мощност. Двигателя вече е с "чип" и след гасене на двигателя и стартиране отново се оправя. Ще си проследя токовете, че се глася да си сложа и печка Webasto. То се каня от август но пусто време...
                                Сутринта ще опитам да изчакам повечко с паленето а днес ще меря и токове ...
                                Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                                Калоян Кирилов
                                LZ2ZGT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X