Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

    Първоначално публикуван от ckaytss Преглед на мнение
    ...от тогава само няколко пъти ми е правило ядеове, загуба на мощност...
    ...което значи че само с почистване няма да минеш. Козата си сака пръч, демек - смени го, ако искаш да разчиташ на тоя автомобил.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

      Тази сутрин като изчаках 3-4 секунди след изгасване на лампичката запали от оборот и половина. Ще се гледат токове и свещи. А за дебитомера трябва му пръч то се знае... Трябва да видя кой беше правилният от темата на спарки и да го заръчам.
      Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
      Калоян Кирилов
      LZ2ZGT

      Коментар


      • #48
        От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

        НОрмално е да пали от оборот и половина. Не винаги хваща от първия цилиндър. Моята и лято и зима пали така - от помирисване на ключ до 2-3 оборота. При първо палене по-често пали от половин, но пак не винаги, и не съм намерил нокаква закономерност в това освен че като изчакам след изгасването на лампата винаги пали по-бързо отколкото като не изчакам.

        Ако ще сменяш свещи, удобен момент е за проверка на компресия. Мери се през гнездата на свещите, при отвити и 4-те свещи и изключена нафта, на топъл двигател. Общо взето ако няма перипетии с отвиването на свещите - процедура за половин час - махаш интеркулера, махаш рейката, махаш свещите, навиваш накрайника и мериш цилиндър по цилиндър. Норма 25-30, с разлика до 2.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

          Май при мен се получава проблем със стартера. Има ток да те убие 12,5 в. след като съм се мъчил да въртя а стартера едвам се върти все едно, че няма ток. Да си призная още като я взех имаше някакъв проблем /за който забравих тогава/ Беше скъсан единият от трите болта с който се държи стартера и италианеца го беше приспособявал с планки за да го закрепи. Може да е загубило съосие или да има друг проблем в стартера. Понеже беше на много гадно място този стартер а и нали все в един или друг момент трябва да се сетя за съединителя се замислихме да сменим и съединителя.
          Та питането ми е - съединител на какви цени и какъв /Valeo май ми се върти в главата/, така и така ще отваряме там нещо друго да гледаме ли което може да се обади в последствие?
          Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
          Калоян Кирилов
          LZ2ZGT

          Коментар


          • #50
            От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

            За съединител питай Ники (има негови координати в тази тема:Накладки, Съединители и Спирачни дискове).
            proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
            NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
            Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

            Коментар


            • #51
              От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

              Доклад за решен проблем с паленето: Стартера се оказа "дроб" четките много интересно бяха изядени от едната страна само, ротора и той беше много зле. Та сега съм с нов/втора употреба. Пали само като помирише ключа. Смених и съединителя, крайно време му е било.
              Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
              Калоян Кирилов
              LZ2ZGT

              Коментар


              • #52
                От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                Днес отидох до едно място да взема риба на портфейл и след 3 минути като местих колата и изгасна реших че не съм натиснал добре съединителя. След това при потегляне гаснеше в един момент реши да ме прибере но отново като е на място само запалва светва чека и гасне веднага. прилагам клип http://youtu.be/Nei1gcjzNbk Мигането с кламер е 4 бързи и 7 къси http://youtu.be/g2renm68mRg т.е. доколкото имам спомен 0407 е грешката. Може ли да ми кажете каква е грешката и защо не пали говедото
                Автомобила е Терано 2,7 ТДИ 1998 г.
                Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                Калоян Кирилов
                LZ2ZGT

                Коментар


                • #53
                  От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                  Датчик за позицията на колянов вал.

                  Bosch или Zexel е гадът?
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                    Bosch
                    Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                    Калоян Кирилов
                    LZ2ZGT

                    Коментар


                    • #55
                      От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                      Виж да не сте разбутали някой кабел или нещо друго около смяната на съединител и ремонта на стартера. Това чете зъбите на маховика и при Bosch версията на Terrano 2.7TDI е достатъчно рядко, за да не съм го виждал като грешка поне във форума откак имам терано.

                      Ако все пак се окаже че е нефелен, сменяйте. В сервизното има и картинка къде е.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                        Доколкото четох датчика е отпред някъде. Ако може за идея кой кабел да диря или понеделник направо да го завличам на канал да гледам ... Май по-добре утре ще ходя до Варна с кола на приятел
                        Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                        Калоян Кирилов
                        LZ2ZGT

                        Коментар


                        • #57
                          От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                          Първоначално публикуван от ckaytss Преглед на мнение
                          Доколкото четох датчика е отпред някъде. Ако може за идея кой кабел да диря или понеделник направо да го завличам на канал да гледам ... Май по-добре утре ще ходя до Варна с кола на приятел
                          Точно обратното. Кабела е отзад, и чете маховика на коляновия вал. Това, което върти стартера и към което зацепва съединителя (грубо казано). Отпред(на алуминиевите капаци) е на Zexel-ите, ама твоя е Bosch.

                          В ръководството, част EC, страница EC-385 има картинка.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                            Благодаря ти за кой ли път... Ще се надявам да е букса
                            Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                            Калоян Кирилов
                            LZ2ZGT

                            Коментар


                            • #59
                              От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                              Спарки отново е прав! Буксата...
                              Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                              Калоян Кирилов
                              LZ2ZGT

                              Коментар


                              • #60
                                От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                                Първоначално публикуван от ckaytss Преглед на мнение
                                Спарки отново е прав! Буксата...
                                Мдам. Тоя датчик е ултра рядък проблем на Bosch-овските варианти, затова и предположих че е нещо такова. Виж при Zexel-ите си е масово явление. Но датчика е друг - отпред на алуминиевите капаци. Не знам защо сдава - то е бобинка вътре. Може би нещо прекъсва от вибрациите.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X