Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

    Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
    Аз съм взимал такъв маркуч от Ауто Плюс. Имат магазин в Силистра. Тук, поне в Пловдив е марка Gates.
    Трябва да си сигурен че маркуча е горивен. Ако не е, нафтата го удървя и се сцепва. Тук в София по автомагазините общо взето масово са едни и същи, и до сега не съм имал проблем.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #77
      От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

      На Гейтс става 3,2мм вътрешно ако не се лъжа.А скобичките не съм ги слагал и вече втора година нямам проблеми.

      Коментар


      • #78
        От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

        Днес имах странен проблем .... След като горивото ми е на 1/4 /първа бяла черта/ имам 10 литра изгорени от последното зареждане, днес шефа ми като решил да зареди тераното и се стреснал от силният вакум. Според него е запушен филтър на парите в резервоара. Е таквоз жувотно има ли и къде се намира. Терано 2 - 1998 г. Бош система.
        Просто какъв ще е този вакум след 10 литра изгорени колата и да ми направи вакум в резервоара?
        Благодаря предварително....
        Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
        Калоян Кирилов
        LZ2ZGT

        Коментар


        • #79
          От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

          Колега преди година смених на моето маркучите за излишната нафта и досега е без проблем,куих ги от магазин срещу чатърлъка под блоковете не му помня името.

          Коментар


          • #80
            От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

            Във всеки втори магазин има маркуч с подходящ размер. Обикновено най-тънкия и с текстилна облицовка. От оригиналния трабва само да си вземете скобичките, макар че не е чак задължително - и без тях е малко вероятно да има проблем.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #81
              От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

              Първоначално публикуван от ckaytss Преглед на мнение
              Просто какъв ще е този вакум след 10 литра изгорени
              Ми, като за 10 изгорени литра. Особено между пълен до козирката резервоар и такъв с изгорени 10 литра след пълненето, вакуума може да е доволно голям. А за добър вакъъм е достатъчно и да сипеш топло гориво в топло време, после да изстине както си е в резервоара, и си готов.

              Шом пали и върви изобщо не го мисли тоя вакуум. Системата нарочно е направена да държи до определен вакуум или определено налягане (примерно 0.1 бара над и под атмосферното). 0.1 бара вакуум на 70 литра резеровар, дори пълен наполовина, ще доведат до доволно добро изфъщяване при отваряне на капачката, независимо дали е вакуум или налягане.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #82
                От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                Здравейте, да ви занимавам с нов проблем
                Не светва лампата за подгряването и колата не иска да пали. Според майстора който ме пустосва от два дни компютъра на подавал команда за подгряване.
                Релето и бушоните са добре, аз си помислих първоначално че може да е нещо от алармата но не е от там.

                Колата е 2,7 TDI 98 година
                Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                Калоян Кирилов
                LZ2ZGT

                Коментар


                • #83
                  От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                  А компа знае ли колко градуса е, за да пусне веригата?
                  Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                  Ford Fiesta 1.4 Tdci

                  Коментар


                  • #84
                    От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                    Че то и на +40 винаги ми е светвала лампата за това не се бях сетил...

                    Реших да им се обадя на майсторите и те ми се изцепиха че и от компютъра информация към помпата на отивала...
                    Като уточнят проблема ще пиша...

                    Може ли да е заминал самия компютър гледам в мегапартс че има втора употреба....
                    Последно редактирано от ckaytss; 22-12-16, 09:44.
                    Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                    Калоян Кирилов
                    LZ2ZGT

                    Коментар


                    • #85
                      От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                      Еми не отива информация към помпата. Отиват само управляващи аналогови сигнали, и се връщат пак аналогови сигнали от там. Помпата ти е електрическа, не електронна.

                      За колко време да се пуснат свещите зависи от датчика за температура на двигателя дето е отстрани на термостатното тяло. Тоя с 2 извода. Но би трябвало да грее дори когато датчика е изключен. Не знам каква е хавата когато е даден на късо.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                        Според мен проблема е именно в температурният датчик. Има ли някъде инфо какви са стойностите на здрав такъв или да се пробва с някой работещ.
                        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                        Ford Fiesta 1.4 Tdci

                        Коментар


                        • #87
                          От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                          Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                          Според мен проблема е именно в температурният датчик. Има ли някъде инфо какви са стойностите на здрав такъв или да се пробва с някой работещ.
                          Ако проблема е в температурния датчик, като го изключи от буксата му всичко трябва да се нормализира. Само разхода може да стигне 20-ина градско, но иначе си върви, подгрява и пали нормално. Тоя филм съм го играл - при мен беше прекъсната жица.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #88
                            От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                            Ами проблема се оказа кофти сложена аларма преди 3 години ....
                            Сега съм решил за подарък на нисанчето да му сменя маслото на диференциала
                            Във връзка с една скъсана шпилка на стартера ще му търся и кожух от скоростна кутия ама иначе съм си много доволен от животинчето. Благодаря на всички които дадоха идеи и весели празници
                            Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                            Калоян Кирилов
                            LZ2ZGT

                            Коментар


                            • #89
                              От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                              Първоначално публикуван от ckaytss Преглед на мнение
                              ...шпилка на стартера...
                              Моя такива чудеса няма. Стартера е хванат с 2 болта.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                                Както винаги си прав а аз си приказвам пълни глупости... Като говорихме за шпилка и аз слушам без да се замислям
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160914_161613.jpg
Прегледи:1
Размер:55.0 КБ
ID:5738726
                                Проблема е от скъсан болт най-вероятно и нестандартен метод за захващане на стартера от там има изместване на съосието. Другият вариант е да сваляме кутия и да видим как да се запълни с нещо и после да се пробие отвор на правилното място.... Затова май ще е по-добре да си диря кожух от повредена скоростна кутия
                                Последно редактирано от ckaytss; 23-12-16, 18:38.
                                Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                                Калоян Кирилов
                                LZ2ZGT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X